UCLA در اخبار 1 ژوئن 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 12 خرداد 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

کالیفرنیا آماده برای آتش سوزی های نجومی | NBC News

شمال کالیفرنیا که فقط ثبت شده یکی از خشک ترین زمستان در رکورد می تواند به خصوص ضربه سخت آتش این فصل گفت: Daniel Swain یک آب و هوا دانشمند در موسسه محیط زیست و توسعه پایدار در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. پس از تعدادی از اوایل موج گرما — از جمله یکی از این هفته — درختان و گیاهان در حال حاضر پس از خشک آنها نگاه از اواسط تابستان پوشش گیاهی, او گفت:.

برجسته آمریکایی های آسیایی تبار خود افتخار و میراث | CBS This Morning

"پدر و مادر من هیچ ندارد اما ما از آن ساخته شده کار می کنند. اجازه دهید صادقانه که در طول کل زمان من هرگز احساس آسیایی آمریکایی. در خارج از نگاه من ، اما در داخل من احساس کاملا آمریکایی. من فقط می خواستم به جا مانند هر کس دیگری گفت:" دانشگاه UCLA جری کانگ (approx. 1:20 علامت).

PBS سری اسناد و مدارک آسیایی تاریخ آمریکا | NPR "همه چیز در نظر گرفته شود"

آسیایی, آمریکایی, گزارش, افزایش تنش در آزار و اذیت و خشونت در طول COVID-19 بیماری همه گیر. و است که به ارمغان می آورد جدید ضرورت به پنج ساعت مجموعه مستند شرکت پخش در PBS ایستگاه. این سری است که به سادگی به نام "آمریکایی های آسیایی تبار" و آن آثار تبعیض این جوامع با آن مواجه شده اند در ایالات متحده بیش از گذشته قرن و نیم. [UCLA] رنه Tajima-پنا است که در سری تولید کننده "آمریکایی های آسیایی تبار."

بزرگ نفت خواهد شد و پاسخ به برخی از سوالات ناراحت کننده در دادگاه | KPBS-FM

"این چیزی است که من فکر می کنم شرکت های نفتی واقعا می خواهم برای جلوگیری از" گفت: ان کارلسون UCLA حقوق محیط زیست استاد. "من فکر می کنم آنها نمی خواهند شاکیان و کسب و کار بدانند چه آنها می دانستند در مورد تغییر آب و هوا. زمانی که آنها آن را می دانستند. آنچه را که آنها در پاسخ. آنچه آنها را به صندوق مبارزات انتخاباتی به تلاش برای متقاعد کردن مردم آمریکا که تغییر آب و هوا بود که واقعی نیست."

ارتباط بین گرما و یادگیری | NPR "صبح Edition"

در یک تجزیه و تحلیل جدید از حدود 10 میلیون نفر در ایالات متحده دانش آموزان بیش از حدود 15 سال Jisung پارک در UCLA و همکارانش دریافتند که تغییرات آب و هوایی در واقع ممکن است مؤثر بر یادگیری و نمرات آزمون.

قربانیان آزار آنلاین نگرانی در مورد یک تجدید حیات | NBC News

سارا T. رابرتز یک UCLA استاد می آموزد که محتوای تجاری اعتدال و رسانه های اجتماعی گفت: به منظور اجرایی می تواند آن را سخت تر برای سیستم عامل برای اجرای قوانین در برابر نظریه پردازان توطئه که فشار و آزار و اذیت علیه عزیزان در تراژدی. "مطمئن باشید اگر کسی بهره مند است از این اختیار در بخشی از سیستم عامل است و برگ برنده خود را که به طور معمول می شکند قوانین نامزدی که در حال اجرا بر روی کاربران دیگر بر روی پلت فرم خود را انتخاب — توییتر — و این کار را با مصونیت از مجازات" رابرتز گفت.

بهترین راه برای تمیز کردن صورت خود را با ماسک | National Geographic

شواهد اولیه منتشر شده در اواخر ماه گذشته بدون همکار-نقد و بررسی آثار یافت شده از coronavirus ادامه برای زمان قابل توجهی در N95 ماسک. "پیام را خانه این است که این ویروس می تواند عفونی باقی می ماند برای چند ساعت به طور بالقوه تا چند روز بر روی سطوح مختلف از جمله ماسک می گوید:" Amandine قمار یکی از نویسندگان این مطالعه و متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است.

بازگشایی کالیفرنیا به راحتی می تواند نتیجه معکوس | Los Angeles Times

"بدون نیاز اجتماعی فاصله داریم قطعا دیدن برخی از افزایش خوشه و انتقال اتفاق می افتد. که قطعا اتفاق خواهد افتاد گفت:" دکتر رابرت Kim-فارلی اپیدمیولوژی و عفونی-بیماری متخصص در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی.

راهنمایی برای شکار کار در طول همه گیر | Los Angeles Times

فقط به عنوان این بیماری همه گیر به نظر می رسد به تغییر هر روز جویندگان کار باید تمایل خود را برای انطباق ذهن مجموعه ای به بار. "هنوز هم وجود دارد استخدام می افتد," M'Chelle رایان مدیر دانشیار صنعت روابط و یادگیری تجربی در UCLA حرفه ای مرکز نوشت: در یک ایمیل. "این فقط ممکن است نگاه کنید دقیقا چگونه شما آن را برنامه ریزی شده است." (UCLA حسن اکمل نیز به نقل از.)

'متناسب با رویکرد' نیاز به سرعت COVID-19 در میان Latinos | NBC News

یک مطالعه اخیر از دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس نشان داد که 40 درصد از مردم سیاه و لاتین زندگی در محله ای که در آن برخی از شرایط زندگی آنها را بیشتر در معرض آلوده شدن و یا انتقال ویروس است. چندین نسل های خانواده گاهی اوقات به اشتراک گذاشتن یک آپارتمان. ضروری دستمزد پایین کارگران ندارد و توانایی به کار از خانه.

چگونه امن هستند سواحل ؟ | ایسنا

"مردم شده اند cooped برای چند هفته در حال حاضر," گفت: دکتر تیموتی Brewer, متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. "رفتن به بازدید از سواحل و یا کوه نسبتا پایین ریسک فعالیت در مقایسه با بودن در کنار مردم در یک محصور شده در فضای داخل ساختمان مانند یک فروشگاه و یا یک تئاتر است." Brewer گفت: بسیار کمی وجود دارد که خطر ابتلا به این ویروس در حال انتقال از طریق آب اقیانوس است. "مزیت بودن در خارج است که اگر کسی را COVID-19 و آنها در حال انتشار قطرات تنفسی از قطرات خواهد بود به سرعت متفرق شدند." (Brewer نیز در مصاحبه دیگری همشهری داستان است.)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن