UCLA در اخبار جولای 16, 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 26 تیر 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

خطر تولد زودرس افزایش می یابد در نزدیکی گاز شراره | هوستون کرونیکل

هنگامی که انجام می شود در مقادیر بالا عمل شناخته شده به عنوان خیره کننده همراه بود با 50 درصد بیشتر احتمال تولد زودرس در مقایسه با زنان با قرار گرفتن در معرض با توجه به تجزیه و تحلیل توسط محققان در دانشگاه جنوب کالیفرنیا و دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس.... "این یک اثر بزرگ گفت:" لارا کوشینگ استادیار علوم بهداشت محیط زیست در دانشگاه UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت و یکی از نویسندگان. "آن را در تاریخ همتراز با آنچه می بینید برای مادران که دود سیگار در دوران بارداری نسبت به مادرم که نیست."

فصل جدیدی از شیوع: هر دولتی برای خود | سیاسی

"ما تعطیل کشور به مدت سه ماه و ما می تواند مورد استفاده قرار گیرد که زمان برای همه نوع از برنامه ریزی و آماده سازی و ما با استفاده از آن در تمام گفت:" دیوید Eisenman, مدیر UCLA مرکز بهداشت عمومی و بلایای طبیعی است.

پوشیدن ماسک محافظت از شما را از عفونت و بیماری های جدی | ایالات متحده آمریکا امروز

آن دیده می شود در بسیاری از بیماری های دیگر گفت: اتو یانگ یک استاد پزشکی و رئیس از بیماری های عفونی در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در دانشگاه UCLA. "وقتی کسی را با یک ویروس آلوده وجود دارد بلافاصله یک مسابقه بین ویروس تکثیر خود و سیستم ایمنی بدن است. بزرگتر inoculum یک فرد بزرگتر شروع به سر این ویروس است," او گفت:.

سابقه سیاه و سفید "سرود ملی" | زمان

"آن را به صورت مشترک تصمیم گرفتند که توسط یک سازمان مانند NFL بسیار نگران به من" شانا ردموند یک استاد موسیقی شناسی و مطالعات آفریقایی آمریکایی در دانشگاه کالیفرنیا در لوس آنجلس می گوید. "من فکر کردن در مورد راه هایی که در آن نمادها را دستکاری کرد برای احتکار برای آسان امتیازات در لحظات خشونت و تبدیل شدن به یک فرصت برای elide پاسخگویی برای آسیب ساختاری NFL خاص همچنان به انتقام است."

سئول شهردار مرگ تجدید #MeToo بحث | ایسنا

"او نه تنها خود را بکشند. او خاموش هر فرصتی برای قربانی به دنبال عدالت" گفت: Ju هوی جودی هان یک مطالعات جنسیتی متخصص در دانشگاه کالیفرنیا که در سئول. "این است که به سادگی درست نیست که #MeToo صدای قوی به اندازه کافی برای پایین آوردن عاملان خشونت های جنسی در موقعیت, قدرت,," او گفت: تامسون رویترز پایه و اساس است.

ایالت تعطیلی به عنوان COVID-19 موارد افزایش | KPCC-FM "AirTalk"

"من فکر می کنم که این یک مسئله چالش برانگیز. آن است که واقعا به چالش کشیدن مسئله برای بسیاری از مردم و رهبران و فقط مردم عادی. چرا که آن را پیچیده بین سلامت قطعات سیاست قطعات ترس و عدم اطمینان. آن را دشوار است برای بسیاری از مردم قادر به دیدن به وضوح و مستقیم گفت: دانشگاه UCLA دکتر یوسف Ladapo (approx. 2:50 علامت).

Miniscopes برای توده ها: Q&A با دانشگاه UCLA دانیل Aharoni | متوسط

دانیل Aharoni دکترا از دانشگاه کالیفرنیا در لوس آنجلس (UCLA) به ظاهر متعهد است که سفر در جهت معکوس. آموزش فیزیک او برای اولین بار بخشی از کار خود را طراحی آشکارسازهای برای شناسایی تشکیل دهنده ذرات بنیادی ماده در جهان است. به زودی, اما, او در بر داشت خود را کشیده به یک فضای به مراتب کوچکتر اما کمتر شگرف: مغز است.

مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم نتواند به محافظت از کالیفرنیا از ناسالم هوا | CalMatters

بخش هایی از کالیفرنیا تجاوز موجود اهداف ملی برای ازن با چنین مقادیر زیادی که سازمان حفاظت محیط زیست تصمیم بعید است که به یک اثر فوری با توجه به شان Hecht, شرکت, مدیر اجرایی, از امت موسسه در تغییرات آب و هوایی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. اما ایجاد یک استاندارد است که محافظ سلامت عمومی ایجاد کرده اند که یک معیار کلیدی برای کالیفرنیا و دیگر مناطق آلوده در آینده برای رسیدن به. "ما کمک می کند که برای ارزیابی چگونه به خوبی انجام می دهیم و چگونه به خوبی سیاست های ما مشغول به کار هستند و چگونه موثر هستند" Hecht گفت. "این مهم است که یک هدف است که سلامت محافظ."

مطالعه با هدف تقویت امنیت-آب تلاش در امکانات مراقبت از کودک | Xpress پزشکی

پیدا کردن از UCLA Luskin مرکز نوآوری بخشی از یک گزارش جدید و سیاست های مختصر که به بررسی استراتژی برای توسعه و اجرای دولت را تست و بازسازی برنامه برای کسانی که سایت های.... "ما یاد گرفته ایم از یک برنامه مشابه در کالیفرنیا مدارس است که اگر نظارت قوی و بودجه وجود ندارد بسیاری از نیاز به تست و بازسازی نمی تواند اجرا شود" گفت: Gregory پیرس, دانشیار مدیر مرکز و نویسنده سرب از مطالعه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن