UCLA در اخبار 22 ژوئن 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 2 تیر 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

گسترده اثرات دادگاه عالی تصمیم IF | KNBC-تلویزیون

"حقیقت ساده این است که ما به دنبال در طب البته به کافی بودن عرضه از پزشکان و پرستاران.... ما می خواهیم افرادی که می آیند از دیدگاه های مختلف به پزشکی عمیقا پرشور در مورد نیازهای آسیب پذیر در جوامع ما. زیرا ما می دانیم که که در آن مراقبت های بهداشتی نیاز واقعا هستند" گفت: دانشگاه UCLA دکتر کلارنس Braddock. (همچنین: دانشگاه UCLA استیون والاس است به نقل از بلومبرگ ، دانشگاه UCLA رائول Hinjosa-Ojeda در KTTV-تلویزیون و دانشگاه UCLA جنیفر ❄ است در مصاحبه ای تقریبا. 1:30 در این KPCC-FM "AirTalk" بخش.)

مغلوب ساختن پیشی جستن موانع بالا بردن دیوان عالی کشور به رای گیری موضوع | NBC News

"اگر تهمت برنده انتخاب مجدد او احتمالا فرصتی برای جایگزین کردن یک یا دو لیبرال قضات در دیوان عالی کشور گفت:" آدام وینکلر یک قانون اساسی استاد در UCLA مدرسه قانون است. "شما می توانید تصور کنید که تهمت دستاوردهای یک فمن در دادگاه که در آن نوسان عدالت ممکن است برت Kavanaugh."

بزرگداشت Juneteenth | KABC-تلویزیون

"Juneteenth همه چیز در مورد آزادی در مورد عدالت در مورد برابری در مورد فرصت است. چه جالب. در اینجا ما 130-به علاوه سال بعد و این جنبش در حال حاضر در مورد برخی از همان کسانی که ایده" گفت: دانشگاه UCLA تایرون Howard.

مردان مراقبت های بهداشتی در طول COVID-19 بحران | KABC-تلویزیون

"هنگامی که یک مرد برگ اطفال که اغلب آخرین بار او را برای رفتن به یک دکتر مراجعه کنید... تا زمانی که او در حدود 50.... بیشتر ورزش. غذا خوردن بهتر است. یادگیری به مراقبت از خود و بخشی از خود و پیشگیری گفت: دانشگاه UCLA دکتر جسی میلز.

COVID-19 موارد سنبله در میان reopenings | KPCC-FM "AirTalk"

"من فکر می کنم در حال حاضر حداقل در L. A. شهرستان ما نه ضعف ما افزایش ظرفیت. اما شما دقیقا درست است. ما قطعا می خواهید به نگه داشتن چشم در این شماره به دلیل COVID-19 است که به وضوح در همه جوامع ما و آن است که هنوز هم به وضوح پخش كردن," گفت: دانشگاه UCLA دکتر تیموتی Brewer (approx. :50 علامت).

این آمریکایی هویت در حال تغییر است ؟ | KCRW-FM "به نقطه"

"ما تا به حال بار دیگر در تاریخ که در آن به نظر می رسد به عنوان اینکه برخی از تغییر اساسی یافت و ما نا امید شده است. من فکر می کنم جنبش حقوق مدنی یک مثال که در آن وجود دارد بسیاری از امید, امکان که آمریکا پاسخ خواهد داد به این بیان که مارتین لوتر کینگ داد. بخشی از سخنرانی خود که واقعا به گردش در آگاهی ما است و این ایده که ما باید در نظر گرفته شود که این مطالب از شخصیت ما نه رنگ پوست ما" گفت: دانشگاه UCLA Kimberlé Crenshaw.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن