UCLA در اخبار 10 ژوئن 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 21 خرداد 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

سابقه طولانی در خارج همزن' | نیویورک تایمز

این مدرن تظاهرات متفاوت از گذشته حرکات چرا که آنها بیشتر از لحاظ جغرافیایی به لحاظ نژادی و ایدئولوژیک متنوع گفت: Robin D. G. کلی یک مورخ از جنبش های اجتماعی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس و اضافه کرد که برخی از داخلی اختلاف اجتناب ناپذیر است. "به سختی وجود دارد یک جنبش در 50 سال گذشته که نشده تا به حال برخی از تنش یا تضاد بین کسانی که تاکتیک به عنوان مخرب یا مهاجم و کسانی که تاکتیک ها دیده می شود به عنوان نافرمان اما, صلح آمیز," او گفت:.

رد این اسطوره را که سیاه و سفید ایالات متحده, سینما, تلویزیون فقیر هستند صادرات | آسوشیتد پرس

اما این صنعت تعصب تثبیت است گفت: Darnell, شکار یک دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس و استاد و سرب نویسنده سالانه مطالعات تنوع و سودآوری در فیلم و تلویزیون آغاز شد که در بخشی به دلیل ضعیف مسافر استدلال. "آنچه ما در بر داشت همواره در طول سال است که فیلم است که بیشتر در امریکا تنوع و امریکا حدود 40 درصد مردم از رنگ در حال حاضر — آن فیلم به طور متوسط تمایل به انجام بهترین" شکار گفت.

تاکتیک های پلیس و تظاهرات | MSNBC

"هنگامی که شما نگاه در Breonna تیلور مورد آن به نظر می رسد به عنوان اینکه افسران پلیس به دنبال پنج حکم است که برای ورود. و در همه حکم دقیق همان زبان استفاده شد. و استفاده از همان زبان را نشان می دهد که قانون اساسی استانداردهای واقعا نمی شد که به دنبال" گفت: دانشگاه UCLA Kimberlé Crenshaw (approx. 0:55 علامت).

برخی از ابر سیستم های نزدیکی یک چشم اما نه طوفان | فوربس

دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس (UCLA) علوم جوی متخصص راجر Wakimoto منتشر شده حساب کاتالینا ادی و تاثیر آن بر آلودگی بیش از 30 سال پیش در مجله ماهانه آب و نقد و بررسی. مطالعه خود را نیز برجسته لنس Bosart را نقطه عطفی 1983 مطالعه در چرخه کاتالینا ادی.

COVID-19 و تنوع: عکس ترسناک در کالیفرنیا | خانم

با توجه به مرکز مطالعات آمریکای لاتین بهداشت و فرهنگ (CESLAC) از دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA اجتماعی نابرابری توضیح دهد که چرا COVID-19 به نظر می رسد به صورت تصادفی توزیع شده در کالیفرنیا است. داده ها نشان می دهد که قرار گرفتن در معرض سقوط بیشتر به شدت در دولت لاتین, افریقایی-امریکایی آمریکایی-آسیایی و جزایر اقیانوس آرام جمعیت. (UCLA پل هسو و دکتر دیوید هایس-باتیستا به نقل از.)

کمک های اولیه: چگونه به آماده شدن برای جمعیت و تظاهرات | خلاصه Reader را

"ماندن فکر فیزیکی فاصله هر زمان که ممکن است با پوشیدن یک پوشش چهره و ماندن در منزل و زمانی که شما بیمار هستید مهم است که برای سلامتی خود و دیگر از تظاهرکنندگان می گوید:" راسل Buhr, MD, دکترا استادیار پزشکی در بخش ریوی و مراقبت های ویژه در, دیوید گفن دانشکده پزشکی دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است.

تصمیم می گیرد که اولین درمان | یهودی مجله نظر

(تفسیر co-نوشته شده توسط دانشگاه UCLA دکتر نیل Wegner) شرایط فعلی کاهش COVID-19 عفونت و مرگ و میر است زمان خوبی برای تامل چگونه ما به عنوان یک جامعه باید داوری که دریافت یک موجود ونتيلاتور. ما باید آن اختصاص به یک فرد جوان با یک پیش آگهی خوب به جای ترک یک فرد مسن در دائم کما بر روی دستگاه ذخیره شود ؟ باید ارزیابی ما اگر یک بیمار و یا دیگر ضروری تر به جامعه ؟

خواهد بازگشایی رستوران معنی بیشتر coronavirus موارد ؟ | مواد غذایی و شراب

"ما قطعا شاهد افزایش COVID-19 موارد به عنوان رستوران ها و کافه ها بازگشایی در سراسر ایالات متحده" Shira Shafir استادیار در بخش سلامت و بهداشت جامعه و علوم اپیدمیولوژی در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت به من گفت از طریق ایمیل "اما پس از آن دوباره دهانه باید رخ داده است در انزوا — آنها اغلب اتفاق افتاده و یا در نزدیکی همان زمان به عنوان باز از مکانهای دیگر مانند پارک ها و سواحل و فروشگاه های خرده فروشی — این غیر ممکن است بدانید که تماس رخ داده است که در رستوران یا کافه به عهده داشتم."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن