UCLA دریافت $2.9 میلیون دلار برای هنرهای زیبا بورسیه از اواخر نیکوکار ایلین Krown کلاین

ادامه دیرین تعهد به حمایت از هنر و موسیقی در UCLA اواخر هنرمند تجسمی و نیکوکار ایلین Krown کلاین ساخته شده $2.

توسط NEWSSALAM در 8 مرداد 1399

ادامه دیرین تعهد به حمایت از هنر و موسیقی در UCLA اواخر هنرمند تجسمی و نیکوکار ایلین Krown کلاین ساخته شده $2.9 میلیون هدیه به یک صندوق کمک هزینه تحصیلی در نام او. Krown کلاین درگذشت Jan. 5.

به ایلین Krown کلاین هنرهای صندوق کمک هزینه تحصیلی در UCLA دانشکده هنر و معماری ایجاد شده توسط کلاین و همسر مرحومش, لئو کلاین در سال 1986 است که در حال حاضر به ارزش بیش از 4 میلیون دلار آن را بزرگترین ،

"من تا به حال ثروت زیادی از جلسه ایلین و رسیدن به دانستن بیشتر در مورد او مایل به حمایت از هنرمندان جوان و طراحان و نوازندگان. او روح سخاوت کمک کرده است بسیاری از محققان جوان در پیدا کردن موفقیت در محوری در زندگی خود و مشاغل گفت:" برت استیل دین از UCLA دانشکده هنر و معماری است. "کاری که ما دانشجویان و فارغ التحصیلان تولید خواهد شد اطمینان حاصل شود که میراث او زندگی می کند."

شده اند وجود دارد 225 دریافت کنندگان ایلین Krown کلاین هنرهای بورس تحصیلی از صندوق شروع به اعطای بورسیه تحصیلی در سال 1989. 13 یکی دیگر از دریافت کنندگان آغاز خواهد شد و مطالعات خود را در پاییز.

ایلین Adelle Krown کلاین متولد شد و در لس آنجلس در فوریه. 29, سال 1924 تنها فرزند مطرح شده توسط یک مادر تنها که مشغول به کار به عنوان یک تایپیست. با وجود خانواده او را محدود مالی به معنی, Krown کلاین منسوب عشق اولیه خود را برای ساخت هنر برای معلمان که او را تشویق بیان هنری به عنوان یک کودک شده و او را با منابع لازم برای کشف علاقه خود را.

پس از ازدواج Krown کلاین می تواند استطاعت به کلاس های هنری در شهر لس آنجلس ، بعد Krown کلاین و تاسیس و با موفقیت فرار یک شرکت حسابداری در غرب لس آنجلس برای بیش از 40 سال است. او سال های شکل گیری القا او عمیقی برای قدردانی از مبارزات است که هنرمندان جوان روبرو می شوند و سرکش تمایل به تشویق تعقیب خود را از احساسات خود را بدون در نظر گرفتن توانایی مالی.

Krown کلاین شور و شوق برای انسان دوستی مشتعل شد در اواسط دهه 1950 زمانی که او را دعوت به پیوستن به شرکت های وابسته از UCLA دانشگاه خدمات گروه متشکل از برجسته زنان از لس آنجلس جامعه است. زمانی که این گروه تاسیس یک دانش آموز بورسیه صندوق وقف او به سرعت تبدیل شد صریح حمایت از هنر — تشویق گسترش پشتیبانی برای دانش آموزان است.

"متوجه شدم که چقدر خوب آن را احساس می کند برای کمک به برخی از افراد با استعداد است که در این جهت است که قلب خود را می خواهد" Krown کلاین گفت: در 2015 ،

ساختمان این تعهد و شور و شوق, Krown کلاین شد وفادار حامی از دانشکده هنر و معماری و موسیقی برنامه های را که بخشی از پایه و اساس از آلپرت مدرسه موسیقی.

در سال 1986 او و لئو تاسیس ایلین Krown کلاین هنرهای صندوق کمک هزینه تحصیلی به ارائه کمک های مالی به دانش آموزان در سراسر همه از هنر است. بورس حمایت کرده است مشتاق هنرمندان و معماران و طراحان و رقصندگان و نوازندگان بسیاری از آنها رفته اند به ساخت قابل توجه مشاغل در زمینه های خود را مانند هنرمندان تجسمی Meleko Mokgosi و نفت Lutker و رقصنده و طراح رقص کوین ویلیامسون. دیگران ساخته اند خود را نزدیک به محوطه دانشگاه.

"من احساس می کنم مدیون ایلین و دیگر خیر که به من اجازه داد تا به دنبال من تحصیلات تکمیلی در رقص بدون مقدار زیادی از نگرانی یا بدهی گفت:" کوین کین مدیر UCLA هنرهای تجسمی و نمایشی برنامه آموزش و پرورش. کین دریافت Krown کلاین بورس در حالی که به دنبال او M. F. A. در رقص رقص.

"او واقعا سرمایه گذاری در کار ما دستاوردها و صنایع دستی گفت:" رایان لبرد دیگر Krown کلاین محقق که در حال تکمیل کارشناسی ارشد معماری و برنامه ریزی شهری. "او روشن زمانی که مشتاقانه به بازگویی تماس های تلفنی حروف و بازديد از فارغ التحصیلان با او حفظ دهه روابط است."

در 2015, Krown کلاین تاسیس لئو M. کلاین و ایلین Krown کلاین صندلی در مطالعات عملکرد در آلپرت مدرسه موسیقی.

"ایلین را سخاوت است تولیدات جان صدها نفر از نوازندگان جوان در یک زمان زمانی که آنها نیاز به حمایت مالی و عاطفی ترین" گفت آیلین Strempel دین از UCLA آلپرت مدرسه موسیقی. "من خودم را بسیار خوش شانس به ملاقات ایلین و به صحبت با او در مورد او پرشور در حمایت از هنرمندان جوان است."

دیوید Castañeda یک نامزد دکترا در ethnomusicology, همچنین به یاد می آورد نشست Krown کلاین در یک ناهار.

"من به یاد داشته باشید که فوق العاده گرم صحبت کردن با من و با بسیاری دیگر از ناهار شرکت کنندگان به عنوان اگر او تا به حال شناخته شده ما بسیاری از سال های تبریک ما مانند ما دوستان قدیمی. من با او به اشتراک گذاشته چقدر مهم حمایت از او بود به خود من و همچنین بسیاری از دیگران،', پژوهش برای سال آینده" Castañeda گفت. "او به نظر می رسید واقعا خوشحال برای حمایت از ما, دیدار با ما و به اشتراک گذاری حداقل برخی از روز پر مشغله با ما. این بود که واقعا یک لذت به او را ملاقات کرد و من باقی می ماند ممنون فراتر از کلمات برای حمایت از او."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن