UCLA در اخبار 14 ژوئیه سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 24 تیر 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

برنامه های اجتماعی می تواند به نوبه خود سود برای مالیات دهندگان | نیویورک تایمز

به عنوان نشان داده شده در یک مطالعه توسط Sarah Miller در دانشگاه میشیگان و لورا Wherry در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس کسانی که نسل دوم بهره مند شدند سالم در بزرگسالی کمتر بستری شدن در بیمارستان. دولت پول را نجات داد چرا که آن را برای پرداخت بخشی از کسانی که صورتحساب بیمارستان. در حال حاضر بالغ سود بیشتر آموزش و پرورش به دست آورده و پول بیشتری از مردم در موقعیت های مشابه که مادران نیست مزایای پزشکی.

برخی از زندانیان منتشر شود در پاسخ به کروناویروس | Los Angeles Times

شارون Dolovich, مدیر, زندان, قانون و سیاست برنامه در UCLA School of Law گفت: مقامات دولتی هشدار داده بودند که COVID-19 همه گیر خواهد بود ویرانگر در محدوده کالیفرنیا زندان.... "به عنوان به زودی به عنوان COVID می آید را به یک مرکز گسترش آن می تواند به سرعت در حال" Dolovich گفت. "آنچه که ما شاهد در سن کوئنتین بود به طور کامل قابل پیش بینی و پیش بینی شده توسط طرفداران در آغاز شیوع بیماری است."

COVID-19 و بارداری | نیویورک تایمز

"بسیاری از توصیه های ما ساخته شده است در داده های جامد" گفت: یلدا افشار, M. D., Ph. D., یک maternal-fetal medicine متخصص در رونالد ریگان UCLA مرکز پزشکی با اشاره به داده های محدود در زنان باردار و نوزادان است که هدایت سیاست گذاران است. در مارس UCSF و UCLA راه اندازی در سراسر کشور ثبت باردار و یا زنان پس از زايمان با مشکوک یا تایید Covid-19 می کند که تکیه بر overworked پزشکان جمع آوری اطلاعات. به جای آن شرکت کنندگان با پر کردن پرسشنامه و خواسته به انتشار سوابق پزشکی خود و در برخی موارد زیستی نمونه مانند شیر و خون جفت و مایع آمنیوتیک.

تنش بین سیاست و پزشکی | ایسنا

"این یک مشکل بزرگ است. ما اجازه دادن به سیاست دیکته ما بهداشت عمومی در دستور کار اینجا این است که فقط قابل قبول نیست. ما نیاز به رهبری علم است. این یک ویروس است. ما می دانیم که چگونه این ویروس گسترش می یابد. ما می دانیم که در حال حاضر خیلی بیشتر در مورد چگونه قادر به حمله به این. و آنچه ما نیاز داریم این است که ما دانشمندان به ارائه مشاوره به رئیس جمهور و سیاست تصویب چنین گفت:" دانشگاه UCLA آن Rimoin. (Rimoin نیز در مصاحبه با CNN و ABC "آمریکا صبح امروز".)

AI را قادر می سازد به تشخیص سریع باکتری های مضر | روانشناسی

در تحقیقات اخیر دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس (UCLA) نشان داده اند که هوش مصنوعی (AI) می تواند تشخیص باکتری های مضر از یک نمونه آب تا 12 ساعت سریع تر از زمان طلا-استاندارد آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) روش.

بیش از 1 در 3 کسی را می شناسید که تا به حال coronavirus | ایالات متحده آمریکا امروز

تعدادی از آمریکایی ها که می گویند یک عضو از خانواده بیمار شده است با کروناویروس بیش از دو برابر از ماه مارس با توجه به Nationscape بینش و تحلیل یک پروژه دموکراسی صندوق UCLA و ایالات متحده آمریکا امروز. همانطور که از اواخر ماه ژوئن که تعداد 8 ٪ در مقایسه با 3 درصد در ماه مارس است.

خواهد شد تعطیلی مدارس و کمک به سرعت گسترش یابد ؟ | Bloomberg TV

"ما شاهد این هستیم که به خصوص در کشورهای دیگر است که خود را باز کرده اند مدارسی که کودکان... آنها منبع انتقال برای گسترش یافته است. ما در بر داشت که منبع داده ها از شیوع سارس در سرزمین اصلی چین و هنگ کنگ و سنگاپور... که مدرسه تعطیل نمی کمک به کنترل این بیماری همه گیر" گفت: دانشگاه UCLA کریستینا رامیرز (approx. 20:10 علامت).

داروهای ضد ویروسی به قلب مسئله در COVID-19 بيمار | اخبار سلامت

"وجود دارد گسترده در جریان تحقیقات برای پیدا کردن درمان موثر هستند که در درمان بیماران مبتلا به COVID-19" دکتر گفت: گرگ Fonarow استاد قلب و عروق در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس که تا به حال هیچ بخشی در

جدید اقامت در خانه سفارش ممکن است به بستری شدن در بیمارستان افزایش نرخ | KABC-تلویزیون

"من قصد دارم برای گفتن متاسفانه و به طور بالقوه فقط به طوری که ما نمی بینیم افزایش بستری شدن در بیمارستان افزایش در مرگ و میر," دکتر گفت: Anu Seshadri با UCLA سلامت.

تفسیر در دیزنی جهان بازگشایی | CNBC

"در کالیفرنیا و فلوریدا که در آن بسیاری از عمده پارک بر شما نه تنها در مورد افزایش نرخ ما نیز باید مردم را از سراسر جهان به سفر در داخل و خارج از [دولت]" دکتر Chidinma Chima-ملتن هیئت مدیره گواهی pulmonologist که می بیند Covid-19 بيمار در ICU در مرکز پزشکی UCLA می گوید CNBC آن را. "این یک پودر keg وضعیت و آن را به یک طوفان کامل. بنابراین از دیدگاه من آن است که امن نیست و در همه به آن بروید." (همچنین: Teen Vogue.)

ساکرامنتو, لاتینی, آمریکایی آفریقایی کارگران مواجه با مشکلات اقتصادی | CapRadio

علاوه بر این تحقیقات از مرکز مطالعات آمریکای لاتین بهداشت و فرهنگ در UCLA نشان داد که 30 درصد از Latinos ندارد بیمه بهداشت و درمان در مقایسه با 10% تا 15% برای سایر نژادی یا قومی. "حداقل به احتمال زیاد به بیمه به احتمال زیاد به اسپانیایی صحبت می کنند و تقریبا 100% مهاجر 70% مستند نشده" دیوید هایس-باتیستا مدیر این مرکز گفت: از دولت مهاجر farmworkers. "Farmworkers افرادی که رشد مواد غذایی که ما با خوردن آنها در این مکان قرار گرفتن در موقعیت هایی که ساخته شده این امکان را برای ثروتمند جوامع به پناهگاه در محل."

اورگان موفق به آهسته coronavirus قبل از مرگ در خانه سالمندان | The gray industries

دبرا Saliba یک استاد در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است که تحقیق مراقبت از خانه برای حدود دو دهه گفت: مراقب اولیه شکایت باید روشن ساخته است به دولت که coronavirus می تواند گسترش و "ما بلافاصله باید به آن عمل کنند." "به هر دلیل ما در حال حاضر می دانستم که آنها نبودند اجرای آنچه که آنها نیاز به اجرای" Saliba گفت. "است که می تواند بوده است یک فرصت برای پرش."

همیلتون و "همیلتون' reexamined نو | استار تریبیون ستون

و در عین حال "2021 کل مدل ممکن است تهدید" گفت: Jonathan Kuntz استاد در UCLA School of Theater, Film and Television, که گفت که جریان ویدئو و ویروس بودند "دو بدن ضربات سنتی هالیوود مدل." هیچ کس نمی داند در صورتی که مدل "مرده یا نه" Kuntz ادامه داد. "آیا نسل بعدی می خواهید به بیرون رفتن به تئاتر را در یک مقدار به اندازه کافی برای حمایت از تئاتر فیلم ؟ و وجود خواهد داشت تئاتر؟"

رنگ نشان دهنده به 98 درصد از گرمای خورشید | جدید اطلس

یک تیم از دانشمندان مواد گزارش یک پیشرفت عمده در این منطقه تولید نوع جدیدی از سوپر سفید رنگ که نشان دهنده تقریبا تمام تماس های دریافتی از تابش نور خورشید است.... این تیم از دانشگاه کالیفرنیا در لوس آنجلس (UCLA) امید به بهبود در این با ساخت چند ترفند برای دستور غذا. (همچنین: علوم روزانه.)

آتش سوزی در فصل بافندگی کالیفرنیا می افزاید: 900 آتش نشانان | CalMatters

آب و هوا خدمات ملی آب و هوا پیش بینی مرکز پروژه های بالای حرارت به طور متوسط در سال به آمده است. و وجود نشانه هایی از یک خشک پاییز پیش رو با توجه به تجزیه و تحلیل توسط Daniel Swain یک آب و هوا دانشمند در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است.

شهروند Redistricting کمیسیون پاک کردن Latinos | ساکرامنتو زنبور نظر

گزارش اخیر UCLA لاتین سیاست و سیاست ابتکار عمل نشان می دهد که لاتینی ها مزمن کمتر در redistricting روند: از این تعداد برنامه ما ارسال کنید تا ما واجد شرایط برای نهایی شکافها ارائه شده برای اعضای جامعه ما است. در این سال Latinos بودند ناچیز 16 ٪ از تعداد کل افرادی که برای اعمال یک نقطه در کمیسیون.

COVID-19 می تواند به طور مستقیم بر قلب | اخبار پزشکی امروز

"این کلید تجربی سیستم می تواند مفید باشد برای درک تفاوت در بیماری فرآیندهای مرتبط coronaviral پاتوژن سارس و MERS," می افزاید: نویسنده مطالعه دکتر Vaithilingaraja Arumugaswami استادیار در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است.

هالیوود نویسندگان آزمایشگاه انتخاب مربیان | Hollywood Reporter

زنان و مردم رنگ در حال ساخت گام های بلندی روی صفحه در سال های اخیر با توجه به آخرین هالیوود تنوع گزارش از UCLA بود اما در پشت-دوربین استعداد از جمله فیلمنامه نویسان و در این مجموعه اجرایی شده است ،

UCLA دانش آموزان در اجرای برنامه درسی برای کودکان از مراقبت های بهداشتی کارگران | KABC-تلویزیون

یک گروه از UCLA دانش آموزان با استفاده از وقت آزاد خود را برای کمک به کودکان از مراقبت های بهداشتی کارگران در خط مقدم از coronavirus بیماری همه گیر. دانش آموزان محلی آنها را ارائه رایگان خدمات تدریس خصوصی... "قادر بودن به نوعی در آمده و قادر است کمک به آنها را در هر راه من می توانید و شما می دانید, لذت بردن از آن — آن را می سازد من احساس می کنم ساخت یک تفاوت چیزی است که فوق العاده تاثیرگذار به من" نیک گفت.

پدر و مادر در صورت معضل به عنوان ایالات متحده مدارس به دنبال دوباره باز | Agence France-Presse

اما از آن است که یک لوکس چند استطاعت — چیزی است که نگرانی ها در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس روانپزشک کودک جنا لی. "من به ویژه نگران از خطر بیشتر polarisation یادگیری مختلف اجتماعی و اقتصادی" گروه های لی گفت.

مغز انسان جایگزین برای زامبی های گرسنه | Gizmodo

"مواد غذایی جایگزین مبتنی بر نیاز به یک مقدار عادلانه از کار دلیل این که شما می خواهم برای دریافت یک نوع چرب proteinaceous شیب هم به عنوان یک تقلید برای مغز است. ضخامت ماکارونی و پنیر ممکن است کار با یک بزرگتر ماکارونی مانند ziti یا فرنگی لوله لوله و کوتاه و تنگ معنی ضخیم پنیر سفید, به عنوان مخالف به پنیر چدار" گفت: دانشگاه UCLA Dr. S. Thomas کارمایکل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن