UCLA در اخبار, مارس 19 سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 30 اردیبهشت 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

خشم بیش از مرگ Ahmaud Arbery | MSNBC

"این فقط با تقویت این واقعیت است که ما تاریخ و معاصر ما لحظه به نظر می رسد به مردم مجوز به فکر می کنم که آنها می تواند زندگی را. این واقعیت است که او به نظر می رسد که فیلم را می بیند و exculpatory شواهد در این صورت از بسیاری از آنچه از بقیه ما را به عنوان یک مجازات در روز روشن فقط تأکید چگونه متمایز از جهان بینی هستند" گفت: دانشگاه UCLA Kimberlé Crenshaw.

مایکل جردن: NBA قهرمان و ... سمی کارگر ؟ | نیویورک تایمز

دیلن جزئی کمکی دستیار استاد در اندرسون دانشکده مدیریت دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس و همکاری نویسنده 2015 کاغذ سمی کارگران گفت که این صعود موفقیت در میان اردن را آشکار سوء استفاده می تواند به سادگی منعکس کننده تفاوت های فرهنگی: رفتار غیر قابل قبول است که در یک محیط ممکن است پذیرفته یا حتی محترم در یکی دیگر از. آن را نیز ممکن است مورد که زنان و مردم رنگ هستند انتقاد بیشتر برای رفتار است که درمان به عنوان عادی برای مردان سفید پوست.

اصطکاک بین کاخ سفید CDC hobbles پاسخ | واشنگتن پست

Richard J. Jackson, استاد ممتاز بازنشسته در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس را فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی که او نیز مشغول به کار در CDC گفت: آن را "بی سابقه ای است که شما می خواهم به راه اندازی یک سیستم رقابت جداگانه از CDC. برای راه اندازی یک رقابت فرایند به انجام این امر به نظر می رسد واقعا تضعیف CDC."

Coronavirus موارد می تواند به افزایش دوباره | ایسنا

"بزرگترین ترس من این است که ما در حال رفتن به تجدید حیات که دکتر Fauci پیشنهاد در شهادت خود را در مقابل کنگره گفت: دانشگاه UCLA آن Rimoin. (Rimoin نیز به نقل از لس آنجلس تایمز.)

سالمندان دریافت رایگان رستوران وعده های غذایی تحت برنامه جدید | ایسنا

خرید تولید و فروش مالیات است که می تواند کمک به جبران میلیاردها دلار پیش بینی شده coronavirus مربوط به از دست دادن درآمد است که کالیفرنیا شهرستانها انتظار می رود طی دو سال آینده. "هر زمان که شما می توانید آمار سه اهداف سیاست با یک برنامه که واقعا خوب گفت:" لی Ohanian یک اقتصاددان در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس.

لس آنجلس ارائه می دهد ویروس آزمون برای همه | آسوشیتد پرس

از ديدگاه بهداشت عمومی گسترده تر تست می تواند کمک به تعیین این بیماری شیوع هر چند که نیاز به نمونه گیری تصادفی نیست و مردم به دنبال آزمایش می شود گفت: کارین Michels یک اپيدميولوژی استاد در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. و تست افراد بدون علامت می آید در هزینه از کسانی که نمی توانید یک آزمون. "در یک دنیای کامل, شما می خواهید برای تست کل کشور, شما می خواهید برای تست کل کشور" Michels گفت. "ما به اندازه کافی ندارد کیت های آزمایش برای همه در حال حاضر است." (UCLA دکتر جفری Klausner نیز به نقل از.)

این زمان برای پایان دادن به "زامبی" استدلال در برابر پرداخت مرخصی استعلاجی | سی ان ان نظر

(تفسیر co-نوشته شده توسط دانشگاه UCLA جودی Heymann) پرداخت مرخصی استعلاجی تنها راهی است که همه کارگران در امریکا می توانیم به ماندن در خانه زمانی که آنها بیمار هستند و نه گسترش این رمان coronavirus به دیگران است. در عین حال در یک گزارش منتشر شده در پنج شنبه, فدرال رزرو در بر داشت که یک پنجم کارگران هنوز هم تا به حال هیچ پرداخت مرخصی استعلاجی در ماه آوریل به عنوان همه گیر خروشان حتی پس از کنگره تصویب اضطراری پرداخت مرخصی استعلاجی قانون در ماه مارس است. چرا که کنگره معاف شرکت های بزرگ — که در استخدام بخش عمده ای از دستمزد پایین مواد غذایی خرده فروشی و تحویل کارگران بدون پرداخت مرخصی استعلاجی که ما آمده ایم تا با تکیه بر عنوان "ضروری است."

خواهد NBC طاووس خدمات افتخار یا خجالت? | فوربس

(ستون نوشته شده توسط دانشگاه UCLA تام Nunan) هنگامی که نمودار موفقیت یا شکست های مختلف کانال های جریان, آن را آسان به شناسایی اولیه برندگان: Netflix و آمازون و Hulu. این سه خدمات نیز تا به حال استفاده از راه اندازی سال زودتر از رقابت های دیگر به آنها مقدار زیادی از زمان برای پیدا کردن خطوط خود و ایجاد یک وفادار مشاهده مخاطبان است. که در آن جریان می شود بسیار جالب تر است در ارزیابی و پیش بینی نتایج جدیدتر گزینه های مصرف کننده.

پنهان و میر در ایالات متحده در زندان ها و زندان | تابناک

CDC شمارش "است که به طور چشمگیری پایین گفت:" هارون Littman یک آموزش همکار متخصص در زندان قانون و سیاست در دانشکده حقوق دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. "ما نمی باید به خوبی رسیدگی" در COVID-19 عفونت در بسیاری از تادیبی و بازداشتگاه "و در برخی از مکان های ما هیچ رسیدگی در همه."

تنظیم ضبط مستقیم در بیمارستان' COVID گزارش | Fox News Channel

"وجود دارد یک مفهوم در اینجا که بیمارستان ها بیش از گزارش خود COVID بیماران به دلیل آنها یک مزیت اقتصادی از انجام این کار [که] واقعا ظالمانه ادعای" UCLA ارشد جرالد Kominski گفت: واقعیت-چک کردن سایت. او گفت: هر گونه پیشنهاد که بیماران ممکن است با قرار دادن بر روی هواکش از سود مالی نیست و نیاز پزشکی "آیا اساسا گفته پزشکان خود نقض سوگند نامه بقراط ... این امر می تواند مانند ارائه عمل جراحی قلب بر کسی که نمی شود به آن نیاز دارید."

آزمایش خون را بهبود می بخشد و تشخیص زود هنگام از چند سرطان | سلامت بهداشت

"ما در حال دیدن آینده در زمان واقعی است. من فکر می کنم این جلسه (در AACR) یاد می شود برای زمانی که ما شاهد بزرگ داده ها (نمایش) که این روش باید به طور گسترده قابل اجرا ارائه کردند که مناسب نظارتی آژانس تایید. این نمی خواهد که به مدت طولانی و آن را تغییر عمل ما," دکتر گفت: [آنتونیو] Ribas از دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن