UCLA در اخبار, مارس 14 سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 25 اردیبهشت 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

سلام به جهان جدید سلام | BBC

"تبریک کمی مانند یک اسفنج. آن را جذب کند همه این چیزهای مختلف: روابط است که ما از آن نوع اشخاصی است که ما" گفت: Alessandro Duranti استاد انسان شناسی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. "[تبریک] اذعان چیزی که در خیلی زمینه گسترده تر از فقط که کمی تعامل" — در این مورد Covid-19.

جری براون شرح حال فکر می کند 'Moonbeam' نام مستعار ناعادلانه است | نیویورک تایمز

هر چند آقای براون گاهی اوقات caricatured به عنوان پوسته پوسته "فرماندار Moonbeam" که به سرگردان و فلسفی سخنرانی جدید بیوگرافی جیم نیوتن یک روزنامه نگار, نویسنده و سخنران در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس ارائه آقای براون به عنوان یک متفکر و سیاستمدار که معنویت هدایت رویکرد خود را به حکومت. این کتاب به نام "مرد فردا: بی امان زندگی جری براون" به فروش می رود امروز.

UCLA تیم نقشه بافت عضله اسکلتی | کیهان

در یک مقاله در مجله Cell Stem Cell تیم چند رشته ای از دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس UCLA شناسایی مختلف انواع سلول های موجود در بافت های عضلانی اسکلتی از اوایل جنینی توسعه تمام راه را به بزرگسالی است. با تمرکز بر عضلات سلولهای epc که منجر به شکل گیری قبل از تولد و سلول های بنیادی عضلانی که منجر به شکل گیری پس از تولد و به بازسازی از آسیب در طول زندگی, گروه نقشه برداری چگونه سلول های شبکه های ژنی که ژن های فعال و غیر فعال — تغییر به عنوان سلول های بالغ.

مرخصی استعلاجی سیاست های در حال کشتن ما coronavirus پاسخ | لس آنجلس تایمز ستون

"ما فوق العاده جدا شده می گوید:" جودی Heymann مدیر جهان تجزیه و تحلیل سیاست مرکز در UCLA و نویسنده سرب از عنوان یک مطالعه منتشر شده توسط مرکز مرخصی استعلاجی سیاست در 192 193 سازمان ملل متحد به کشور ، (مطالعه پوشش نمی North Korea, که در آن سیاست نمی تواند تعیین می شود.) مرکز مشخص است که ایالات متحده فاصله زیادی از جهان تقریبا در هر اندازه گیری از مرخصی استعلاجی طراحی.

بسیاری در کاخ سفید می خواهند کشور برای بازگشایی سریع | MSNBC را "11 ساعت با برایان ویلیامز"

"در این بیماری همه گیر ما در حال فکر کردن در مورد بهداشت عمومی اما ما در حال هدایت سیاست در اینجا. و من فکر می کنم که این بسیار مهم است که ما فکر می کنم در مورد آنچه اتفاق افتاده است امروز به دیدن چقدر سیاست بودند آلوده کردن چگونه ما می شنویم بهداشت عمومی مشاوره" گفت: دانشگاه UCLA آن Rimoin (approx. 5:05 علامت).

L. A. شهرستان ایمن سازی نرخ غوطه | KPCC-FM "AirTalk"

"سپتامبر است برخی از زمان. ما نمی دانیم که در آن تحولات در حال رفتن با اعداد. پس این همه بسیار دشوار است برای پیش بینی, چرا که آن را فقط ممکن است" گفت: دانشگاه UCLA کارین مایکلز (approx. 4:00 علامت).

UCLA دانشمندان می گویند که آنها ایجاد کرده ایم دقیق تر COVID-19 آزمون | KNBC-تلویزیون

"گرفتن مواد بیشتر داشتن که غلظت بالاتر باید منجر به از دست رفته کمتر موارد است. اما 1% افزایش در ساری را یک اثر فوق العاده ای در شناسایی افرادی که کروناویروس" گفت: دانشگاه UCLA دانیل Kamei.

مستند نشده سالمندان ترس به دنبال مراقبت های پزشکی | سلامت کالیفرنیا گزارش

چالش دیگر این است که اگر چه آزمایش و درمان برای COVID-19 پوشیده شده است, بیماری های دیگر ممکن است قرار دادن بیمه افراد در معرض خطر پرداخت برای مراقبت اگر معلوم آنها ندارد و این ویروس گفت: Steven والاس مدیر دانشیار از دانشگاه UCLA مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت. مهاجر ثبت نشده و جوامع تمایل به زندگی با شعار "هنگامی که آن را شک بدون" زمانی که می آید به مراقبت های پزشکی او گفت:. "ضربه است برای جلوگیری از خدمات عمومی است."

آنچه متخصصین پوست می گویند در مورد به خواب رفتن با موهای خیس | خود

و این درست است که "هر کس مو پاسخ متفاوت" کارول چنگ, M. D., دستیار بالینی استاد در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA و مدیر آکنه روش درمانگاه در UCLA مرکز پزشکی سانتا مونیکا می گوید ، بنابراین آنچه شما اطلاع در مورد مو مرطوب به خوبی می تواند متفاوت از آنچه دوستان خود را متوجه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب