UCLA قانون جشن 69 شروع

UCLA School of Law میزبانی مجازی شروع مراسم در مارس 15, جشن کلاس 2020 با یک الهام بخش مجموعه ای از سخنرانی ها

توسط NEWSSALAM در 27 اردیبهشت 1399

UCLA School of Law میزبانی مجازی شروع مراسم در مارس 15, جشن کلاس 2020 با یک الهام بخش مجموعه ای از سخنرانی ها و احترامات از جمله سخنرانی سابق آمریکا دادستان کل اریک هولدر جونیور

با توجه به COVID-19 pandemic محدودیت قانون مدرسه نقل مکان کرد و شروع آن مراسم حاضر جریان این برنامه برای فارغ التحصیلان و خانواده های آنان و دوستان و معلمان و همکلاسی. سنتی در شخص جشن است که برنامه ریزی شده است.

کلاس 2020 شامل 315 مدرک دکتر, فارغ التحصیلان 212 کارشناسی ارشد حقوق گیرندگان و دو نفر که به دست آورده یک دکتر از حقوقی رشته علوم.

دارنده تقدیر از فارغ التحصیلان در دستاوردهای خود در دانشکده حقوق و حتی به عنوان تبدیل شدن آنها به وکلا در زمان عدم اطمینان است. او برجسته سهم از وکلای جوان از جمله تدوین کنندگان قانون اساسی در بحرانی بار در کشور ،

"مسئولیت خود را به عنوان فارغ التحصیلان یکی از بهترین دانشکده های حقوق در این کشور است که برای غلبه بر این شرایط در شما پرتاب و استفاده از خود را توانمند مهارت را بهتر ملت که شما در حال حاضر خواهد شد به نام پس از خدمت و در نهایت منجر به" او گفت:. "نمی افسوس سرنوشت خود را. بپرسید به جای آن که چگونه شما می توانید بهبود زندگی کسانی که رنج می برند از این طریق سلامت و اقتصادی اضطراری است. بپرسید که چگونه شما می توانید کمک به نشانی دیرینه مسائل مربوط به نابرابری و بی عدالتی و بی عدالتی است که این بیماری همه گیر کمک کرده است را حتی بیشتر آشکار است."

کلاس 2020 را J. D. فارغ التحصیلان شامل تقریبا برابر تعداد مردان و زنان در محدوده سنی 22 تا 42. حدود 28% شناسایی به اسپانیایی, افریقایی, امریکایی, آسیایی, آمریکایی های بومی و یا جزایر اقیانوس آرام و 18 درصد از دانشجویان نسل اول. حدود 7 درصد از J. D. فارغ التحصیلان در حال حاضر برگزاری یکی دیگر از مدرک پیشرفته.

LL.M. فارغ التحصیلان بسیاری از آنها در حال حاضر در حال انجام حرفه ای ها قانونی قبل از آنها آمد به UCLA قانون به دنبال قانونی خود مدرک کارشناسی ارشد و تگرگ از 33 کشور هستند 61 درصد زن و در محدوده سنی 20 تا 56. آنها شامل چهار فولبرایت دانشمندان دو قضات و قاضی مدافع ژنرال در ارتش ایالات متحده.

شیلی حقوقی رشته علوم گیرنده ریکاردو Lillo مشغول به کار تحت نظارت Máximo لانگر, استاد, عدالت کیفری و برنامه ارومیه مدیر تولید یک پایان نامه در فرآیند دادرسی در موارد غیر جنایی. چینی حقوقی رشته علوم گیرنده شین Xia مشغول به کار تحت نظارت استاد و لوول hariri برای کسب و کار حقوق و سیاست دانشکده کارگردان جیمز پارک در یک پایان نامه در مورد اوراق بهادار و مقررات در ایالات متحده و چین است.

UCLA قانون دین جنیفر Mnookin به عنوان میزبان این جشن که جریان از مدرسه هیو و فندق عزیزم قانون کتابخانه. برنامه ویژه زنده و ضبط شده سخنان از بیش از یک دوجین دانشجویان و اعضای هیات علمی منجر فارغ التحصیلان و دوستان از مدرسه از جمله عدالت اجتماعی پیشگام Antonia هرناندز سال 1974 فارغ التحصیل از دانشگاه UCLA قانون; فیلم اجرایی استیسی اسنایدر که فارغ التحصیل شد و در سال 1985; Alicia Miñana UCLA قانون هیئت مشاوران صندلی که فارغ التحصیل شد و در سال 1987; و کمدین جی لنو.

"من امیدوارم که شما می توانید این تهدید آمیز لحظه با اعتماد به نفس — اعتماد به نفس است که به چالش کشیدن لحظات مانند اینها دقیقا آنچه شما شده است آموزش خود را در مدرسه حقوق" Mnookin گفت. "وجود ندارد آسان پاسخ ما به وضع فعلی که درست است. اما وکلای چهره خاردار مشکلات هر روز شرایط سخت و بدون رفع سریع و یا راه حل های ساده. و در آن لحظه شما رو از منابع برای رسیدگی به این. ... من دیده ام دست اول خود را در همدلی خود را به شور و شوق خود را از تمایل و توانایی برای ایجاد یک تفاوت. من دیده ام از خود شکیبایی و توانایی خود را برای حل مشکل و منجر به."

J. D. کلاس جمهور سارا ویلیامز بود که یک عضو کلیدی تیم است که سازماندهی این مراسم در لمس سخاوت که او را دیدم از او همکلاسی و گفت که آنها "به خوبی مناسب برای این کار از ساختمان بیشتر فقط عادلانه و دلسوز جامعه است. ... حتی در حال حاضر در میان بهداشت جهانی بحران شما فکر می کنید نه از خود بلکه از دیگران است."

تیلور د Laveaga صحبت کرد برای J. D. فارغ التحصیلان. "من امیدوارم که شما لازم نیست که هر گونه حسرت" او به او گفت: همکلاسی "و این که همه چیز شما را پشیمانی نیست این بار شما سعی می کنید و شکست اما بار که شما موفق به گرفتن خطرات موفق به شجاع موفق به نوع."

Adwoa Ankoma صحبت کرد برای LL.M. فارغ التحصیلان و اشاره کرد که او و همکلاسی های او آمد و از نزدیک به سه ده کشور و در UCLA قانون متنوع جامعه است. "شما می توانید همه شما می خواهید به کسی اما اگر شما نمی اجازه می دهد تا ایده های مختلف به راه خود را از فکر کردن به آن بی فایده است," او گفت:. "املاک درک است که با داشتن یک ذهن باز است."

استاد از سال honoree LaToya بالدوین کلارک مشترک در فارغ التحصیلان' غرور و افتخار است. "امروز نشانه مناسبت که در آن شما اضافه کردن 'وکیل' به هویت خود را," او گفت:. "اما" وکیل " است نه مجموع-در مجموع که شما هستند. ... راه رفتن را به هر اتاق با تمام هویت خود را — وکیل, هنرمند, سازمان, پدر و مادر و با استفاده از ابزار به شما آموخته ام در طول این سه سال گذشته به تقویت آن هویت ایجاد امکانات جدید و تعقیب رویاهای شما باید برای خودتان و خانواده خود را در جوامع و همه چیز و مردم شما در مورد مراقبت."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب