UCLA در اخبار 3 ژوئن 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 14 خرداد 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

"آیا ما می توانیم زندگی می کنند؟" | Vanity Fair

(تفسیر نوشته شده توسط دانشگاه UCLA Tananarive دلیل) پدر و مادر من بودند و مدنی, بنابراین من می دانستم که چگونه همه چیز بد شده بود و در دهه 1960 از داستان های خود را از آتش شلنگ و teargas و سلول های زندان و ضرب و شتم. اما 1980 اولین بار بود که فهمیدم چگونه Jim Crow هنوز پنهان در داخل سیستم عدالت کیفری. من خوف همان پرچم به عنوان سفید من همکلاسی ها در مدرسه وجود دارد اما چنین چیزی به عنوان "آزادی و عدالت برای همه است." اگر چه Black Lives Matter جنبش نمی خواهد متولد شود تا بیش از 30 سال بعد آرتور McDuffie بود من اولین سیاه زندگی ماده حاضر.

خرده فروشان و رستوران نزدیک اعتراض | واشنگتن پست

غارت همچنین می توانید احساس متمایز از ناآرامی ها را به خرابکاری و تخریب اموال. اما گفت UCLA مورخ رابین کلی "هر شورش و قیام است و شامل آن است." غارت و چپاول است که اغلب در نتیجه به طور معمول مطیع قانون مردم با استفاده از هرج و مرج لحظه, به ویژه هنگامی که آنها رنج می برند از لحاظ کلی گفت. (UCLA Darnell شکار نیز به نقل از.)

چرا برخی از تظاهرات به خشونت کشیده شد? | اخبار بی بی سی

Darnell, شکار, دین, علوم اجتماعی, در UCLA معتقد است آمریکا با "ramped تا پرخاشگری خود را" بیش از آخر هفته. "استقرار گارد ملی با استفاده از لاستیک گلوله های گاز اشک آور و اسپری فلفل - اینها طیف وسیعی از تاکتیک های پلیس است که می تواند باعث تشدید در حال حاضر وضعیت تنش."

COVID-19 بریدگی عمیق به L. A. مشاغل | لس آنجلس مجله کسب و کار

"ما ممکن است دیدن L. A. شهرستان اشتغال اعداد مانند کسانی که ما دیدم در فوریه تا 2023 یا حتی بعد از آن گفت:" ویلیام یو اقتصاددان با UCLA Anderson هوا. "این می تواند اقتصاد ما که آستین سه سال به دوباره بجای اول برگشتن و رسیدن به اشتغال کامل دوباره."

مراسم ازدواج هم جنس تولید میلیاردها دلار در تاثیر اقتصادی | ایالات مطبوعات بین المللی

عروسی هزینه های زوج و خارج از دولت مهمانان افزایش یافته و دولت و اقتصاد محلی توسط میلیاردها دلار یک مطالعه جدید از دانشگاه کالیفرنیا-لس آنجلس نشان می دهد. برآورد 293,000 زوج های ازدواج کرده اند در پنج سال پس از دادگاه عالی ایالات متحده قانونی در رابطه با اتحادیه های کارگری در Obergefell v. هاجز تصمیم در ماه ژوئن 2015.

تظاهرات و COVID-19 خطرات | KPCC-FM

"آنها در معرض بودن برای دوره های طولانی از زمان. اگر یک فرد در آن گروه که بدون علامت و یا حتی علامتی و ما می تواند فوق العاده-پخش حوادث با توجه به بازداشت پلیس" گفت: دانشگاه UCLA دکتر دیوید Eisenman.

چگونه تظاهرات تحت پوشش خبری رسانه ها | KPCC-FM

"من دیده ام بسیاری از این دوگانگی روایت بین هر پتانسیل عمل خشونت یا سرقت اموال که در تقابل با تظاهرات مردم. من فکر می کنم که دوگانگی کاذب است از آنچه در واقع اتفاق می افتد گفت: دانشگاه UCLA اسحاق Bryan.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب