UCLA در اخبار جولای 28, 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 7 مرداد 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

کالیفرنیا محل کار قوانین ایمنی هستند به احتمال زیاد به تغییر | Los Angeles Times

"واقعیت این است که ما دوباره به های مختلف جامعه متفاوت اقتصاد و تعریف متفاوتی از محل کار هنگامی که این است" گفت: ویکتور Narro پروژه مدیر و استاد مطالعات کار در UCLA کار مرکز.

تغذیه باید کمک به کاهش, سیاه بیکاری | CNBC نظر

(تفسیر co-نوشته شده توسط دانشگاه UCLA دیوید استین) به عنوان شورش علیه خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند گرفتن ملت ما هر موسسه باید روی چیزی حساب کردن با آن کمک به مشکل سیاه و قهوه ای و بیکاری و مسئولیت نسبت به تهیه راه حل است. فدرال رزرو از این قاعده مستثنی است.

آخرین به همه گیر | KPCC-FM

"در این برنامه مقدار زیادی از پروتئین هستند و... ریخته به خون. این ممکن است یکی از دلایلی که ما شاهد افزایش سکته مغزی در افراد و انواع دیگر... عروقی و یا پرفیوژن مشکلات. اما در حال حاضر آن را واقعا مراقبت های حمایتی گفت:" UCLA ریچارد جکسون. (جکسون نیز در مصاحبه KPCC-FM "AirTalk".)

کالیفرنیا از جان گذشته برای COVID-19 برگرد | Los Angeles Times

"ما در مرحله شروع به پهن کردن منحنی البته در یک سطح بالاتر نسبت به قبل" دکتر رابرت Kim-Farley پزشکی اپیدمیولوژی و بیماری های عفونی متخصص در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت گفت: از کالیفرنیا. "من پیش بینی — بسته به همکاری عمومی — ما شروع به دیدن موارد شروع به پایین رفتن در چند هفته آینده."

پزشکان گروه مصرانه از مسئولان برای تعطیل دوباره | ABC "Good Morning America"

"ما دست کم گرفت این ویروس. ما دست کم گرفت ، ما واقعا در مسیر از دست دادن بسیاری از, بسیاری از زندگی آمریکایی" گفت: دانشگاه UCLA آن Rimoin (approx. 1:40 علامت).

آسیایی-آمریکایی ها رنج می برند افزایش بیکاری در طول همه گیر | KTTV-تلویزیون

"به نظر می رسد یک Sinophobic reacation. بنابراین دیدیم که خیلی زود در محله چینی ها در حدود سال جدید قمری... که در آن مشتریان آغاز شد برای جلوگیری از محله چینی ها" گفت: دانشگاه UCLA پل Ong. (همچنین: KQED-FM.)

چرا سیاستمداران لغو اجاره ؟ | LAist

"مثل تیک تاک timebomb" گفت: Ananya روی یک UCLA استاد که هدایت Luskin موسسه نابرابری و دموکراسی است. او نگرانی های ما در یک مسیر به مسکن انبوه ناامنی در مقیاس دیده نمی شود پس از رکود بزرگ. "نقطه رکود بزرگ بود کلی وضعیت precarity و درد و رنج. حتی کسانی که به خوبی انجام شد به طور ناگهانی رو اخراج ناگهانی به زندگی در یک Hooverville" گفت: Roy.

خواهد بار امتحان تغییرات عملکرد بیشتر سیاه و لاتین وکلا ؟ | Los Angeles Times

"مطلقا وجود ندارد شواهد نشان می دهد که داشتن یک نمره بالاتر باعث می شود برای بهتر وکلا گفت:" UCLA School of Law دین Jennifer L. Mnookin یک از حامیان دیرین کاهش نمره عبور. "وجود شواهد قابل توجهی وجود دارد که آن را کاهش می دهد تنوع از نوار است."

هزینه های بالای سی ارزان پارکینگ | واشنگتن پست نظر

بیش از حد تقاضا برای پارکینگ خیابان نیز باعث می شود صاحبان خودرو به صرف مقدار زیادی از زمان به دنبال پارکینگ که باعث افزایش راش-ساعت ازدحام و آلودگی در حالی که زندگی خطرناک تر برای عبور و مرور. دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس اقتصاددان دونالد Shoup تخمین می زند که 30 تا 70 درصد از ترافیک متراکم در مناطق مسکونی متشکل از رانندگان به دنبال پارکینگ بسته به زمان از روز است.

پورتلند وضعیت آینه خشونت در مرز و در خارج از کشور | دموکراسی در حال حاضر!

ما همچنین صحبت با سیسیلیا Menjívar UCLA جامعه شناسی استاد که می گوید تصویر بینام وانت ربودن مردم از خیابان "به ارمغان می آورد خاطرات به لاتین آمریکایی است که از طریق زندگی می کردند ناپدید شدن از خانواده و دوستان و همکاران."

نوزادان امواج مغزی ممکن است پیش بینی صفات اوتیسم | طیف

کار "تقویت مفهوم و واضح است که رشد مغز را تحت تاثیر قرار است قبل از اوتیسم تشخیص داده شده می گوید:" رهبری محقق Shafali Spurling Jeste دانشیار روانپزشکی و مغز و اعصاب در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. "ما اعتقاد داریم که ما می تواند کار را شروع rewiring مغز اگر ما مداخله موثر و به اندازه کافی زود. این پیام کاملا به سادگی, بسیار مهم است."

اگر آرامش بیش از حد به زودی فاصله اقدامات ممکن است برای هیچ | علوم روزانه

"فاصله تلاش است که به نظر می رسد که موفق شد در کوتاه مدت ممکن است تاثیر کمی بر تعداد کل عفونت انتظار می رود در طول دوره این بیماری همه گیر" گفت: نویسنده سرب Andrea Bertozzi یک استاد برجسته ریاضیات که دارای UCLA را بتسی, چوب, نزدیک, صندلی برای نوآوری و خلاقیت است. "ما مدلهای ریاضی نشان می دهد که آرامش این اقدامات در صورت عدم وجود مداخلات دارویی ممکن است اجازه می دهد این بیماری همه گیر را مجددا. آن را در مورد کاهش تماس با افراد دیگر و این می تواند انجام شود با PPE و همچنین فاصله."

سیاست می تواند برخورد با مسکن مقرون به صرفه | E&E News

"تا حد معینی مردمی که متمرکز بر سیاست آب و هوا و پیامدهای تغییر آب و هوا بوده است siloed و مردمی که با تمرکز بر مسکن و مسکن مقرون به صرفه مسائل نیز siloed خود را در زمینه های مربوطه گفت:" جولیا استین مدیر پروژه در دانشگاه UCLA امت موسسه در تغییر آب و هوا و محیط زیست است. "مردم فقط در حال حاضر شروع — بیش از چند سال گذشته به واقعا شروع به عمیق تر این گفتگو در مورد این که چگونه این دو مجموعه از سیاست می تواند تقاطع" استین گفت.

چگونه می توانم خوردن ماکارونی ؟ | مل

"من می خواهم بگویم که تا زمانی که شما در حال خوردن ماکارونی در هر وعده غذایی در هر روز از هفته it's okay" [دانشگاه UCLA دانا] Hunnes استدلال می کند. "اضافه کردن سبزیجات ، سبزیجات تفت داده شده و یا دیگر الیاف حاوی مواد غذایی به غذا به عنوان به خوبی. اما وجود دارد هیچ چیز از یک رژیم غذایی نظر اشتباه با ماکارونی — همه ما نیاز به کربوهیدرات برای مغز ما برای عملکرد درست. پس از همه, ما, مغز با استفاده از 8 گرم قند در هر ساعت."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن