اوکراین و رهبران در حال ظهور اطلاعات در مورد اصلاحات و بهبود مهارت های رهبری در دانشگاه استنفورد

زمانی که پس از رسیدن آفتابی استنفورد در ماه سپتامبر اوکراین رهبران در حال ظهور برنامه (UELP) همراهان از انتظار

توسط NEWSSALAM در 6 خرداد 1399

زمانی که پس از رسیدن آفتابی استنفورد در ماه سپتامبر اوکراین رهبران در حال ظهور برنامه (UELP) همراهان از انتظار نیست که خود سال ها در دانشگاه خواهد بود برش های کوتاه توسط یک جهانی همه گیر.

با وجود چالش های بورسیه استفاده کرده اند استنفورد فرصت را به کار بر روی پروژه ها با هدف نوآوری در اوکراین و توسعه مهارت های رهبری خود را در یک فرهنگ جدید و محیط یادگیری در حالی که همچنین به اشتراک گذاری تجربه خود را با گسترده تر جامعه دانشگاه.

UELP همراهان صرف 10 ماه در دانشگاه استنفورد مشغول به کار با هیات علمی در پروژه ها با هدف اصلاح اوکراین است. این برنامه به میزبانی مرکز دموکراسی و توسعه و حکومت قانون (CDDRL) در فریمن Spogli موسسه مطالعات بین المللی.

این برنامه در نظر گرفته شده برای جبران کمبود اوکراین با حضور در پردیس تاسیس شد در سال 2017 سابق John S. نایت همکار Oleksandr Akymenko و سابق John S. نایت همکار وابسته Kateryna Akymenko با کمک سفیر سابق ایالات متحده به روسیه و استاد Michael McFaul و استاد علوم سیاسی فرانسیس فوکویاما. این برنامه استقبال Kateryna بندار آرتم Romaniukov و پاولو Vrzheshch به دانشگاه.

در اوکراین Vrzheshch است و موسس و مدیر خلاق در سطح بین المللی تحسین شده Banda آژانس که مشغول به کار در توسعه اوکراین اولین برند جهانی "اوکراین در حال حاضر" توسط منظور از کابینه وزیران اوکراین.

قبل از پیوستن به UELP, Romaniukov مشغول به کار در اجرای دولت شفافیت و مبارزه با فساد طرح به عنوان رهبر یک سازمان غیر دولتی. Romaniukov گفت: دانشگاه استنفورد تجربه بسیار متفاوت از آموزش عالی او در اوکراین که در آن او تحصيلات دانشگاهي خود را در آبی آیرودینامیک: دانشگاه استنفورد مربیان جای تمرکز بیشتر بر برنامه های عملی, او گفت:.

"من خیلی خوب در ریاضی و فیزیک, اما آیا شما آماده برای استفاده از این مسائل" Romaniukov گفت.

بندار یک عضو از اصلاحات در حمایت از تیم در وزارت مالیه همچنین اظهار نظر در مورد تفاوت بین دو سیستم آموزش و پرورش اشاره کرد که استادان دانشگاه استنفورد شد و در دسترس تر

"اوکراین پس از فروپاشی شوروی سیستم کمی بسته رسمی و رسمی من می گویند" بندار گفت. "در دانشگاه استنفورد شما می تواند رسیدن به هر استاد شما می توانید به هر استاد. در اوکراین, اگر آن را یک سخنرانی این سخنرانی. استاد فقط ایران است و هیچ تعاملی در قالب پرسش و پاسخ ، بحث."

Romaniukov گفت: کلاس های درس دانشگاه استنفورد نیز یک محل که در آن او رایگان به سوال "سوالات احمقانه." در کلاس بحث و گفتگو در مورد شباهت بین قانون اساسی در سراسر جهان Romaniukov گفت CDDRL عضو هیات علمی و استاد حقوق اریک جنسن شده بود جای تعجب پذیرای پس از او پرسیده شد که چرا هیچ قانون اساسی گنجانده شده مناسب برای کارآفرینی است.

"من آن را گفت: چون من فکر می کردم چون من تا به حال کلاس در مدرسه کسب و کار فقط این روز و آنها را شستشوی مغزی من با این همه کارآفرینی روح" Romaniukov گفت. "استاد گفت:" این ایده که برخی درست است که ما احتمالا باید اضافه کنید به قانون اساسی است.'"

جنسن گفت: همراهان که حضور در کلاس دیگر دانش آموزان دانشگاه استنفورد به ارمغان آورد یک چشم انداز منحصر به فرد به کلاس های خود.

"من قانون آموزان واقعا لذت بردن از تعامل با این اوکراین در حال ظهور رهبران" جنسن گفت. "آنها را به عمق تجربه و زمینه محلی که بسیاری از دانش آموزان من لازم نیست که از یک کشور دیگر."

همه همراهان در حال حاضر در نظر گرفتن کلاس های آنلاین خود را در سال در پردیس قطع با این بیماری همه گیر. برخی از برنامه های خود را برای بهار بودند هرگز برآورده مانند استنفورد کنفرانس در مورد مسائل اوکراین که بندار به دنبال به جلو به.

"ما بر روی آن کار واقعا سخت است برای چند ماه گذشته" او گفت:. "ما در حال حاضر دعوت از سخنرانان ما سازمان یافته همه چیز است."

Romaniukov گفت که امیدوار است این دانش و آگاهی عملی از کلاس های کمک خواهد کرد که او خود را توسعه زیست محیطی غیر انتفاعی شروع به صرفه جویی در Dnipro در اوکراین است. او گفت که او از دست رفته شروع کردن فرهنگ در محوطه دانشگاه.

"من واقعا تاسف از عدم توجه کافی به مطالعه و راه اندازی زیرساخت در اینجا" Romaniukov گفت. "من در زمان دو شروع کلاس های این سه ماهه و کشف تمام جهان جدید است. من شگفت زده هستم با این و من آن را دوست دارم."

همراهان نیز دست خود را به نقاط مورد علاقه در محوطه دانشگاه. بندار نتواند تحصیل در سبز کتابخانه به طور کامل غرق خودش در افراد در دست است. Romaniukov از روی علاقه به یاد دویدن و با بهره گیری از بازتاب در سکوت دریاچه تاخیر.

'ما نمی توانیم فراموش اوکراین'

در ماه ژوئن همراهان را از پیوستن به فارغ التحصیلان جماعت UELP با استفاده از ارتباطات و مطالعات مورد آنها قابل دسترسی در دانشگاه استنفورد به ادامه اصلاحات در اوکراین است.

Oleksandra Ustinova UELP '19 و Oleksandr Starodubtsev UELP '18 خواهد بود وجود دارد به استقبال تازه واردان به یک کوچک اما قوی فارغ التحصیلان جامعه است. با این برنامه تنها در آن سال سوم فارغ التحصیلان جامعه متشکل از شش همراهان.

همراهان به رخ کشیدن تاثیر اجتماعی در بسیاری از زمینه ها. در تابستان پس از مطالعات خود را در دانشگاه استنفورد Ustinova موفق به کسب یک کرسی در پارلمان اوکراین انتخابات که به او اعتبار به الهام از ارومیه مانند فوکویاما.

"[فوکویاما] نبود به طور مستقیم گفت: "شما باید برای تبدیل شدن به یک سیاستمدار' اما واضح بود که اگر شما می توانید مسئولیت شما باید آن را انجام دهید" Ustinova گفت.

Starodubtsev همچنین با این نسخهها کار در اوکراین دولت را به عنوان معاون رئیس آژانس ملی برای پیشگیری از فساد. پس از کار بر روی توسعه یک تدارکات عمومی الکترونیکی سیستم Starodubtsev گفت: "تا به حال بسیاری از معضلات که در آن [او] نمی دانم که چگونه به آشتی موقعیت های مختلف و دریافت پاسخ."

"پروفسور فوکویاما در طول این برنامه در طول این 10 ماه در واقع ساخته شده به نظر من از جهان" Starodubtsev گفت.

Starodubtsev اضافه شده است که او به ارمغان آورد برخی از نگرش های رایج در دانشگاه استنفورد به اوکراین از جمله مقاومت به حفظ سنت ها و نادیده گرفتن وضعیت اجتماعی است. در کار خود به عنوان رئیس سازمان ملی برای خدمات مدنی گفت: در زمان او اغلب به پوشیدن پیراهن.

"بسیاری از مردم trolled من در زمانی که من رئیس آژانس ملی برای خدمات مدنی چون من سعی کردم هرگز به پوشیدن یک دست کت و شلوار" Starodubtsev گفت. "من در اعتراض به این شکل در خدمات مدنی. چون به نظر من در اوکراین در خدمات مدنی ما یک مقدار زیادی از فرم و هیچ حس من بود که شخصی اعتراض."

او استنفورد تجربه به او کمک کرد تا به این شکل اعتراض.

"اگر شما فرد در یک دست کت و شلوار در دانشگاه استنفورد است یا خارجی و یا استاد McFaul," Starodubtsev گفت.

این برنامه همچنین به بازگشت به دانشگاه استنفورد جامعه است. با توجه به Akymenko اوکراین باید دیدگاه های ارزشمند است که مردم در محوطه دانشگاه می توانند یاد بگیرند از جمله دیدگاه در تغییر رادیکال و انقلاب.

"من فکر می کنم بسیاری از مردم از جمله آمریکایی ها باید چیزهایی که آنها می توانند یاد بگیرند از اوکراین" Akymenko گفت. "و ما چیزهایی را یاد بگیرند که از کشورهای دیگر."

کمیته انتخاب برای آینده UELP کوهورت در حال حاضر شروع جستجوی خود را برای سال آینده. Akymenko است که به دنبال در هر دو بالقوه همراهان' دستاوردهای گذشته و آینده اهداف پروژه. CDDRL برنامه های کاردانی و UELP انتخاب عضو کمیته ساشا Jason گفت که او به دنبال سازگاری بین آینده اعضای گروه به عنوان به خوبی.

حتی در عدم قطعیت سال تحصیلی بعدی ممکن است به این برنامه نمی خواهد از دست دادن ارتباط خود را. جنسن معتقد است که برنامه مهم در تضمین ثبات سیاسی اوکراین و پیشرفت اصلاحات.

"من فکر می کنم ما نمی توانیم فراموش اوکراین" جنسن گفت. "امیدوارم این گروه از پر جنب و جوش, جوان اوکراینی ها می توانید تصور کنید در آینده ای متفاوت را برای کشور خود که در آن دموکراسی امن است که در آن حکومت قانون است امن که در آن فساد است تا حد زیادی کاهش می یابد و شما می دانید فرصت های در دسترس به اوکراین در سراسر این طیف است."

تماس با آناستازیا malenko را در malenk0 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن