UCLA در اخبار, مارس 11 سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 22 اردیبهشت 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

'پیشرفت' COVID-19 آزمایشات بسیار دقیق | علمی آمریکا

Birx گفته بود که آنتی ژن تست می تواند به عنوان استفاده می شود اولین بار عبور ابزار غربالگری خواهد بود که تایید کرد با پیگیری PCR سنجش. اتو یانگ, یک بیماری عفونی محقق در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس نامشخص است اگر این هدف را می توان به دست آورد. "به طور کلی هنگامی که شما در حال انجام آن است که راه شما هدف برای حساسیت بالاتر و کمتر ويژگی خود را تست غربالگری," او می گوید. "آن را تنها حس می کند اگر شما در حال تلاش برای صرفه جویی در پول و یا معرف و شما لازم نیست که ظرفیت [برای انجام PCR]. تنها سود بالقوه می تواند صرفه جویی در هزینه اما از دست دادن حساسیت یک مشکل بزرگ است."

آمریکایی آرام بر بازگشایی هستند قابل ملاحظه ای سازگار | نیویورک تایمز

هفتگی نظرسنجی از هزاران نفر از آمریکایی ها با دموکراسی صندوق + U. C. L. A. Nationscape پروژه را در بر داشت که اکثر آمریکایی ها نمی خواهد غذا خوردن در یک رستوران بروید و به فیلم و یا بازگشت به یک مرکز خرید حتی اگر آنها در حال حاضر به گفته آنها می تواند. این یافته ها در Nationscape نظرسنجی قابل ملاحظه ای سازگار در سراسر گروه های مختلف... "در اینجا این لحظه که در آن تقریبا همه در این کشور موافق در تعدادی از چیزهای مختلف گفت:" لین Vavreck یک دانشمند علوم سیاسی در U. C. L. A. مشغول به کار در این نظرسنجی و نتیجه مشارکت کننده.

33 میلیون از دست داده اند شغل خود را در طول همه گیر | واشنگتن پست

به طور معمول کمتر از نیمی از گذاشته شدن کارگران در انتظار بازگشت به شغل قبلی اما امیدوارم که این زمان می تواند متفاوت باشد از آنجا که بسیاری از کسب و کار و خاموش شدن و به احتمال زیاد به طور موقت اقتصاددان گفت: تا von Wachter از دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. "کمک به کارگران در حفظ و متصل به خود را قبل از کارفرمایان می تواند سرعت بخشیدن به بازیابی" گفت: فون Wachter.

پریشانی روانی در میان آمریکایی ها در حال افزایش است در طول همه گیر | زمان

محققان کارش با Twenge را مطالعه می گویند که در بالا از دست دادن شغل و آشکار خطرات بهداشتی مرتبط با COVID-19 عنصر عدم اطمینان باعث شده است آمریکایی ها یک معامله بزرگ از ناراحتی روانی. "مردم نمی دانند که ما در حال رفتن برای بازگشت به زندگی عادی و کاملا اضطراب تحریک می گوید:" دکتر گری کوچک استاد روانپزشکی و علوم رفتاری در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است.

کالیفرنیا کسری بودجه سیگنال های عمیق کاهش جلوتر | کال مسائل

بودجه برای حمل و نقل ماشین تمیز تخفیف و جنگلداری شهری باید شاهد کاهش در گذشته رکود با توجه به یک گزارش از دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است که می تواند foreshadow تصمیم گیری آمده است.

حفظ لحظات حیاتی از مکزیکی آمریکایی تاریخ مذهبی | Hyperallergic

اسناد و مدارک مربوط به آن لحظه تاریخی در میان هزاران نفر در Chicano مطالعات مرکز تحقیقات (CSRC) در دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس (UCLA) است که حفظ خواهد شد با تشکر یک پروژه جدید با تمرکز بر دین و ایمان و معنویت در مکزیک آمریکا تاریخ اجتماعی. (UCLA شارلین Villaseñor سیاه, Chon نوریگا و Xaviera فلورس به نقل از).

لس آنجلس آماده برای بخشی از بازگشایی | KPCC-FM "AirTalk"

"قدیمی تر ما هستند بیشتر احتمال دارد ما به مرگ این ویروس و افراد جوان باید بسیار پایین تر سطح" گفت: دانشگاه UCLA دکتر ریچارد جکسون (approx. 1:20 علامت). (جکسون نیز به نقل از گاردین (انگلیس))

کلید مقابله با مستند | مجله دانستنی

"سال های بسیاری از پژوهش های روان شناختی به ما گفته است که در حال حاضر که این تجربه از انزوای اجتماعی از تنهایی اجتماعی قطع ارتباط یک عامل خطر قوی برای ضعیف, سلامت روان, سلامت جسمی مشکلات و همه باعث مرگ و میر می گوید:" جورج Slavich یک psychoneuroimmunologist در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس نوشت که یک مقاله در مورد فواید ارتباطات اجتماعی در بررسی سالانه روانشناسی بالینی در اوایل این سال است.

پس از همه گیر بررسی واقعیت برای حمل و نقل بوستر | Citylab

اولین اتوبوس و راه آهن ridership گرایش به حساسیت بیشتری نسبت به تغییرات اقتصادی از حالت های دیگر و مالی اثرات coronavirus آماده به کشش طولانی به آینده گفت: Brian Taylor, یک برنامه ریزی شهری استاد دانشگاه و مدیر موسسه مطالعات حمل و نقل در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است.

چه ریکی می تواند و نمی تواند انجام برای سلامتی | سالم

"ریکی یکی از بسیاری از 'حاشیه' موضوعات در پزشکی اینتگرتیو — این بحث اما وجود دارد مقدار زیادی از منافع عمومی می گوید:" الیزابت Ko, M. D., دستیار استاد بالینی پزشکی دیوید گفن دانشکده پزشکی و مدیر پزشکی UCLA سلامت پزشکی یکپارچه مشارکتی در لس آنجلس. "ما به عنوان یک کمیته به تازگی در بررسی موضوع در جزئیات و به این نتیجه رسید که وجود دارد به سادگی کافی نیست با کیفیت تحقیقات به پشتیبانی آن استفاده کنید. که گفت: عمل حمل بسیار کمی عوارض جانبی. من اصلا مدافع برای استفاده از آن, اما من هم نمی مدافع در برابر آن وجود دارد ممکن است بهره مند شوند حتی اگر آن را ناشی از اثر دارونما!"

چه انجمن صنعت می تواند ما را در مورد ایمنی در COVID-19 عصر | آمار

Pamina Gorbach استاد بیماری های عفونی اپیدمیولوژی در دانشگاه UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی مورد مطالعه از گسترش بیماری های مقاربتی در فیلم بزرگسالان میباشد. او می گوید: تست برنامه یک گام در مسیر درست برای حفاظت از سلامت نوازندگان اما فکر می کند وجود دارد اتاق را برای بهبود.

تلاش L. A. جدید کروناویروس تست برنامه | کالیفرنیا Healthline ستون

"است که یک داستان در و از خود: که آنها در دسترس و آنها می توانند این تلاش" رونالد Brookmeyer رئیس فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی در UCLA به من گفت.

خالص مقطر آب یا شیر: کدام آب بهتر است برای drinkint? | کسب و کار خودی

کیفیت آب را به شدت بستگی به جایی که شما زندگی می کنند. شما باید یک مصرف کننده آموزش و تعیین چه نوع از شیر آب در حال تحویل به شما در محل اقامت به تصمیم می گیرید اگر شما باید نوشیدن آن را یا نه می گوید: کاترین نجار, دکتری اپیدمیولوژی در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی. معمولا قبض آب خود را ارائه خواهد شکست ذرات و ترکیبات موجود در شیر خود را, بنابراین مطمئن شوید که برای گرفتن یک نگاه.

گردنبند می تواند به سرعت شناسایی فیبریلاسیون دهلیزی | دائم

اما دکتر گرگ Fonarow مدیر Ahmanson-دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس کاردیومیوپاتی مرکز گفت که در حالی که گردنبند توانایی ضبط با دقت EKGs بود "یافت می شود از کیفیت کافی," تحقیقات بیشتری مورد نیاز است. "بیشتر بزرگ نتیجه مطالعات مورد نیاز به تعیین اگر تشخیص و درمان فیبریلاسیون دهلیزی با استفاده از این نوع دستگاه در واقع می تواند به کاهش خطر ابتلا به سکته مغزی" Fonarow تاکید کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن