UCLA در اخبار 8 مه سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 19 اردیبهشت 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

کالج, دانش آموزان, تعیین برنامه ای برای سقوط | واشنگتن پست

UCLA معاون شهردار برای ثبت نام و مدیریت Youlonda Copeland-مورگان گفت: این دانشگاه تا کنون ملاقات با آن اهداف برای ورودی پاییز کلاس. اما عدد اولیه می تواند از امنیت کاذب.... "از لحاظ تاریخی UCLA در تابستان ذوب شده است بسیار کم است اما این بازی uncharted waters برای همه کالج ها" Copeland-مورگان گفت: در یک ایمیل. "به رسمیت شناختن است که برخی از بستری دانش آموزان ممکن است تصمیم به ماندن نزدیک به خانه ما waitlist دعوت به عنوان بسیاری از این خوبی مستحق دانش آموزان به عنوان ما می توانید به تبدیل شدن به برونز."

این ویروس برنده | نیویورک تایمز نظر

"ما به طور قابل توجهی مانع از کمبود بودجه گفت:" آن Rimoin متخصص اپیدمیولوژی در U. C. L. A. که مطالعات انتقال coronavirus توسط افرادی که بدون علامت.

کم درآمد محله ضربه سخت تر توسط COVID-19 | La نظر

"ما نیاز به دانستن خیلی بیشتر باید وجود داشته باشد مقدار شواهد بیشتری وجود دارد و باید خیلی بیشتر تجزیه و تحلیل است که گرفتن مریض تر با رئال تمرکز بر روی مسابقه محله و فقر" [دانشگاه UCLA Randall کوهن] گفت. (ترجمه از زبان اسپانیایی است.)

UCLA, مطالعه می گوید: هوای پاک می تواند پس از COVID-19 | متوسط

پس از میلیون ها نفر از کالیفرنیا شروع ماندن در خانه و در خارج از جاده در مارس کیفیت هوا در طلایی دولت آشکارا بهبود یافته است. هنگامی که زندگی به حالت عادی برمی گرداند اما آلودگی هوا هستند به احتمال زیاد به بازگشت به خود را prepandemic سطوح. یک تیم از محققان UCLA استدلال می کند این نیست که به سرنوشت ما... "لازم نیست به همه گیر جهانی برای ایجاد هوای پاک و سالم زندگی" گفت: Yifang زو یکی از این مطالعه منجر نویسنده و استاد دانشگاه UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی.

Coronavirus نگرانی ممکن است منجر به شکاف سال برای دانشجویان | PBS NewsHour

که در مقایسه با کمتر از 3 درصد از بار اول دانش آموزان سال اول در چهار سال موسسات که قبلا به دانشگاه رفت و به زودی پس از فارغ التحصیلی دبیرستان اما برای اولین بار در زمان یک سال و یا بیشتر با توجه به آموزش عالی موسسه تحقیقاتی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است.

ضروری کارگران و کودکان خود را نا امن' به عنوان متحده بازگشایی | ناظر

دیوید هایس-باتیستا مدیر مرکز مطالعات آمریکای لاتین بهداشت و فرهنگ در UCLA با اشاره به این که Latinos دو بار به عنوان به احتمال زیاد به عنوان جمعیت بزرگ به عدم پوشش بیمه درمانی. اما آنها در خط مقدم خدمت به مردم پناه در محل از تولید و ارائه مواد غذایی به کار در خانه سالمندان مشغول به کار به عنوان مکانیک خودرو و رانندگی با اتوبوس در میان سایر مشاغل اغلب بدون تجهیزات حفاظتی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب