UCLA در اخبار, مارس 18 سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 29 اردیبهشت 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

من می توانید ببینید دوستان من هنوز رتبهدهی نشده است ؟ | Los Angeles Times

بغل کردن "واقعا نقض کل مفهوم اجتماعی فاصله," گفت: دکتر دیوید روبن رئیس بخش طب سالمندان در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در دانشگاه UCLA. "وجود دارد یک زمان برای هر هدف در زیر آسمان و آن زمان برای آغوش." (UCLA دکتر رابرت Kim-Farley نیز به نقل از.)

چه زمانی برای COVID-19 واکسن? | MSNBC

"واقعیت آن است که دکتر روشن گفت: خواهد بود که اگر همه چیز راست می رود.... من فکر نمی کنم وجود داشته است به عنوان مثال از رفتن همه چیز را راست. ما نیاز به خوش بینی. ما خوب دانشمندان است. ما مردم که در حال کار بر روی این مشکل گفت: دانشگاه UCLA آن Rimoin.

آنچه پیش رو برای کلاس 2020 | بازار

تا von Wachter است استاد اقتصاد در دانشگاه UCLA. او مورد مطالعه چگونه همه چیز می رود به رکود grads از هر دو دبيرستان و دانشگاه. "کارگران ورود به بازار کار در طول رکود اقتصادی کرایه در ابتدا بدتر از خود را خوشبخت تر از همسالان که فارغ التحصیل در توسعه اقتصادی" گفت: فون Wachter.

روباه و نسکار افتخار UCLA دکتر | KTTV-تلویزیون

"برای اولین بار در یک مدت طولانی و طولانی ما در واقع احساس شخصا در معرض خطر هر روز هر تغییر هر بیمار است. چون ما فقط می توانم بگویم در عین حال که COVID و ما نمی توانیم بگویم اگر آنها در حال ریختن است. virus. بنابراین ما باید آن را به عنوان اگر هر کسی است که در واقع بیمار" گفت: دانشگاه UCLA دکتر مارک مراکش.

جنایتکاران را تهدید می کند با استفاده از COVID-19 به عنوان سلاح متحده mull سرکوب | ایسنا

طرفداران برای افراد HIV مثبت گفت متحده پیش نویس چنین قوانینی باید مراقب باشید به آنها را آنقدر گسترده است که آنها مجازات فقیر و جوامع اقلیت به عنوان مطالعات نشان می دهد اچ آی وی جرم است و با توجه به ویلیامز موسسه در گرایش جنسی و هویت جنسیتی در قانون و سیاست عمومی در دانشگاه UCLA School of قانون... مطالعات متعدد نشان داده اند HIV جرم قوانین هدفمند اقلیت گفت: Brad سیرز, دانشیار دانشکده حقوق منافع عمومی در UCLA مدرسه قانون است. این قوانین ایجاد شد در پاسخ به منفی کلیشه ای "درنده گی و یا دوجنسی, مرد," او گفت:.

همه چیز به شما می خواستم به دانستن در مورد اهدای COVID-19 آنتی بادی | معاون

محققان امیدوار باقی می ماند بر اساس موفقیت های قبلی با استفاده از نقاهت پلاسما برای درمان بیماری های عفونی گفت: الهام Ziman مدیر پزشکی بالینی آزمایشگاه در رونالد ریگان مرکز پزشکی UCLA. درمان قدمت آن به سال 1891 و مورد استفاده قرار گرفت در طول سال 1918 آنفولانزای همه گیر 2002 شیوع بیماری سارس و شیوع ابولا در سال 2014. "ما از تاریخ می دانیم که ما استفاده می شود نقاهت پلاسما برای بیماری های مختلف," Ziman گفت: معاون.

لس آنجلس را اخراج بان کی مون' doesn't محافظت از مستاجران | ملت

داده ها به تازگی وارد شده توسط موسسه در نابرابری و دموکراسی در UCLA نشان می دهد که 68 درصد از ساکنان سیاه و 62 درصد از Latinx ساکنان در شهرستان لا هستند مستاجرها در مقایسه با 46 درصد از سفید پوستان است.

خرده فروشی خرد coronavirus در مارس | سان فرانسیسکو کرونیکل

مصرف کنندگان صرف کمتر در اقلام لوکس و بیشتر در ملزومات مانند مواد غذایی گفت: Nicole DeHoratius استاد در UCLA اندرسون دانشکده مدیریت است که دارای تخصص در خرده فروشی مدیریت عملیات در یک ایمیل.... "همه گیر شتاب نیاز به دیجیتال این قابلیت در محل برای پاسخگویی به تقاضای مصرف کننده."

سرشماری پاسخ های عقب مانده در بخش هایی از L. A. ضربه سخت COVID-19 | KCRW-FM

پل Ong رئیس دانشگاه UCLA مرکز محله دانش می گوید: این ویروس فقط آخرین چالش مانع سرشماری مشارکت. او می گوید: موانع زبان و تغییر به سمت آنلاین مشارکت دلسرد می تواند کسانی که در کاهش درآمد مناطق.

نگاه کردن به درون در آموزش coronavirus تماس با ردیابی | سیمی

کالیفرنیا به تازگی اعلام همکاری بین دولت عمومی وزارت بهداشت UC سان فرانسیسکو و دانشگاه لس آنجلس به ایجاد 20 ساعت Covid-19 تماس با ردیابی "آکادمی آموزش مجازی" برای کمک به دولت در رسیدن به هدف داشتن 20,000 ردیاب در اختیار.... اریک بولارد رئیس آموزش مداوم و UCLA Extension به من گفت که $8.7 میلیون پروژه که بودجه by the California Department of Public Health را تا سطح شیب دار به قطار 3,000 جدید تماس با ردیاب در هر هفته از هم اکنون از طریق آغاز ماه ژوئیه.

چگونه تلویزیون واقعیت کار در حال حاضر این واقعیت است که احساس می کند غیر واقعی است ؟ | بازار

"آن را به نگاه بسیار بیشتری DIY گفت:" تام Nunan استاد در دانشکده تئاتر فیلم و تلویزیون UCLA. "شما نمی خواهید برای دیدن افراد مشهور مورد علاقه خود و یا شخصیت های روشن و یا ساخته شده است. اما ممکن است بخشی از جذابیت این."

حزبی نبرد بیش از بازگشایی متحده | Daily Beast

"من فکر می کنم این بسیار مایه تاسف است که این بیماری همه گیر است که تشدید سیاسی حزبی تفاوت گفت:" دکتر تیموتی آبجو یک استاد پزشکی و اپیدمیولوژی در دانشگاه UCLA. "و این مایه تاسف است که ما تمام نشده است به عنوان فعال ممکن است سعی کنید به فراتر از آن و گرد هم می آیند به عنوان یک ملت برای رسیدگی به آنچه که واقعا جهانی است بحران بهداشت عمومی. این خیلی بد است که ما شده اند قادر به قرار دادن سیاست پشت سر ما است."

کارشناسان وزن خطرات پاداش بازگشایی | Rafu Shimpo

دکتر دیوید هیز باتیستا مدیر مرکز مطالعه لاتین بهداشت و فرهنگ در UCLA مشترک نتایج حاصل از مطالعه بر روی اثرات COVID-19 در ایجاد Latinos. در کالیفرنیا, Latinos دو بار به عنوان به احتمال زیاد به عنوان غیر Latinos به عدم پوشش بیمه درمانی. او گفت: از آنجا که این تصویر کامل از گسترش این بیماری هنوز ناشناخته است. "من فکر می کنم آنها باید راه دست کم گرفت نرخ زیرا بسیاری از جوامع نه دسترسی به بهداشت و درمان" هیز باتیستا گفت.

چگونه برای کمک به خدمات حرفه ای در طول بیماری همه گیر کوروناویروس | خانه داری خوب

شستشو و ضد عفونی کردن دست های خود را به طور مداوم و پوشیدن دستکش و اگر آن به شما کمک می کند به یاد داشته باشید به لمس سطوح دیگر در صورتی امکان پذیر است. دستکش نیست همیشه بهترین راه برای نگه داشتن دستان خود را رایگان از COVID-19 میکروب اما [دانشگاه UCLA دکتر جاناتان] فیلدینگ می گوید که آنها ممکن است کمک به شما برای نگه داشتن دستان خود را به خودتان را اگر ممکن است به خودداری از دست زدن به صورت خود را.

چه سالمترین ماست ؟ | مل مجله

به طور کلی [دانشگاه UCLA دانا] Hunnes می گوید ماست و قطعا این ظرفیت به یک انتخاب سالم. "تخمیر محصولات به استثنای الکل تمایل به بسیاری از مزایای بهداشت و درمان با توجه به سالم باکتری ها و مخمرها مورد استفاده در فرایند," او توضیح می دهد. ماست به طور خاص می تواند سرشار از پروتئین و کلسیم و ویتامین ها و به خصوص پروبیوتیک ها است که کمک به افزایش سلامت روده خود را. که گفت: به عنوان Hunnes شده به من چند بار قبل از او هشدار در برابر مصرف کازئین (پروتئین حیوانی) یافت می شود معمولا در محصولات لبنی از جمله بسیاری از ماست که ممکن است تومور پروموتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب