UCLA کتابخانه افتخارات ستارگان کارشناسی محققان

UCLA ردیف بالا از سمت چپ: Yihuan هوانگ آنجلا Maddahi, کیان Ravaei و کیرمصنوعی وانگ. ردیف پایین از سمت چپ: کیو

توسط NEWSSALAM در 16 خرداد 1399
2020 UCLA Library Prize winners

UCLA

ردیف بالا از سمت چپ: Yihuan هوانگ آنجلا Maddahi, کیان Ravaei و کیرمصنوعی وانگ. ردیف پایین از سمت چپ: کیومرث Edalati, سارا ال Massry و Tania Nasrollahi.

UCLA سالانه به رسمیت می شناسد استثنایی دانشجویان مقطع کارشناسی که خود را متمایز کرده است برای تعالی خود به عنوان محققان. در میان جوایز که UCLA کتابخانه جایزه برای مقطع کارشناسی تحقیقاتی که در این سال شناخته شده پنج نفر برای یک مقاله پژوهشی یا پروژه درس.

"هر روز هزاران نفر از UCLA دانشجویان دانشکده و کارکنان از مهندسی و علوم در سراسر علوم انسانی با استفاده از UCLA کتابخانه منابع به دنبال اهداف علمی خود گفت:" جینی جراحی دانشگاه کتابدار. "کتابخانه جایزه افتخارات فقط تعداد کمی از این دانش آموزان که نشان داده اند قابل توجه کنجکاوی فکری زوج با مهارت ها و ظرفیت برای انجام تحقیق معنی دار."

جدید در سال جاری کتابخانه تحقیقات پوستر جایزه. دو نفر انتخاب شدند از 117 متقاضیان ارائه شده که در طول دوره کارشناسی تحقیقات ویترین. تمام هفت جایزه دریافت کنندگان' مقالات و پوستر های منتشر شده در eScholarship سیستم UC باز دسترسی تحقیقات مخزن ارائه کار خود را به مخاطبان گسترده تر.

هنر و علوم انسانی و علوم اجتماعی 700 دلار (کراوات)
پژوهشگر: آنجلا Maddahi
عنوان پروژه: خدا, خدا و سنگ از زمان (بیت.ly/2WKZU3W)
دانشکده حامی: جرمی Smoak ارشد مدرس دانشگاه خاور نزدیک زبان و فرهنگ

Maddahi خلاصه: این مقاله به اهمیت این دیوار غربی اورشلیم به عنوان فضای مقدس از یهودی و مسلمان چشم انداز در طول تاریخ از طریق لنز از توماس Tweed مفهوم از فضای مقدس. هدف این بود که برای پیدا کردن چگونه, قدرت, اقتصاد, فرهنگ و ادیان ایجاد شده در مورد برداشت دیوار غربی. سیاست را دنبال کرده است دیوار غربی پس از آغاز به کار خود و حتی امروز یک منبع تنش بین اسرائیل و اعراب. هنوز دیوار است همچنین مذهبی فضای جهانی, جاذبه آن را به عنوان تساوی مردم در تمام ادیان بر اساس آموزه های مذهبی و یا تاریخی علاقه. در پاسخ به سوال مطرح شده در ابتدا به توصیف دیوار غربی آن است که به سادگی یک, مذهبی, ملی, فرهنگی و سیاسی پدیده است.


هنر و علوم انسانی و علوم اجتماعی 700 دلار (کراوات)
پژوهشگر: وانگ کیرمصنوعی
عنوان پروژه: حریم خصوصی, و آن نارضایتی: تکامل از حفاظت از حریم خصوصی در چین (بیت.ly/3cPU0UW)
دانشکده حامی: استیو Zipperstein مدرس در مطالعات جهانی برنامه

وانگ خلاصه: این یک تصور رایج که حفاظت از حریم خصوصی در چین شده است ضعیف توسعه در همه بخش ها در طول تاریخ است. حتی در چین باستان که در آن خود فرد تعریف شده توسط یک تعاملات با دیگران و آگاهی از حریم خصوصی هنوز هم وجود داشته و حمایت از این بود و حتی ستایش برخی از. پس از استقرار جدید چین در سال 1949 عمل از حفاظت از حریم خصوصی تا حد زیادی متاثر شده است مربوط به ایدئولوژی های سیاسی حزب-دولت است. حفاظت از حریم خصوصی بود شدیدا کاهش در مائوئیست دوران با توجه به رادیکال کمونیست اصلاحات که در آن زمان. در این پست اصلاحات دوران تغییرات منجر به سطوح مختلف از حفاظت از حریم خصوصی: در حالی که مردم شروع به لذت بردن از حریم خصوصی بیشتر در بخش خصوصی و صمیمی بخش بحث حریم شخصی در مقابل منافع ملی هنوز تا حدودی تابو و همراه با افزایش استبداد در چین تحت Xi رژیم و همچنین تاکتیک های راهبردی حزب-دولت به تصویب رسید در طول کرونا ویروس بحران سرکوب از حریم خصوصی در این حوزه است به احتمال زیاد به حفظ و حتی تشدید در آینده است.


علوم مهندسی و ریاضی $700
پژوهشگر: Yihuan هوانگ
عنوان پروژه: عدم استحکام کمند و کمند با قطعی پيشگويی کننده: تاثیر برنامه نویسی استراتژی در انتخاب متغیر و پیش بینی (بیت.ly/2LErJVh)
دانشکده حامی: Amanda مونتویا استادیار روانشناسی

هوانگ خلاصه: یادگیری ماشین است که تبدیل شدن به طور فزاینده ای محبوب در علوم رفتاری و اجتماعی است و اغلب مورد استفاده توسط محققان در رشتههای مختلف علمی برای حل مشکلات عملی با داده های پیچیده. روانشناسان به سرعت اتخاذ جدید و فوق العاده ابزار مفید در حال توسعه در آمار و علوم کامپیوتر است که در منطقه گسترده ای از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی است. استفاده از این ابزار به احتمال زیاد بهبود توانایی های روانشناسی محققان برای پیش بینی خارج از نمونه داده که ممکن است به خصوص در تنظیمات بالینی. اما این مهم است که به اذعان کرد که این ابزارهای جدید لزوما انجام در راه همان است که بسیاری از محققان انتظار دارند بر اساس آموزش های خود را که در درجه اول در آزمونهای ANOVA و مدل سازی معادلات ساختاری میباشد. اطمینان حاصل کرد که تفاوت بین این سنتی آماری چارچوب و به تازگی توسعه یافته یادگیری ماشین چارچوب به وضوح تعریف شده است را بهبود اجرای این روش های جدید در سراسر زمینه روانشناسی.


بهترین استفاده از کتابخانه ویژه مجموعه منابع $500
پژوهشگر: سارا ال Massry
عنوان پروژه: Pedabody - بدن به عنوان آموزشی ابزار (بیت.ly/2Tj3AI7)
دانشکده حامی: David Garcia, دانشیار آموزش و پرورش

ال Massry خلاصه: هر چند Latinx دانش آموزان تشکیل می دهند 74.3 درصد از جمعیت دانشجویی لس آنجلس Unified School District نتواند به تجهیز دانش آموزان به آنها خدمت می کنند با ابزار برای تجزیه و تحلیل انتقادی غنی فرهنگی سرمایه آنها به ارث می برند. با توجه به انتقال Chicanx پیکرنگاری نمادها و زیبایی شناسی به لس آنجلس, تا تو, فرهنگ و هنر ناخن, این مقاله تجزیه و تحلیل روشها است که توسط آن Chicanx دانش آموزان دانش به دست آمده از Chicanx بصری فرهنگ مورد بحث و تصمیم گیری های خود به این تصاویر قرار داده شده در بدن خود را با این فرض که بدن می تواند تبدیل به یک ابزار آموزشی از طریق pedabody. Pedabody شامل اما نه محدود به, دکوراسیون, جنبش, پوشش, قرار گرفتن در معرض و یا موقعیت بدن برای مقاصد آموزشی است. نهادی دلایل حذف Chicanx فرهنگ از برنامه درسی خواهد شد و سپس مورد بحث و بررسی و پس از بحث و گفتگو در مورد مزایای آموزش هنر در Chicanx جوامع به امید پرورش تحول آموزشی شیوه های تقویت دانش آموزان و جوامع است.


بهترین پروژه در موسیقی پس از سال 1900 $350
پژوهشگر: کیان Ravaei
عنوان پروژه: تبلیغات برای باریتون و گیتار (بیت.ly/3cNW1kg)
دانشکده حامی: David لفکوویتس استاد ترکیب در UCLA آلپرت مدرسه موسیقی

Ravaei خلاصه: به طور سنتی آهنگسازان مجموعه شعر آهنگ اما شده است وجود دارد روند اخیر از تنظیم متون که بیشتر روزمره مانند دادگاه رونوشت یا اطلاعات دموگرافيک. تبلیغات بر خلاف شعر خود را از طبیعت زودگذر: آنها به نظر می رسد در تلویزیون و یا یک بیلبورد برای چند هفته و پس از آن برای همیشه ناپدید می شوند. اما مانند بهترین شعر آگهی های سرشار از معنا و برقراری ارتباط تا حد زیادی از طریق مفهوم. من تشکیل شده از یک آهنگ چرخه پنج تبلیغات که با هدف آشکار خوفناک طنز و ترحم ذاتی در تبلیغات. پنج که من انتخاب شد نه تنها جالب و مناسب از ظهر اما تا به حال بالقوه به گرد هم می آیند و ایجاد یک قوس روایت. تبلیغات دارای یک ساختار معمولی از چند جنبش مجلسی کار می کند اما گفت: از طریق چاپ و تبلیغات: نیرو افتتاح جنبش (زیبایی تبلیغات) یک jocular میان پرده (صابون تبلیغات) و مناقصه احساساتی نتیجه (gravedigging تبلیغات).


کتابخانه تحقیقات پوستر جایزه هنر و علوم انسانی و علوم اجتماعی, $250
پژوهشگر: Tania Nasrollahi
عنوان پروژه: قومی-نژادی مرز ساخت و ایران-شناسایی آمریکایی
دانشکده حامی: Kevan هریس, استادیار جامعه شناسی

این مطالعه با هدف بررسی تجارب ایران شناسایی افراد ساکن در ایالات متحده و زمینه های که در آن خود را داخلی قومی انتساب متفاوت از خود خارج تجویز قومی انتساب توسط یک حزب و یا فرد است. (E. g. یک فرد ممکن است شناسایی با برچسب سفید اما برچسب و یا دیده می شود به عنوان غیر سفید و بالعکس.) هویت سیال, زمینه-محور و یک فرد می تواند اشغال چند قومی ascriptions در یک بار. به عنوان یک نتیجه این مطالعه می کند بررسی هویت قومی به عنوان یک "ثابت" متغیر است. چه اجتماعی جاهایی که این هویت از جنگ ناشی می شود و چگونه می توانم این لحظات را تحت تاثیر فردی درک یکی از آنها هویت ایرانی? این مطالعه انجام شده از طریق نیمه ساختار کیفی مصاحبه های انجام شده در طول مدت 3-4 ماه از بیشتر منطقه لس آنجلس. مصاحبه انجام خواهد شد از طریق زوم و رونویسی. این مطالعه با استفاده از قومی مرز ساخت نظریه به عنوان توضیح داده شده توسط Andres Wimmer به عنوان یک چارچوب (2013). هدف از این مطالعه این است که به دنبال درک درستی از اجتماعی که زمینه کمک به احداث و ساختارشکنی برچسب های قومی و هویت نژادی در میان ایرانی-شناسایی آمریکایی ها در ایالات متحده است.


کتابخانه تحقیقات پوستر جایزه برای علوم و مهندسی, ریاضی, $250
پژوهشگر: کیومرث Edalati
عنوان پروژه: محیط زیست DNA به عنوان یک ابزار برای ارزیابی تنوع میکروبی و اثرات زیست محیطی توسط آلاینده ها در براونفیلد سایت در جنوب کالیفرنیا
دانشکده حامی: رابرت وین, استاد بوم شناسی و زیست شناسی تکاملی

Edaltai خلاصه: براونفیلد سایت ها خواص با حضور مواد خطرناک آلاینده های سمی یا آلاینده ها. بر اساس مقررات زیست محیطی این سایت های رها شده در نظر گرفته شده غیر قابل استفاده به دلیل وجود سطح بالایی از مواد آلی و معدنی مواد شیمیایی سمی. تجدید حیات براونفیلد سایت های زیست محیطی, اقتصادی و بهداشت عمومی مفاهیم برای جوامع محلی. ما تعیین شده براونفیلد سایت واقع در جنوب کالیفرنیا مرکزی آبهای زیرزمینی حوضه و حدود 8 مایلی شرق لس آنجلس رودخانه و قبلا مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک کارخانه فولاد و اخیرا به عنوان یک ایستگاه گاز. در این مطالعه هدف ما این است که به ارائه یک پایه برای جامعه میکروبی در ارتباط به حضور فلزات سنگین و سمی فرار شیمیایی نشت ناشی از فعالیت های قبلی. ما شاغل زیست محیطی DNA (ادنا) metabarcoding رویکرد در نمونه های خاک جمع آوری شده از سایت در اعماق مختلف و برش عرضی به ارائه مشخصات میکروبی جوامع به طور مستقیم در ارتباط با مواد خطرناک و سمی. باکتری خاک ترکیب تجزیه و تحلیل نشان می دهد که به طور کلی باکتری ترکیب سایت تغییر در مقایسه با کنترل; با کلاس Acidobacteria بودن فراوان در هسته و عمق نمونه خاک. این دسته از باکتری ها می توانند تحمل بسیار اسیدی و سنگین فلزی حاوی خاک. شناسایی باکتری مخلوط می تواند دروازه ورود به طبقه بندی میکروارگانیسم ها که مصرف و یا تجزیه آلاینده های زیست محیطی است و می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای آینده بهسازی اهداف است.

UCLA کتابخانه جوایز برای مقطع کارشناسی تحقیقات ساخته می شوند ممکن است توسط اموزش سیمون UCLA alumna و سابق دانشگاه UCLA مشاور. این جایزه برای موسیقی است که بودجه UCLA موسیقی کتابخانه هوگو و کریستین Davise صندوق برای موسیقی معاصر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن