UCLA در اخبار جولای 6, 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 16 تیر 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

UCLA وعده منابع بیشتر برای دانش آموزان سیاه پوست | MyNewsLA

UCLA صدراعظم ژن بلوک و اجرایی معاونت ها و کشيش امیلی کارتر با ارسال نامه ای برنامه ریزی برای یک دانش آموز سیاه و سفید, منابع, مرکز جدید دانشکده موقعیت و فرصت های مطالعاتی جمع آوری کمک مالی و حمایت از پژوهش برای جامعه سیاه در محوطه دانشگاه. "مداوم اصولی تظاهرات در سراسر کشور و در سراسر جهان — دعوت برای عدالت نژادی شده اند الهام بخش و فروتنی. در این لحظه ما به حق منتقل شده اند بپرسید چه بیشتر ما می توانید به UCLA یک جامعه که در آن همه می دانیم که سیاه, زندگی, سیاه, عقل, سیاه آرمان و تجارب ماده" نامه آغاز شد.

UCLA مهندس توسعه دستکش است که ترجمه زبان اشاره | NPR "صبح Edition"

Jun چن استادیار گروه مهندسی زیستی در دانشگاه UCLA که فقط یک پوشیدنی ترجمه زبان اشاره دستکش. او امیدوار است این را می توان با جامعه ناشنوایان برای برقراری ارتباط با هر کسی. (همچنین: سی ان ان KNX-AM, Fort Worth Star-Telegram.)

چه studios در حال انجام در مورد عمدتا سفید C-سوئیت? | Los Angeles Times

مردم از رنگ کار در هالیوود از جمله موفق تولید کنندگان و مدیران ابراز نا امیدی بیش از کمبود مزمن از سیاه و قهوه ای مدیران در تصمیم گیری. "هالیوود به نگاه خود را در آینه" گفت: Darnell, شکار, دانشکده علوم اجتماعی و استاد جامعه شناسی و مطالعات آفریقایی آمریکایی در UCLA. "آن است که بخشی از مشکل — و یا بخشی از راه حل است؟"

الاییواسدی هیئت مدیره حرکت می کند $25 میلیون از مدرسه پلیس | KCRW-FM "را فشار دهید بازی"

"بنابراین آنچه که ما در حال امیدوار است برای دیدن برخی از روان تر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی بیشتر مشاوران از سازمان های جامعه از رفتن به مدارس و کمک به پر کردن این شکاف است که کاملا رک و پوست کنده پلیس فقط قادر به انجام" گفت: دانشگاه UCLA Elianny ادواردز.

میله, رستوران ها پرداخت قیمت برای coronavirus خروش | آسوشیتد پرس

دکتر جفری Klausner, یک استاد اپیدمیولوژی در دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس گفت: محدودیت های جدید می تواند یک "بیش از پاسخ." او گفت: دولت باید با در نظر گرفتن استراتژی های دیگر طراحی شده برای نگه داشتن افراد جوان دور از افراد مسن که بیشتر در معرض خطر ابتلا به ویروس. "به نظر می رسد ما در حال بازی یک بازی ضربت سخت زدن یک مول. هر زمان وجود دارد افزایش در این موارد ما باید یک گام به عقب," او گفت:.

کنگره بحث پلیس اصلاحات | MSNBC

"البته آن باز gambit. شما باید به رسمیت شناختن این است برای رفتن به یک نبرد طولانی. این مجلس سنا است و نه به تصویب این لایحه است. این یک راه از فریم انرژی است که تولید شده در طول چند هفته گذشته گفت: دانشگاه UCLA Kimberlé Crenshaw.

دستمزد پایین کارگران ضربه در طول COVID-19 | Los Angeles Times

آنچه که ممکن است نگاه مانند قطع بخش هایی از اقتصاد در واقع باید ارتباط گسترده گفت: Daniel Mitchell یک UCLA اقتصاددان. میچل اشاره کرد که او زندگی می کند در سانتا مونیکا ، "ما یک مرفه شهر کوچک گرفته شده توسط خود را, اما آن را به نحوی جداره کردن از آنچه که در بقیه لس آنجلس. که درست باشد در همه جا."

L. A. شهرستان را بیکاری تصویر تیره تر می شود | لس آنجلس مجله کسب و کار

یک شاخص کلیدی که ویلیام یو یک اقتصاددان با UCLA Anderson هوا گفت که او خواهد بود تماشای ایالت هفتگی بیمه بیکاری ادعا می کند که به طور کلی اجرای چند هفته پیش از بیکاری داده های نظر سنجی... "برای ایالات متحده آمریکا, ما ممکن است دیده می شود اوج در نرخ بیکاری" یو گفت. "اما برای کالیفرنیا و لس آنجلس آن است که روشن نیست این خواهد بود که این مورد به عنوان مدعی هستند روند رو به بالا کمی. این امکان وجود دارد که در ماه ژوئن نرخ بیکاری می تواند بالاتر در کالیفرنیا و لس آنجلس از مه."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب