UCLA دریافت $1 میلیون دلار برای COVID-19 پاسخ سریع ابتکار

اخبار دانشگاه هدیه ای از Shurl و کی کورچی بنیاد پشتیبانی از تحقیقات در مراقبت های بهداشتی کارگران و اولین پ

توسط NEWSSALAM در 6 خرداد 1399
اخبار دانشگاه

هدیه ای از Shurl و کی کورچی بنیاد پشتیبانی از تحقیقات در مراقبت های بهداشتی کارگران و اولین پاسخ

$1 میلیون هدیه از Shurl و کی کورچی بنیاد را حمایت از UCLA COVID-19 پاسخ سریع ابتکاریک همکاری از UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت و دیوید گفن دانشکده پزشکی در دانشگاه UCLA.

هدیه ای را پیشبرد تحقیقات که توسط رهبری آن Rimoinاستاد اپیدمیولوژی در فیلدینگ و دکتر فضل Aldrovandiاستاد اطفال در گفن دانشکده پزشکی. به طور خاص, آن را پشتیبانی طرح توسعه به هزاران نفر از کارکنان مراقبت های بهداشتی و اولین پاسخ دهندگان در UCLA بهداشت و لس آنجلس آتش نشانی.

"ما نیاز به بیمارستان ما کارگران و اولین پاسخ به احساس امنیت به عنوان کار می کنند برای به دست آوردن تمام بقیه از ما از طریق این جریان COVID-19 pandemic" گفت: Ron Rosequist رئیس Shurl و کی کورچی پایه و اساس است. "کار که در دانشگاه UCLA انجام شده است نیز عملکرد اساسی داده ها در میزان عفونت در میان کسانی که انتقادی کارگران و به ما کمک خواهد کرد به درک سطح و طول عمر ایمنی در کسانی که بهبود یافته اند از آن. ما بسیار خوشحال می شود قادر به حمایت از چنین کار مهم است."

هدیه ای اجازه خواهد داد که محققان UCLA به طور منظم تست خط مقدم بهداشت برای عفونت فعال و صفحه نمایش آنها به صورت آنتی بادی و پاسخ ایمنی. تست را تسهیل تشخيص سريع COVID-19 عفونت و فعال انزوا تلاش با هدف حفاظت از همکاران و اعضای خانواده از عفونت است. یافته ها در مورد دوام ایمنی به ویروس می تواند کمک به شکل کنترل عفونت و بازگشت به سیاست های منطقه ای و در سراسر ایالات متحده

"من عمیقا سپاسگزار به Shurl و کی کورچی بنیاد برای حمایت و پشتیبانی برجسته از این کار" Rimoin گفت. "ما در یک نقطه بحرانی در این مطالعه است. این هدیه به ما اجازه خواهد داد برای حفظ فعلی ما حرکت و سوق دادن ما به سوی هدف ما از پوسته پوسته شدن تا به خدمت هزاران نفر از مراقبت های بهداشتی قهرمانان در لس آنجلس است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب