UCLA در اخبار 29 مه سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 9 خرداد 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

آمازون کارگران در حال پیگیری COVID-19 موارد خود را | Los Angeles Times

دکتر دیوید Eisenman, مدیر مرکز سلامت عمومی و بلایای طبیعی در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی ... گفت که نوع داده ها به درستی جمع آوری شده است که بسیار مهم برای کاهش عفونت های آینده از کارکنان و درک است که انواع سایت های کار و مشاغل حمل بالا خطر ابتلا COVID-19. "گفت: اطلاعات جمع است نه مفید است مانند کشیدن پشم بیش از چشم خود را. البته این مفید ما در حال استفاده از آن برای باز کردن این کشور تا دوباره" Eisenman گفت.

آب و هوای گرم و ماسک صورت | Good Morning America

"گرما قطعا آن را مشکل تر برای مردم به خارج با ماسک در, اما غیر ممکن نیست. و آن است که در واقع بسیار مهم است" گفت: دانشگاه UCLA آن Rimoin. (Rimoin نیز در مصاحبه MSNBC را "11 ساعت با برایان ویلیامز".)

آنچه کارشناسان بهداشت عمومی را — نمی — آیا این تابستان | واشنگتن پست

"بله, ما باید به عقب بر گردیم به داشتن سرگرم کننده گفت:" ریچارد جکسون, یک متخصص اطفال و استاد بازنشسته در دانشگاه UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی. "اما ما نیاز به انجام آن را با دقت بسیار و متفاوت تا زمانی که ما این عفونت تحت کنترل است."

لس آنجلس هنوز استفاده نشده کیت تست | آسوشیتد پرس

از ديدگاه بهداشت عمومی گسترده تر تست می تواند کمک به تعیین این بیماری شیوع هر چند که نیاز به نمونه گیری تصادفی نیست و مردم به دنبال آزمایش می شود گفت: کارین Michels یک اپيدميولوژی استاد در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. و تست افراد بدون علامت می آید در هزینه از کسانی که نمی توانید یک آزمون. "در یک دنیای کامل, شما می خواهید برای تست کل کشور, شما می خواهید برای تست کل کشور" Michels گفت. "ما به اندازه کافی ندارد کیت های آزمایش برای همه در حال حاضر است."

خشونت خانگی گزارش افزایش در طول اقامت در خانه سفارشات | KCBS-تلویزیون

"پناهگاه در محل قوانین توسط الزامی زمان بیشتری را در خانه هستند به احتمال بسیار زیاد به افزایش حجم داخلی یا همسرآزاری که به رشد در پشت درهای بسته گفت:" مطالعه ارشد نویسنده جفری Brantingham یک UCLA استاد انسان شناسی.

L. A. بازگشایی فروشگاه های خرده فروشی و کلیساها رانندگی در تئاتر | KCRW-FM "را فشار دهید بازی"

UCLA اپيدميولوژی استاد دکتر تیموتی آبجو می گوید: "اگر شما نگاهی به روند مورد اعداد و بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر ... آنها یا plateaued یا آنها بوده است و پایین آمدن کمی پس از مورد ممکن است 10 یا بیشتر. بنابراین من فکر می کنم ما در واقع قادر به تغییر مسیر از شیوع آن در حال افزایش بود به شیوع است که یا تثبیت یا در واقع پایین آمدن کمی."

L. A. اجازه می دهد تا خرید عبادت زودتر از انتظار | آسوشیتد پرس

دکتر جفری Klausner, یک استاد اپیدمیولوژی در دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس گفت: مقامات در موقعیت متعادل بهداشت عمومی با نگرانی در مورد کسب و کار سقوط و مردم از دست دادن شغل خود. "این واقعیت های اقتصادی" گفت: Klausner " معاون سابق وزارت بهداشت افسر در سان فرانسیسکو. "این نوع از جبران آنچه در بهداشت عمومی اولویت هستند و همیشه وجود دارد که تنش همیشه که فشار و کشش بین سلامت عمومی اهداف از داشتن بهترین سلامت برای بسیاری از افراد و دیگر منافع رقابت که آیا آن اقتصاد یا آموزش و پرورش یا ایمنی عمومی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن