UCLA در اخبار مه 26, 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 6 خرداد 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

Q&A با دانشگاه UCLA جدید ورزشی کارگردان مارتین Jarmond | Los Angeles Times

مارتین Jarmond شد نه تنها اولین آمریکایی آفریقایی تبار مدیر ورزشی در UCLA تاریخچه آخر هفته گذشته اما همچنین برای اولین بار به استخدام می شود تا کنون که بدون در بازدید از دانشگاه. او شش سال قرارداد در آخر هفته گذشته پس از wowing مسئولان دانشگاه در طول ویدئویی آنلاین چت مجبور COVID-19 همه گیر ساخته شده است که در شخص مصاحبه غیر ممکن است. Jarmond, 40, صحبت با بار حدود 45 دقیقه صبح روز چهارشنبه در مورد موضوعات مختلف به عنوان او آماده به طور رسمی شروع به کار جدید خود را که پرداخت خواهد شد او به طور متوسط $1.4 میلیون بیش از شش سال است.

در تیجوانا امدادگران کشف یک مخفی مرگ و میر | Los Angeles Times

مطالعه — که آنلاین منتشر شده در این هفته توسط محققان در UCLA مکزیک صلیب سرخ و دیگر نهادهای شده است و کارشناسی نشان می دهد این کشور از دست رفته ممکن است تعداد زیادی از coronavirus قربانیان در آن رسمی شمارش... هنوز هم یوسف فریدمن یک دانشجوی پزشکی در دانشگاه UCLA که مشغول به کار در این گزارش گفت که او امیدوار است این مدل خواهد بود گسترش در سراسر مکزیک و دیگر کشورهای با سطوح پایین تست و فقیر جمع آوری داده ها. "وجود دارد و نه بزرگ اطلاعات مرگ و میر به صورت آمریکای لاتین, اما, انواع شهرستانها می تواند انجام این تجزیه و تحلیل," او گفت:.

L. A. جاده ها شلوغ | KCRW-FM "را فشار دهید بازی"

ترافیک خزنده پشت در لس آنجلس نسبت به روزهای اولیه از شهرستان stay-at-home سفارشات. که در آن هر کس می گذرد ؟ "آن را به برخی از ترکیبی از کسب و کار و مناطق تفریحی بازگشایی همراه با قرنطینه خستگی می گوید:" مایکل منویل استادیار برنامه ریزی شهری در UCLA که منجر مدرسه ترافیک برنامه. "تجمع می یابد که به آرامی اما به طور پیوسته و شما آن را ببینید در جاده ها به عنوان یک کمی بیشتر به تاخیر بیاندازد."

یک آخر هفته روز یادبود به یاد داشته باشید (و یا فراموش کرده ام) | نیویورک تایمز

در این مرحله از بیماری همه گیر مردم شروع به احساس اثرات منفی سلامت از انزوای اجتماعی که استیو کول اجتماعی ژنومیک محقق در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس استدلال می تواند شانس ابتلا به بیماری های مزمن و انواع دیگر بیماری های دیگر آن می رود.... "ما باید قادر به پیدا کردن برخی از تعادل بین این دو افراط و," او گفت:. "ما نمی خواهیم به بسته بندی شده مانند ساردین در جمعیت اما در همان زمان تنها انسان است که یک دستور العمل برای مرگ است."

چگونه coronavirus گسترش می یابد | MSNBC

"پس اول از همه, شما در حال درست است که به عنوان اپیدیولوژی همه ما بسیار متمرکز بر این تعداد به طور متوسط از مواردی است که هر فرد آلوده باعث خواهد شد. که مهم راننده از اینکه یک بیماری همه گیر را می توان خاموش است یا نه. اما من حدس می زنم آن را باید به عنوان جای شگفتی نیست که همه متوسط است. و در واقع زمانی که شما نگاه در داده ها برای هر بیماری عفونی قادر به دریافت این نوع از وضوح بالای تصویر که در حال انجام, پخش كردن, معلوم می شود که اکثر مردم به نظر نمی آید به طور متوسط در تمام" گفت: دانشگاه UCLA جیمی لوید-اسمیت (همچنین: علم).

آنلاین کودک آزاری گزارش موج | Los Angeles Times

"در این زمان پناهگاه در محل متاسفانه کودکان ندارد و بسیاری از مخاطبین با موظف خبرنگاران گفت: معلمان ارائه دهندگان خدمات سلامت روان مربیان و مربیان گفت:" لورا آبرامز صندلی وزارت رفاه اجتماعی در UCLA Luskin دانشکده امور عمومی است.

تهمت مصرف دارو اثبات نشده | سی ان ان

"من فقط می توانم به شما بگویم به عنوان یک اپیدمیولوژی است که شما باید به دنبال اطلاعات. و ما لازم نیست که اطلاعات کافی و در عین حال برای تعیین اینکه آیا یا نه با استفاده از هیدروکسی کلروکین خواهد بود به اندازه کافی سود به سنگین تر بودن از خطرات" گفت: دانشگاه UCLA آن Rimoin.

Coronavirus است ویرانگر کالیفرنیا جزایر اقیانوس آرام | گاردین (انگلیس)

یک دلیل برای این اطلاعات ناقص در کالیفرنیا و جاهای دیگر است که در حالی که آزمایشگاه و بیمارستان ها توسط قانون ملزم به گزارش موارد مثبت بهداشت و درمان اشخاص ممکن است نیاز به جمع آوری و گزارش نژادی و قومی اطلاعات توضیح داد Ninez پنک مدیر مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت در UCLA. جمع آوری داده ها است که در معرض خطا است. بیماران گاهی اوقات نمی خود شناسایی در بیمارستان مصرف اشکال و بهداشت و درمان کارکنان می تواند گزارش اطلاعات نادرست و یا ترک بخش خالی رندر نژادی و قومی اطلاعات ناقص او گفت:.

است که موهای خود را در حال سقوط در همه گیر? | Fresno Bee

"این ناراحت کننده برای بیماران; آیا آن را به دلیل برخی از مهم جسمی یا عاطفی استرس مواد مغذی و انرژی را به تولید مو و رشد منتقل شده است به سایر نقاط بدن خود را" دکتر سارا هوگان بهداشت علوم بالینی استاد در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA گفت: مک کلاچی ، به سهولت برخی از نگرانی هوگان سهام همین توصیه را به همه بیماران او: "مو لازم است برای بقا."

جنگ سرد ماهواره سهوا ردیابی گونه های کاهش | علوم

محققان به مدت طولانی شناخته شده است که marmots استفاده از همان لانه بیش از چند دهه می گوید: Daniel Blumstein یک بوم شناس و marmot متخصص در دانشگاه کالیفرنیا در لوس آنجلس بود که درگیر در مطالعه است. اما در دراز مدت کاهش لانه در مناطق پرورشی سال پیش تعجب آور است او می گوید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب