UCLA در اخبار جولای 27, 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 6 مرداد 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

کالیفرنیا یک بار دیگر در مرکز virus بحران | نیویورک تایمز

"این بسیار سخت است برای رفتن به عقب" جاناتان فیلدینگ, استاد, بهداشت, سیاست و مدیریت در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس و سابق بهداشت عمومی مدیر لس آنجلس که نگران است که عدم سازگار پیام اجازه داده بود که بسیاری از کالیفرنیا را انتخاب کنید که پیام آنها می خواستند بشنوند. "آنچه که در این پیام زمانی که شما در حال شنیدن یک صدای ناهنجار و خشن?" (فیلدینگ همچنین co-تفسیر نوشت: در تپه).

جدید CDC دستورالعمل جداسازی متوسط COVID-19 | ایالات متحده آمریکا امروز

عفونت مجدد چیزی است immunologists و بیماری های عفونی محققان هستند همه به دنبال دکتر گفت: اتو یانگ یک استاد پزشکی و رئیس از بیماری های عفونی در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در دانشگاه UCLA. "ما آنتن هستند تا" او گفت:.

کنترل COVID-19 قبل از واکسن با تمرکز بر هسته گروه' | واشنگتن پست نظر

(تفسیر نوشته شده توسط دانشگاه UCLA جفری Klausner) ما را دیده اند که در بسیاری از covid-19 شیوع برخی از مکان ها و گروه های جمعیت های آلوده در یک نرخ بسیار بالاتر از دیگران است. هنگامی که عفونت — و پس از آن ایمنی — نرخ ها به اندازه کافی بالا در این گروه وجود دارد یک فرصت کم از آلوده کردن کسی و عفونت از بین می رود.

بایدن و مغلوب ساختن پیشی جستن: پزشکان می گویند حملات بر روی سن می تواند 'خطرناک' | ایسنا

پزشکان با تخصص در پیری مغز می خواهیم رای دهندگان نباید بیش از حد متمرکز بر روی سن به تنهایی. "این بسیار مهم است به تمرکز بر روی تجربه که بر فرد است و مسائل مربوط به سیاست به جای سن," دکتر گفت: Gary کوچک استاد روانپزشکی و biobehavioral علوم و Parlow-جزایر استاد در پیری در دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس, دیوید گفن دانشکده پزشکی.

سینما التماس studios: انتشار فیلم های پرفروش | آسوشیتد پرس

"آنها در حال رفتن به باید بسیار مبتکر و بسیار زیرک به فشار آنچه که آنها می توانند از این فیلم و شاید تنظیم یک الگوی برای این نوع از COVID تئاتر جهان ما در حال حرکت به می گوید:" [UCLA جاناتان] Kuntz. "اگر آنها چیزی را انجام نمی اگر آنها فقط نگه داشتن نگه داشتن فیلم پشت, تئاتر در حال رفتن برای مردن."

رژیم صهیونیستی. جری براون و پایدار خود را در, CA, کشور | KPCC-FM "AirTalk"

سابق کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. جری براون خدمت دولت در 1970s اما بازگشت به قدرت دوباره نزدیک به 30 سال بعد از سال 2011 تا سال 2019. در سال جدید و در عمق حساب براون زندگی نویسنده جیم نیوتن [از UCLA] توصیف سیاستمدار به عنوان هر چیزی عادی است.

نژاد پرستی یک عامل در چرا آمریکایی های آسیایی تبار در صورت ناامنی اقتصادی | LAist

جدید UCLA مطالعه با استفاده از داده ها از نرخ بیکاری فعلی بررسی جمعیت و از اداره آمار ایالات متحده نشان می دهد که آمریکایی های آسیایی تبار هستند و رنج می برند از نظر مالی بیشتر از سفید پوستان در میان همه گیر و مرتبط با بیگانه ستیزی است آسیب آسیایی متعلق به کسب و کار. "آنچه که ما شروع به دیدن که مردم اذیت و آزار زن و سرزنش آنها را برای همه گیر" گفت: UCLA اقتصاددان پل Ong. "که همچنین به نظر می رسید به ترجمه رسمی تحریم رستوران آسیایی — چینی رستوران در خاص است."

شرکت های حقوقی را $235 میلیون ویروس سوخت ورشکستگی | بلومبرگ قانون

از طریق ژوئن 33 عموم معامله شرکت با بیش از 100 میلیون دلار در دارایی های هر حال دادگاه به دنبال رهایی از طلبکاران با توجه به UCLA دانشکده حقوق پایگاه داده. لین LoPucki یک UCLA School of Law استاد که طراحی و توسعه پایگاه داده, گفت:, بهترین پیش بینی برای چه مقدار پول یک شرکت پرداخت خواهد شد قانون آن شرکت در طول یک ورشکستگی است که چگونه بسیاری از حرفه ای مجاز به کار بر روی این مورد. میزان دارایی های یک "قوی دوم," او گفت:.

چالش های مجازی نمایشگاه معماری دانشجویان | KCET-تلویزیون

UCLA معماری و طراحی شهری سالانه رامبل پایان نامه نشان می دهد به طور معمول خشن امر که در آن مدرسه تبدیل ساختمان و دعوت مردم برای دیدن پروژه های دانش آموزان بیش از دو روز. پانل بحث ها و نام های بزرگ در معماری نگاه بیش از محصول جدید از فارغ التحصیلان کار می کنند. این سال را به سر و صدا تا به حال به حرکت های مختلف آنلاین سالن. هدر Roberge صندلی از UCLA معماری و طراحی شهری وزارت می گوید که وجود دارد قطعا ناکامی در حرکت سر و صدا آنلاین, یعنی, که در این محیط زندگی می کنند فراهم می کند برخی از کشورها ضعیف تر باز مرحله برای دانش آموزان و که آن را بسیار سخت تر شامل عموم مردم از طریق وب سایت سیستم عامل است.

COVID-19: من باید یک تست ؟ | وال استریت ژورنال

اگر شما در حال رانندگی با ماشین به یک تعطیلات در کوه های شما احتمالا نیازی به آزمایش می شود اما شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن اگر شما پرواز در هواپیما گفت: Robert Kim-Farley, متخصص اپیدمیولوژی در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی.

تماس با ردیاب: این کار از کالیفرنیا بیماری کارآگاهان | کال مسائل

"که بسیاری از مردم قادر به آموزش واقعا به سرعت قادر به کنترل کیفیت ... ما آکادمی آموزش مدل و سپس دولت این مدل این است که ما در حال استفاده, دولت, شهرستان, شهرستان و کارکنان. ما فقط آموزش کتابداران ما آموزش دیده سرشماری کارگران و مرتب کردن مجدد orging آنها را به انجام این کار تماس با ردیابی" گفت: دانشگاه UCLA Alina Dorian (approx. 2:45 علامت).

مغلوب ساختن پیشی جستن نقش هر دو طرف رای-با-پست بحث | Daily Beast

"از ديدگاه بهداشت عمومی هر چیزی است که باعث کاهش مقدار از زمان است که مردم به صرف با هم به خصوص در داخل خانه و در تماس نزدیک خواهد بود ارزشمند در جلوگیری از COVID-19 انتقال گفت:" دکتر تیموتی آبجو استاد اپیدمیولوژی در دانشگاه UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی و پزشکی است. (Brewer نیز در مصاحبه KNX-هستم).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن