UCLA در اخبار 21 مه سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 1 خرداد 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

طولانی اثر تزریقی مواد مخدر مانع از عفونت HIV | علوم

HPTN 083 نام cabotegravir مطالعه است 43 سایت در ایالات متحده و آفریقای جنوبی و آرژانتین و برزیل و پرو و ویتنام و تایلند است. COVID-19 مجبور 11 از سایت های نزدیک و دیگران تلاش برای ادامه دهد چرا که شرکت کنندگان به طور فزاینده ای به سختی حضور در قرار ملاقات توضیح می دهد رافائل Landovitz از دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس, پروتکل, صندلی مطالعه است.

آن را امن برای شنا کردن در یک استخر دریاچه یا اقیانوس ؟ | Los Angeles Times

اما در حال حاضر که ما در حال نگرانی بیشتر در مورد میکروب طبیعی آن را به تعجب: این فصل شنا, گشت و گذار شناور و غوطه ور شدن بود به عنوان امن به عنوان آن استفاده می شود? بله بسیاری از کارشناسان می گویند. "داده ها وجود دارد که کسی رو آلوده این راه [با کروناویروس]" گفت: پروفسور کارین B. Michels صندلی از دانشگاه UCLA گروه اپيدميولوژی در مصاحبه های اخیر.

یک فاجعه اقتصادی را پایدار زخم | نیویورک تایمز

مشکل شروع به سایه های بسیاری از طریق حرفه خود. تا von Wachter از دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس و هانس Schwandt از دانشگاه نورث وسترن به دنبال آمریکایی ها که وارد بازار کار در سال 1981 و 1982 در بزرگترین رکود اقتصادی پس از جنگ تا آن زمان بود. آنها نه تنها به دست آورده کمتر در میانسالی است. آنها همچنین کمتر احتمال دارد به ازدواج کرده و یا به کودکان و بیشتر احتمال دارد به مرگ جوان, ضبط, میزان مرگ و میر بالاتر شروع در 30s خود را.

هنگامی که ماسک شما با پوشیدن سلیقه مانند سوسیالیسم " | نیویورک تایمز نظر

جذاب مطالعه مداوم, Colin هالبروک استاد علوم شناختی در دانشگاه کالیفرنیا-مرسد و Daniel M. T. Fessler تئودور Samore و آدم جرقه همه مردم شناسی بخش در U. C. L. A. پیدا کردن یک تیز تقسیم در رفتار محافظه کار دموکرات ها و جمهوری خواهان محافظه کار.

کالیفرنیا برنده coronavirus نبرد اما مرگ و میر افزایش نگه دارید | Los Angeles Times

دکتر رابرت Kim-Farley پزشکی اپیدمیولوژی و عفونی-بیماری متخصص در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت گفت: او فکر کالیفرنیا در نظر گرفتن اقدامات مناسب برای بازگشایی جامعه با خیال راحت. آن را حس می کند اجازه می دهد تا مکان با چند مورد و پراکنده جمعیت به بازگشایی زودتر از متراکم شهری و اماکن ضربه سخت گیر گفت: Kim-Farley.

پزشکان می خواهند مواد مخدر برای خود ایمنی بیماران نمی COVID-19 | ایالات متحده آمریکا امروز

"حس بسیاری از همکاران من این است که هیدروکسی کلروکین بی فایده است" گفت: اتو یانگ, یک متخصص بیماری های عفونی در رونالد ریگان مرکز پزشکی UCLA در سانتا مونیکا ، هیدروکسی کلروکین با این نسخهها کار در برابر انواع ویروس ها در یک لوله آزمایش از جمله آنفولانزا HIV chikungunya و دانگ, او گفت:. اما این اثر به نظر نمی رسد به ترجمه به مردم — یا به کاهش بیماری و یا در حداقل یکی از آنفولانزا دادگاه برای جلوگیری از آن.

مراقبت تسکینی نیاز به احتیاط و خلاقیت در COVID-19 | مهر سلامت

بیماران مبتلا به سرطان پیشرفته خاص ممکن است بیشتر در معرض خطر بالقوه COVID-19 قرار گرفتن در معرض, که نیاز به یک رویکرد خلاق به مراقبت تسکینی, نویسندگان, نوشتن در JAMA انکولوژی. "ما برای مراقبت از بیماران ذهن, بدن و روح. COVID-19 مانند دیگر بیماری های جدی, اثرات همه از این گفت:" منجر نویسنده دکتر Ambereen مهتا از UCLA سلامت در لس آنجلس.

جدید تلویزیون های نجومی در معرض خطر | آسوشیتد پرس

[UCLA] نیل بائر یک پزشک و یک جانباز تلویزیون نویسنده و تهیه کننده ("ER" "تعیین شده بازمانده") حال موجز پاسخ وقتی پرسید که آیا او می خواهد شروع به تولید داده شده به سوالات پاسخ داده نشده در مورد این بیماری از جمله اینکه آیا coronavirus آنتی بادی مشورت ایمنی. "هیچ راهی" بائر گفت. "من قصد دارم برای قرار دادن مردم به طور بالقوه در معرض خطر" با توجه به ناشناختهها.

چگونه تد Fujita انقلابی گردباد علم | Weather.com

"به نظر من زمان من صرف با تد شخصی برجسته از من حرفه ای حرفه ای" [دانشگاه UCLA راجر] Wakimoto گفت: در یک ایمیل. "من آغاز شده در دانشگاه شیکاگو مطمئن نیستید از توانایی های خود را به موفقیت. من سمت چپ با یک ثروت از دانش و اعتماد به نفس است که من می تواند با موفقیت در کشتی سوار در آموزش و پژوهش حرفه ای است."

چگونه بسیاری از مردم در زندان اند COVID-19? | تخته سنگ

در دهه 1970 آغاز عصر جرم حبس در دیوان عالی کشور تأیید اصلاحات مقامات حقوق به حد عمومی و رسانه ها دسترسی در موسسات خود را ایجاد آنچه شارون Dolovich یک استاد حقوق در دانشگاه UCLA School of Law, تماس یک "فرهنگ پنهان کاری." در دهه های بعدی این واقعیت است که در زمان نگهداری در زندان ها و زندان های سراسر آمریکا درگیر "افزایش تراکم افزایش ناکافی بودن مراقبت های بهداشتی [و] افزایش رفتارهای غیر انسانی از شرایط" گفت: Dolovich.

UCLA مدل پیش بینی ایالات متحده COVID-19 موارد را به اوج ژوئن 1 | EdScoop

نه تنها با استفاده از داده ها در تعدادی از موارد گزارش شده و مرگ و میر دانشگاه UCLA اپیدمی مدل حساب عوامل مختلف است که بر میزان گسترش بیماری مانند حساسيت افراد به COVID-19 — و با استفاده از یادگیری ماشین برای پی بردن به تعداد تست نشده و موارد گزارش نشده. این رویکرد اجازه می دهد تا مدل را با دقت بیشتری پیش بینی که چگونه به سرعت این بیماری را با توجه به Quanquan Gu یک UCLA استادیار علوم کامپیوتر.

این مبادلات در نظر بگیرید در هنگام بازگشایی مدارس | KPCC-FM "AirTalk"

"به مواجهه با جامعه مطالبات اقتصادی خواسته های فشار برای پول اضطراب خانواده ها و بچه ها... به عنوان یک پزشک متخصص اطفال من به شما بگویم که این یک معامله بزرگ هنگامی که کودکان از مدرسه" گفت: دانشگاه UCLA دکتر ریچارد جکسون (approx. 1:50 خوانده شده را علامت. دانشگاه UCLA پدرو Noguera است همچنین مصاحبه).

همه گیر پیچ و تاب زمان | NPR "موج کوتاه"

"بحث می کنم قبل از این که مغز اساسا یک ماشین زمان به این معنا است که یکی از توابع اصلی آن است که واقعا به آینده را پیش بینی و پیش بینی آینده نیاز به درک زمانی که چیزی اتفاق خواهد افتاد نه تنها آنچه را که اتفاق خواهد افتاد" گفت: دانشگاه UCLA دین Buonomano (approx. 1:25 علامت).

ارتش ردیاب نیاز به محدود کردن COVID-19 عفونت | KCBS-تلویزیون

"این است که یک تعهد.... آنچه که ما در حال انجام در حال حاضر است که اساسا تلاش برای قطار تا 20 ، 000 مردم" دانشگاه UCLA Alina Dorian گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن