UCLA در اخبار 17 جولای سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 27 تیر 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

لاتین, دانش آموزان سیاه پوست رنج می برند و نابرابری در آموزش آنلاین | Los Angeles Times

"این به شدت نگران کننده و در عین حال تعجب آور نیست اطلاعات" UCLA گفت: آموزش و پرورش, استاد, Tyrone, Howard, که همچنین هدایت سیاه نر موسسه. "متاسفانه آنچه این داده ها به ما یادآوری می کنند که نژاد, اجتماعی و اقتصادی, وضعیت ناتوانی و ضعف هنوز هم مهم است."

آنچه در آن مانند به رای دادن در سال 2020 | نیویورک تایمز

جداگانه 2019 مطالعه led توسط اقتصاددان کیت چن از دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس, اندازه گیری رای دهندگان زمان انتظار در حدود 40,000 حوزه های رأی گیری در انتخابات 2016. در این گزارش آمده است که ساکنان به طور کامل سیاه و سفید محله منتظر 29 درصد دیگر به رای بیش از همتایان خود در به طور کامل سفید محله و بین رای دهندگان شد 74 درصد بیشتر احتمال دارد به صبر بیش از نیم ساعت به صندوق های رأی رفتند.

در سی coronavirus آزمون چند آنتی بادی | واشنگتن پست

"اگر کمتر از 6 درصد از جمعیت آلوده می شوند که کم است که به معنی 94 تا 95 درصد از افراد در معرض خطر هستند" گفت: Jeffrey Klausner, یک دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس اپیدمیولوژی. "اما خطر است نه به طور مساوی توزیع شده است. نه هر کس است که در همان خطر است." او گفت: آنتی بادی مطالعات می تواند به دانشمندان کمک کند درک که به احتمال زیاد برای گرفتن ویروس.

زمان انتظار برای COVID-19 نتایج آزمون مانع virus پاسخ | وال استریت ژورنال

این روند در حال حاضر در مسیرهای پیاده روی پاتوژن از آن می تواند تا دو هفته برای یک فرد برای توسعه علائم و پس از آن آزمایش و مردم اغلب می تواند به گسترش این بیماری قبل از علائم ظاهر می شود گفت: Robert Kim-Farley استاد در بخش اپیدمیولوژی و جامعه-علوم بهداشتی در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی. تاخیر بیشتر مانع از تلاش. "ما در حال حاضر صحبت کردن در مورد چیزی که اتفاق افتاد سه هفته پیش نسبت به حق بودن آن را به عنوان به زودی به عنوان ما می توانیم" دکتر کیم-Farley گفت.

کالیفرنیا است که در مسیر بزرگتر و badder طوفان | سان فرانسیسکو کرونیکل

"ما واقعا می خواستم به جزئیات گفت:" دانیل Swain یک آب و هوا دانشمند که به مدت طولانی مورد مطالعه قرار کالیفرنیا طوفان بزرگ است و یکی از سه UCLA محققان که نویسنده مقاله جدید. "این یک چیز می گویند که یک جوی رودخانه را بیشتر رطوبت. آن چیز دیگری برای اتصال آنها به ابرها و می گویند این است که چه مقدار رطوبت را رها خواهد کرد."

همه گیر پاسخ رشد می کند در آفریقای مرکزی | PBS NewsHour

"تصویر واقعی از آنچه که در داخل کشور بسیار دشوار است به رنگ در این مرحله بدون دسترسی گسترده به تست واقعا خوب بیماری های نظارت و درک درستی از آنچه اتفاق می افتد بر روی زمین" گفت: دانشگاه UCLA آن Rimoin (approx. 35:55 علامت).

یک رنگ که نشان دهنده 98 درصد از گرمای خورشید | Gizmodo

شما نمی خواهد سر از خارج در تابستان داغ سوزان روز در تاریکی لباس; فندک رنگ لباس به کمک منعکس گرمای خورشید. استراتژی که با این نسخهها کار برای ساختمان های بیش از حد و به لطف محققان در UCLA یک فرمول جدید برای رنگ سفید می تواند به طور موثر منعکس تا 98 درصد از گرمای خورشید کاهش مطالبات مصنوعی در سیستم های خنک کننده.

می توانید مو "عشق" پل انیمیشن تنوع فاصله? | فوربس

در یک سال 2017 مطالعه UCLA مرکز برای محققان و گوهای محققان دریافتند یک روند نگران کننده در کودکان برنامه نویسی. بیش از 74 درصد از همه کودکان, برنامه نویسی, ویژه, سفید, شخصیت های. حتی بیشتر و بیشتر نشان می دهد که تلاش تنوع هنوز هم تا به حال سفید مدیران و یا سازندگان ساخت تا بیش از 80% از کل صنعت است.

بندر لس آنجلس پروژه های باری فعالیت کاهش | KPCC-FM

"کاهش در واردات و صادرات نیز به معنی وجود یک شل تقاضا برای حمل و نقل به دور از بنادر و شل تقاضا برای انبار و توزیع چرا که شما فقط باید کمتر کالا که در حال حرکت از طریق" گفت: دانشگاه UCLA جری Nicklesburg.

کارشناسان برطرف کردن 9 اسطوره ها در مورد ماسک صورت | خوب + خوب

با توجه به تیموتی Brewer, MD, استاد پزشکی و اپیدمیولوژی در UCLA یک متا تجزیه و تحلیل منتشر شده در مجله لانست مجله پزشکی در ماه ژوئن در یک نگاه وسعت مطالعات انجام شده در این موضوع و به این نتیجه رسیدند که ماسک-پوشیدن منجر به 80-85 درصد کاهش در انتقال است. "شده اند وجود دارد مطالعات دیگر نیز," او می گوید. "ما به طور مستمر به جمع آوری داده های بیشتر نشان می دهد که ماسک ها مفید است."

UCLA-USC مطالعه: گاز شراره افزایش خطر تولد زودرس | KFI-AM

محققان UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت و USC کک دانشکده پزشکی مورد بررسی قرار گرفت که آیا کوتاه بارداری و کاهش رشد جنین ممکن است مرتبط با خیره کننده از نفت و گاز توسعه در این منطقه است.... "مطالعات قبل نشان می دهد زندگی می کنند در نزدیکی چاه های نفت و گاز را تحت تاثیر خود قرار تولد, نتایج, اما هیچ مطالعات در حال بررسی خیره کننده -- باز احتراق گاز طبیعی گفت:" لارا کوشینگ یک بهداشت محیط دانشمند با فیلدینگ مدرسه. "یافته های ما نشان می دهد که زندگی در سه مایل از شعله ور اثرات منفی زنان باردار و نوزادان در تگزاس' ایگل فورد منطقه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب