UCLA در اخبار مه 6 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 17 اردیبهشت 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

UCLA تحقیقات به نظر می رسد در آینده از کالیفرنیا کیفیت هوا اقدامات | KCBS-تلویزیون

محققان در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس می گویند که در آینده از کیفیت هوا در این دولت ندارد به تلخ. آنها گذاشته ام یک طرح در یک مطالعه برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و آلودگی هوا تا سال 2050 در حالی که جلوگیری از حدود 14,000 مرگ و میر زودرس ناشی از آلودگی هوا مربوط به بیماری است که می تواند شامل تنفسی, بیماری های قلبی و عروقی و مشکلات عصبی. "لازم نیست به همه گیر جهانی برای ایجاد هوای پاک و سالم زندگی" گفت: یکی از این مطالعه منجر نویسندگان Yifang زو. "اقدام آب و هوا به طور مستقیم منافع مردم در یک محلی و منطقه ای در مقیاس با ایجاد هوای پاک. بهداشت عمومی از مزایای هر دو فوری و دراز مدت است و ما می توانیم نجات اقتصاد میلیاردها دلار در هر سال."

Coronavirus را تهدید می کند فشار برای متراکم تر مسکن | نیویورک تایمز

توسعه دهندگان باید توجه را از اثرات طولانی مدت از این بیماری همه گیر گفت: Dr. Richard J. Jackson, استاد بازنشسته در وزارت علوم بهداشت محیط زیست در فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است که مورد مطالعه قرار حمل و نقل و توسعه است. "من نمی خواهد هر گونه توسعه تصمیم گیری در حال حاضر," دکتر گفت: جکسون که یک افسر سابق در این بیماری همه گیر سرویس های اطلاعاتی در مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

در حال متحده بازگشایی بیش از حد به زودی ؟ | MSNBC

"من فکر می کنم این است که در آن خطر ارتباط می شود بنابراین مهم برای ایالات متحده برای جهان است. همه ما در برخورد با این. و ما می توانیم با نگاه به کشورهای دیگر و چگونه آنها موفق آن را به عنوان به خوبی.... همه خسته از ماندن اما خطر ابتلا به این ویروس تغییر نکرده است" گفت: دانشگاه UCLA آن Rimoin. (Rimoin بود و همچنین مصاحبه در سی ان ان).

نادیده گرفته جزایر اقیانوس آرام ضربه سخت coronavirus | کال مسائل

تصورات غلط رایج است که جزایر اقیانوس آرام هستند آسیایی, می گل آلود داده گفت: Ninez پنک مدیر UCLA مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت. بنابراین می توانید تغییرات در نحوه بيمارستان طبقه بندی جزایر اقیانوس آرام نیمی از آنها با شناسایی یکی دیگر از مسابقه. اما پس از کنترل کمبود آزمون و دیگر متغیرهای پنک و دو نفر دیگر از محققان UCLA به این نتیجه رسیدند که میزان عفونت در جزایر اقیانوس آرام "است که حداقل دو برابر این دولت رای دادن و به احتمال زیاد در حدود سه بار به عنوان بالا."

چگونه برای پایان دادن به سالانه مهاجرت جمعی از کارگران چینی | Straits Times ستون

با این حال به عنوان استاد سیندی فن از دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس اشاره کرد در یک مقاله در سال 2017, "شهری hukou در بزرگترین شهرستانها که در آن مهاجران در واقع زندگی و کار باقی می ماند و از رسیدن به." دلیل آن می تواند جمع آوری شده از سلسله مراتبی طبیعت از اصلاحات طرح که بر اساس اصل "به طور کامل از بین بردن موانع برای دهقانان به حل و فصل در شهرهای کوچک و شهرستانها کاهش محدودیت اقامت در متوسط شهرستانها در مد منظم تعیین معیارهای مناسب برای اخذ hukou در شهرهای بزرگ و به شدت کنترل اندازه جمعیت کلانشهر."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن