UCLA در اخبار 21 ژوئیه سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 31 تیر 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

Antiracism به عنوان دولت سیاست ؟ | Los Angeles Times

"هنگامی که من برای اولین بار نقل مکان کرد به L. A., من به یاد بیاورید سفید همکاران روشن تجربه خود من از L. A. با گفتن من اساسا آن را نژادپرستانه که, در واقع, جنوب که در آن من تا به حال آمده بود بیشتر نژادپرستانه که در L. A., برای انواع دلایل که در واقع در حال حاضر صدا و نه سطحی —" ما باید مواد غذایی بزرگ از جوامع مختلف!' — بنابراین ما نمی نژادپرستانه گفت:" چاندرا فورد موسس و مدیر مرکز مطالعه و نژاد پرستی و عدالت اجتماعی و بهداشت در UCLA.

کارگران از بین رفته به عنوان coronavirus جاروب از طریق L. A. پوشاک | Los Angeles Times

لیندا Delp مدیر UCLA کار ایمنی و بهداشت شغلی برنامه گفت: فشار به کار به طور مداوم در زمانی که درآمد پرداخت توسط قطعه و همچنین ناکافی بیمار-ترک سیاست نیز ممکن است عوامل موثر بر آن. "آنها در حال کارگران که در حال حاضر پرداخت دستمزد کم به طوری که آنها لازم نیست که یک کوسن بستگی دارد," او گفت:. "مگر در مواردی که آنها می توانند در خانه بمانند زمانی که آنها بیمار زمانی که آنها شده اند و یا در معرض آلوده وجود دارد این فشار واقعی به ادامه آینده به کار می کنند."

آخرین به همه گیر | MSNBC را "11 ساعت با برایان ویلیامز"

"ما به انجام یک کار بزرگ در آغاز. ما تعطیل. ما همه چیز را که ما احتمالا می تواند به سرعت گسترش ویروس... پس ما ساخته شده این خطای مهلک از باز شدن بیش از حد به زودی" گفت: دانشگاه UCLA آن Rimoin (approx. 10:00 علامت). Rimoin نیز در مصاحبه با فاکس نیوز کانال و KTLA-تلویزیون.

مشکل درمانی بیماری های روانی | مجله دانستنی

در 2019 سالانه بررسی روانشناسی بالینی Braslow و UCLA همکار Stephen سمور استدلال می کنند که ما در حال حاضر "سن psychopharmacology" منقبض شده جامعه احساس مسئولیت نسبت به بیماران روانی است. در حالی که بسیاری از روانپزشکان یک بار بازدید بیماری های روانی به عنوان یک تعامل پیچیده بین یک بیمار زیست شناسی و بافت اجتماعی Braslow و سمور ادعا آن است که در حال حاضر اغلب دیده می شود دقت بیشتر به عنوان صرفا علائم به دارو.

مغلوب ساختن پیشی جستن را تصویب رتبه بندی قطره در میان همه گیر | ایالات متحده آمریکا امروز

اکثریت (55%) به شدت و یا تا حدودی رد از مغلوب ساختن پیشی جستن در حال انجام است به عنوان رئیس جمهور در حالی که یک ترکیب 39 درصد به شدت و یا تا حدودی تایید, بر اساس یک نظرسنجی از دموکراسی صندوق + UCLA Nationscape پروژه. از ماه آوریل او شده است ضرب و شتم از هر دو طرف را تایید امتیاز کاهش یافته است و 7 درصد است. او مخالفت امتیاز صعود کرده است 5 درصد است.

فدرال ریزرو سیاست شکست خورده آمریکایی های سیاه و سفید دهه | کسب و کار خودی نظر

"که انگیزه و تمایل برای تأمین مواد در حال رفتن به خود را بیان متفاوت یک شغل و یا درآمد راه های مختلف بیان که همان انگیزه دادن به مردم می خواهید برای زنده ماندن و مواد تأمین یک هسته جنبه آزادی" دیوید استین, یک مورخ در دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس گفت: کسب و کار خودی.

افراد مبتلا به اوتیسم با نادر جهش ممکن است منحصر به فرد مغز آناتومی | طیف

افراد مبتلا به اوتیسم با حذف در کروموزومی منطقه 22q11.2 یک ساختار مغز است که متمایز از آن از افراد مبتلا به اوتیسم بدون حذف, با توجه به جدید تصویربرداری از مغز مطالعه است. این یافته ها نشان می دهد که تغییرات مغزی مرتبط با اوتیسم متفاوت است بسته به شرایط به علت مطالعه می گوید محقق کری Bearden استاد روانشناسی بالینی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. "[اوتیسم است] واقعا یک چیز نیست."

آمریکایی های آفریقایی تبار از سمت چپ شهری رونق اقتصادی | کوارتز

سیاه آمریکایی نیز disproportionally صدمه دیده با تبعیض نژادی است. در سال 2016 معمولی سفید دانشجویی با حضور در مدارس که نزدیک به 70 درصد از همکلاسی بودند و همچنین با توجه به گزارش منتشر شده توسط حقوق مدنی پروژه در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. معمولی, سیاه, دانشجو, در ضمن رفت و به مدارس است که در آن مردم از رنگ ساخته شده تا 70 درصد از بدن دانش آموز.

هوش مصنوعی ربات متصل با کودکان UCLA بیماران | KCBS-تلویزیون

رابین طراحی شده است که با یک سیستم هوش مصنوعی است که ربات را قادر می سازد به تشخیص احساسات کودک با تفسیر خود و یا حالات چهره و ساخت پاسخگو dialogue به تکرار الگوهای شکل گرفته از تجارب قبلی. "احساسات منفی هستند و حتی قوی تر در طول این زمان," دکتر جاستین واگنر یک جراح اطفال در UCLA ماتل بیمارستان کودکان و co-رهبر رابین پروژه در بیانیه ای گفت. "ما امیدواریم که به ادغام رابین به عنوان یک عضو از تیم افزایش توانایی ما برای فرزندان, تماس, توجه و همراهی است."

UCLA راه اندازی COVID-19 چند زبانه منابع hub | Rafu Shimpo

UCLA آسیایی آمریکایی مرکز مطالعات و تحقیقات راه اندازی شد COVID-19 چند زبانه منابع Hub (translatecovid.org) یک آزادانه در دسترس وب سایت با اطلاعات مهم در مورد COVID-19 در 40 زبان.... "آسیایی آمریکایی مطالعات مرکز میراث خدمت به جامعه" توضیح مدیر و محقق اصلی کارن Umemoto. "زمانی که به ما گفته شد در ماه مارس که UCLA بود تعطیل در نور stay-در-خانه سفارشات ما ساخته شده یک محوری به بسیج مرکز استعداد و منابع به کار با همکار دانشکده بهداشت عمومی برای ایجاد این خدمات به مردم است." (UCLA ممکن است وانگ و گیلبرت Gee نیز به نقل از.)

چگونه می توانم خوردن حبوبات? | مل

"غلات می تواند برای شما خوب است اگر آنها مقدار زیادی از فیبر در آنها می گوید:" دانا Hunnes ارشد متخصص تغذیه در رونالد ریگان مرکز پزشکی UCLA. "برخی از نمونه های خوبی هستند سبوس غلات با میوه در آنها (سعی کنید برای پیدا کردن یکی بدون بیش از حد شکر اضافه) خرد گندم با سبوس غلات فیبر است که نمی باید بیش از حد شکر اضافه شده و یا حتی خوب ol' از مد افتاده Cheerios."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن