UCLA در اخبار 23 ژوئن 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 3 تیر 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

لس آنجلس ورزشگاه بازگشایی | Los Angeles Times

"شیطان در جزئیات گفت:" آن Rimoin استاد اپیدمیولوژی در UCLA. "چه کسی می خواهد به انجام تمیز کردن ؟ آنچه در مورد حمام مشترک چگونه اغلب کسانی هستند که رفتن به تمیز? چگونه می خواهید به نگه داشتن مردم بیش از شش فوت از هم جدا از یکدیگر ؟ مردم در حال رفتن به مجبور به پوشیدن ماسک? آنها باید به پوشیدن ماسک." (Rimoin نیز در مصاحبه با CNN و nbc chicago-تلویزیون و نقل کالیفرنیا Healthline).

قدرت شخصی و آژانس | وال استریت ژورنال نظر

زمانی که کمک به افراد جوان در تمام نژادها به تصور آنچه ممکن است ما را به مقابله با آنچه که تایرون "هوارد" از دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس می خواند پاتولوژیک تصویر و اعتقاد به حقارت از مردم و فرهنگ و تاریخ است." در عوض ما باید "شناسایی و صحبت در مورد سیاه و تعالی است." (هوارد نیز به نقل از آسوشیتد پرس.)

در 'سرطان کوچه,' تجدید تمرکز بر نژادپرستی نظاممند است خیلی دیر | NBC News

مزمن قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا — به خصوص میکروسکوپی ذرات هوابرد به نام PM2.5 — می تواند منجر به تعدادی از مشکلات جدی سلامت از جمله بیماری های قلبی و بیماری های تنفسی و دیابت گفت: Michael Jerrett یک استاد در دانشگاه UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی و متخصص در سلامت, اثرات آلودگی هوا.

فراموش افسران متعلق در مدارس ؟ | ایسنا

"کسانی که تحت تاثیر قرار می در حال کوچک اما قابل توجهی می گوید:" امیلی Weisburst یک استاد سیاست عمومی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس که نویسنده مطالعه است. "زمانی که دانش آموزان منظم دلبستگی خود را به مدرسه کاهش می یابد," او می گوید. "است که می تواند ترجمه دراز مدت به احتمال کمتر از فارغ التحصیلی."

Coronavirus موجب ارائه دهندگان خدمات بهداشتی اتخاذ مجازی بازدید | ساکرامنتو زنبور

"با حق توسعه و آموزش پزشکی از راه دور می تواند به عنوان پل مهمی برای اطمینان حاصل شود که جوامع محروم به ویژه مناطق روستایی و زبانی متنوع بیماران دسترسی به مراقبت های پزشکی نیاز آنها به خصوص در طول همه گیر" گفت: Sonja دیاز, مدیر موسس دانشگاه UCLA لاتین سیاست و سیاست ابتکار.

دوباره بررسی نابرابری در تحقیقات پزشکی | بلومبرگ قانون

NIH می توانید نگه داشتن آن تعصبات تاریخی از خزنده به مطالعات جدید با استفاده از کمک های مالی خود را برای تشویق مطالعات که از ویژگی های میان رشته ای تیم های تحقیقاتی به جای یک پژوهشگر گفت: Vickie M. ذرت یک دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس و استاد و مدیر مدرسه اقلیت سلامت نابرابری مرکز. (ذرت نیز به نقل از آمار.)

بحث بیش از سیاه و سفید زندگی می کند موضوع نقاشی های دیواری | شرکت سریع

"در پاسخ به این جامعه اعتراض به قرار دادن این بزرگراه تبادل و حتی اگر آنها قادر به جلوگیری از آزادراه آنها خواستار حق به رنگ نقاشی های دیواری در بزرگراه می گوید:" اریک آبیلا, استاد و فرهنگی مورخ در UCLA. این نقاشی های دیواری را به یک دولت تبدیل شد نقطه عطفی تاریخی اما از همه مهمتر, آنها ایجاد چارچوب برای 8 هکتار جمع آوری فضایی تحت آزادراه به نام Chicano پارک. "آنها ایجاد یک نوع فضای مقدس که در آن وجود دارد سالانه جشنواره ها و گردهمایی به مناسبت لحظات تاریخی در مکزیک و مکزیک تاریخ آمریکا" آبیلا همچنان ادامه دارد.

صاحبخانه به دنبال اخراج مستاجران در سیاه و لاتین محله | Los Angeles Times

جنوب L. A. محله های برخی از شهرستان بیشترین میزان عفونت کروناویروس. ساکنان آنجا نیز مواجه نامتناسبی بالا اجاره بار حتی قبل از همه گیر و اغلب در مواد غذایی خدمات و سایر بخش های قابل توجهی دستمزد و ضرر و زیان ناشی از COVID-19 با توجه به یک مطالعه اخیر توسط دانشگاه UCLA مرکز محله دانش است.

چرا Juneteenth بسیار مهم است | Los Angeles Times

تگزاس اعلام کرد Juneteenth یک دولت قانونی تعطیلات در سال 1980 برای اولین بار دولت به انجام این کار, اما آگاهی ملی شده است پر از لکه و حتی در میان مردم گفت: برندا E. استیونسون استاد تاریخ و مطالعات آفریقایی آمریکایی در UCLA که تازه ترین کتاب عبارتند از: "آنچه که برده داری" و "رقابت قتل Latasha Harlins: عدالت جنسیتی و منشاء Lیک شورش." "در حال رشد در ویرجینیا من را نمی شنوند و در مورد آن تا زمانی که من به دانشگاه رفت," استیونسون گفت. [استیونسون نیز در مصاحبه "Nightline" (approx. 1:00 علامت) و PBS NewsHour (approx. 3:25 علامت).]

آریزونا آتش سوزی ممکن است یک پیش نمایش از آنچه آمده | CapRadio

کالیفرنیا باید یک درس از آنچه اتفاق می افتد با آتش سوزی در آریزونا در حال حاضر می گوید UCLA آب و هوا دانشمند دانیل Swain. بیش از 220000 هکتار را سوخته فعال در آتش سوزی که در سراسر دولت است. "ما می تواند نوع نگاه به آریزونا و نیومکزیکو در حال حاضر ... به عنوان یک پیش نمایش به آنچه که ممکن است در آینده به کالیفرنیا بعد از آن در فصل" او گفت:. "آتش سوزی در آریزونا در حال حاضر بسیار بزرگ و شدید است. آنها در حال سوختن در مکان هایی که نمی سوخته در یک زمان طولانی است."

تماس نزدیک با کروناویروس | CNBC

Ravina کوللر یک عضو هیات علمی کمکی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس و یک عضو از بیماری های عفونی در جامعه آمریکا نشان می دهد هر کسی که حضور یک توده جمع آوری و یا اعتراض قرنطینه برای چند روز قبل از گرفتن آزمون. "شما باید به اندازه کافی بالا بار ویروسی برای تست به آن را انتخاب کنید و در اوایل آن روز یک تا دو روز نشان داده شده بود که دقیق" کوللر گفت.

تجزیه و تحلیل دیوان عالی کشور تجاوز کارگر حقوق حاکم | بلومبرگ قانون

تصمیم دادگاه حفاظت از LGBTQ حقوق کارگران در Bostock v. Clayton County نیز می تواند از ویژگی های زیست محیطی دادخواهی حقوقی, محققان می گویند. اکثر این تفسیر نوشته شده توسط عدالت نیل Gorsuch که واژه "جنسیت" در قوانین ضد تبعیض محافظت LGBTQ کارگران شاغل یک نوع از تجزیه و تحلیل متنی که همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای حمایت فدرال آب و هوا و مقررات دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس استاد حقوق ان کارلسون نوشت: پس از حاکم.

چه جدید اسکار مورد نیاز ممکن است مانند نگاه | KPCC-FM "FilmWeek"

"من اتفاق می افتد به می دانم که آکادمی حرکت خود را به انجام این کار الهام گرفته شده بود در هیچ بخش کوچکی از آنچه آنها انجام می دهند در انگلستان, بنابراین من آنها را تحسین برای گرفتن این مرحله از آنجا که ما طولانی شد که آکادمی فیلم و تلویزیون نگاه از نزدیک در آنچه انجام می دهند با توجه به تنوع و شمول در صنعت گفت: دانشگاه UCLA Darnell شکار (approx. 1:45 علامت).

نرخ مرگ متفاوت است به عنوان شیوع آمار زندانها در آرکانزاس | آرکانزاس دموکرات گازت

"مردم در زندان سن سریع تر گفت:" شارون Dolovich یک استاد در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس مدرسه از قانون که رهبری یک پروژه برای پیگیری گسترش کروناویروس در آمریکا زندان. "اگر شما 50 در زندان, شما احتمالا از 65 سال یا مسن تر است."

نوجوانان و فعالان کار کرده اند پال خواستار قطع بودجه دولت مدرسه پلیس | Los Angeles Times

یک تجزیه و تحلیل از L. A. مدرسه پلیس اطلاعات از سال 2014 تا سال 2017 انجام شده توسط Kelly Lytle هرناندز یک UCLA استاد تاریخ آفریقایی آمریکایی مطالعات و برنامه ریزی شهری نشان داد که دانش آموزان سیاه پوست به حال نامتناسب نرخ تعامل با افسران از جمله دستگیری و "انحرافات" استناد به معنای قیف دانش آموزان به مشاوره. "این بخشی از یک الگوی" گفت: Lytle هرناندز که اهدا شد 2019 بنیاد مک آرتور "نابغه" گرانت برای بدن او از پژوهش. "این بخشی از فرهنگ ما باید به شکستن که می بیند این بچه های جوان به عنوان تهدید از انسان به سرمایه گذاری در."

چرا تهمت شلاق در نظر سنجی? نگاهی به شماره | Los Angeles Times

"همه کسانی که در ساخت این جان مک لافلین-مانند استدلال در سال 2012 به طور کامل اشتباه گفت:" مت بارتو یک UCLA دانشمند علوم سیاسی و دموکراتیک pollster. "آنها تا به حال به این harebrained ایده ها و این که دقیقا چه چیزی این است."

می hunter-gatherers به ما آموزش عادات سالم? | KPCC-FM

برایان چوب در UCLA و تیم خود را مورد مطالعه قرار Hadza مردم در تانزانیا. بیست و هشت نفر از اعضای قبیله عینک ردیابی و مانیتور برای یک هفته. دستگاه های اندازه گیری محل و فعالیت عضلانی. و جای تعجب متوسط Hadza بزرگسالان صرف زمان کمتر ورزش از بسیاری از آمریکایی ها. کلید سلامتی خوب خود ممکن است چگونه به آنها استراحت.

چگونه می توانم خوردن ناهار گوشت ؟ | مل

"حداقل فرآوری گوشت اغذیه فروشی خواهد بود که سالم از همه گوشت دلی" توضیح می دهد که دانا Hunnes ارشد متخصص تغذیه در رونالد ریگان مرکز پزشکی UCLA... "پردازش دلی گوشت یکی که به من خرس هیچ شباهتی به حیوانی که از آن آمد."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن