UCLA در اخبار جولای 24, 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 3 مرداد 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

توییتر حذف هزاران نفر از QAnon حساب | NPR

"توییتر را حرکت جسورانه است یکی گفت:" سارا رابرتز مدیر شرکت UCLA Center for Critical اینترنت پرس و جو. "با توجه به دشواری و منابع مورد نیاز برای تعقیب کردن, حذف و مسدود کردن چنین محتوا و سازندگان آن — از پلت فرم."

باشگاه سیرا می گوید باید آن را مقابله با نژادپرستی از John Muir | نیویورک تایمز

"میور ایده آل تنها مرد سفید با طبیعت را در بیابان شامل همه نوع مردم از این رابطه گفت:" جان کریستنسن یک محیط زیست مورخ و استاد دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. "که ایده آل باعث شده است که بسیاری از آسیب."

بازار مسکن را نادر نقطه روشن در اقتصاد | بازار

اینکه آیا یا نه شما می تواند به نفع از این رونق مسکن بستگی دارد که آیا شما شده است قادر به نگه داشتن شغل خود را در طول همه گیر گفت: پل حبیبی از اندرسون دانشکده مدیریت در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. "این واقعا تشدید بسیاری از قطع ما در حال حاضر در بازار با توجه به قیمت و مالکیت خانه," او گفت:. حبیبی اضافه شده که تقریبا یک در چهار صاحبخانه نبودند قادر به ماه گذشته پرداخت وام مسکن.

اثرگذارندهها متوقف مراقبت در مورد این بیماری همه گیر | Mashable

دکتر آنه Rimoin متخصص اپیدمیولوژی است که دارای تخصص در بیماری های عفونی در فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس نگرانی در مورد فشار که احزاب بزرگ مانند یک پل میزبانی خواهد شد که بر سلامت بخش است. "این بسیار دشوار است که قادر به ناخن که در عرض شش فوت از کسی برای 15 دقیقه یا بیشتر" دکتر Rimoin گفت: در یک تماس تلفنی به Mashable. "رفتن به یک حزب واحد می تواند به طور کامل اگزوز ظرفیت وزارت بهداشت قادر به انجام تماس ردیابی." (Rimoin نیز در مصاحبه MSNBC).

آنتی بادی ها از خفیف COVID-19 عفونت می تواند ناپدید می شوند در عرض یک سال | KCBS-تلویزیون

آنتی بادی از حالت خفیف COVID-19 به نظر می رسد به سقوط به طور چشمگیری در سه ماه اول پس از عفونت و می تواند ناپدید می شوند در حدود یک سال با توجه به یک مطالعه توسط محققان UCLA. ... نویسندگان این مطالعه گفت: نقش آنتی بادی علیه SARS-CoV-2 شناخته شده نیست اما یافته ها باید سریع احتیاط در مورد آنتی بادی مبتنی بر "ایمنی گذرنامه" هدف از گله ایمنی و واکسن دوام. (همچنین: دانشگاه UCLA Dr. Otto یانگ بود و در مصاحبه NPR "همه چیز در نظر گرفته")

مادرانی که زندگی در نزدیکی گاز شعله ور سایت ها در معرض خطر تولد زودرس | واشنگتن پست

این مطالعه منجر نویسنده لارا کوشینگ استادیار علوم بهداشت محیط زیست در دانشگاه کالیفرنیا [لس آنجلس] گفت: این یافته ها "در تاریخ همتراز با افزایش خطر شما ببینید برای زنانی که سیگار می کشند." اما بر خلاف سیگار "این واقعا چیزی است که شما می توانید مقدار مورد در سطح فردی است."

فیلم در حاشیه: میراث سیاه سینمای مستقل | متوسط

در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس, اما, قابل توجه فیلم تجربی برنامه پدید آمده در سایه. برای نزدیک به یک دهه, دانش آموزان سیاه پوست بیرون از [UCLA School of Theater, Film and Television] هدف را به نوع جدیدی از آگاهی اجتماعی به روی صفحه نمایش. این فیلمسازان انجام این کار را با نشان معتبر داستان زندگی سیاه, سیاه, مبارزه, و افراط گرایی از طریق توطئه و شخصیت و از طریق آوانگارد. شناخته شده به عنوان L. A. شورش این جنبش از فیلمسازان مستقل تحت تاثیر سیاسی و نژادی و اقتصادی تحول در اواخر دهه 1960 شامل مدیران مانند چارلز برنت جولی داش Haile Gerima و Dee Rees.

به عنوان COVID خوشه در کالیفرنیا Latinx کارگران ببینید تا پنج برابر مرگ | دموکراسی در حال حاضر!

"لاتینی و مردم از رنگ اساسا انجام scut کار است که حفظ دولت رفتن اقتصاد آن می رویم اما خیلی کمی از منابع می گوید:" دکتر دیوید هایس-باتیستا مدیر مرکز مطالعات آمریکای لاتین بهداشت و فرهنگ در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در دانشگاه UCLA. او مطالعه اخیر نشان می دهد Latinx کالیفرنیا بین سنین 50 و 64 نفر در بیش از پنج برابر نرخ سفید مردم از همان سن.

سروتونین و محبوب ضد افسردگی تحت تاثیر قرار روده را microbiota | Scienmag

یک مطالعه جدید در موش رهبری UCLA زیست شناسان به شدت نشان می دهد که سروتونین و داروهای که هدف سروتونین مانند ضد افسردگی می تواند اثر عمده ای در روده را microbiota — 100 تریلیون و یا پس از باکتری ها و سایر میکروب ها که در بدن انسان روده... "کار قبلی ما نشان داد که خاص باکتری های روده کمک روده تولید سروتونین است. در این مطالعه ما علاقه مند به پیدا کردن که چرا آنها ممکن است انجام این کار گفت: [ایلین] Hsiao UCLA استاديار گروه منسجم زیست شناسی و فیزیولوژی و میکروب شناسی ، ایمنی شناسی و ژنتیک مولکولی در UCLA دانشگاه; و از بیماری های گوارشی در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در دانشگاه UCLA.

جت هواپیما اگزوز مرتبط با تولد زودرس | MyNewsLA

محققان در UCLA و USC برآورد در یک مطالعه منتشر شد شنبه که زنان باردار که در معرض سطوح بالایی از ultrafine ذرات از جت هواپیما اگزوز هستند و 14 درصد بیشتر احتمال دارد به یک تولد زودرس قبل از هفته 37 بارداری — از کسانی که در معرض سطوح پایین تر... "این داده ها نشان می دهد که هواپیما آلودگی منجر به تولد زودرس در بالا و فراتر از منبع اصلی آلودگی هوا در این منطقه است که ترافیک," دکتر گفت: Beate ریتز استاد در بخش اپیدمیولوژی و بهداشت محیط علوم در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب