غیر قابل قبول تضاد منافع باید خنثی دانشکده سنا رای گیری در سرمایه گذاری

در روز های اخیر شده است وجود دارد قابل بحث در نتایج دانشگاه استنفورد دانشکده سنا رای در یک قطعنامه به محروم از

توسط NEWSSALAM در 15 خرداد 1399

در روز های اخیر شده است وجود دارد قابل بحث در نتایج دانشگاه استنفورد دانشکده سنا رای در یک قطعنامه به محروم از سوخت های فسیلی شرکت. خیلی از بحث متمرکز در ظاهر غیر منطقی و استدلال با استفاده از جهل به موضوع در دست و چه بسیاری از دانش آموزان و دیگر دانشکده دیدم به عنوان یک شکست به عمل می کنند. در حالی که من با تمام این بحث هستم و نا امید شده توسط سنا اقدامات من را به چشم پوشی از کسانی که در این قطعه. آنچه من امروز ارائه ساده است: وجود دارد غیر قابل قبول و تضاد منافع و یا حداقل در ظاهر از آنها که رفت و unaddressed. برای حفظ اعتماد به نفس در سیستم حکومت نتایج باید لغو و قطعنامه آورده شود باید برای یک رای گیری که در آن تضاد منافع در حال رسیدگی است. وجود دارد سه قسمت مجزا از تضاد منافع است که من را مورد بحث: برنامه و بودجه تحقیق پژوهش مشارکت و امور مالی شخصی.

دین Stephen Graham از زمین و انرژی و محیط زیست علم ارائه یک استدلال در برابر سرمایه گذاری قطعنامه ای که بسیاری از صدها نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی خود را در مدرسه شده اند پشتیبانی مالی فسیلی زمینه صنعت. وجود یک مفهوم است که یک حرکت نمادین از سرمایه گذاری ممکن است به خطر اندازد از جمله کمک های مالی در آینده است. من زده شد و این به دلیل آن بود که چنین آشکار پذیرش بسیاری از تضاد منافع و در عین حال گراهام به درخواست دانشکده علیه قطعنامه به دلیل این تضاد منافع! برخی ممکن است می گویند که فقط به خاطر یک عضو هیات علمی آزمایشگاه و پژوهش بودجه توسط صنعت معنا نیست که آنها نمی توانند یک تصمیم منطقی در مورد آن صنعت است. به خاطر استدلال من را قبول کند و این فرض که هیچ یک از ارومیه رای دادند در ایمان بد است. استدلال من هنوز هم می ایستد. حتی ظاهر تضاد منافع غیر اخلاقی است چرا که آن را به ایجاد بی اعتمادی در موسسه.

دستیار ژئوفیزیک استاد داستین شرودر آغاز شد بیانیه خود با اطلاع رسانی هر کس که به منظور دیدار با, پاریس, آب و هوا بر اهداف ما نیاز به منفی تولید گازهای گلخانه ای. استدلال خود را در برابر کاهش وضوح آن می تواند تهدیدی برای صنعت مشارکت بسیاری از محققان که در حال حیاتی برای توسعه کربن جذب تکنولوژی است. شرودر بستری رای او به این دلیل تضاد منافع و او التماس سایر دانشکده برای رای دادن به همین ترتیب. نه او و نه هر علمی که ممکن است مشارکت صنعت اذعان خود تضاد منافع نه که رای خود را به ایجاد یک ظاهر تضاد منافع.

بیشتر از تضاد منافع است که از امور مالی شخصی. هیچ اساتيد افشا می شود در این جلسه که آیا آنها منافع مالی در صنعت سوخت فسیلی. من می خواهم برای روشن, من متهم هر دانشکده با داشتن این تضاد منافع است. من هستم اما متهم از آنها عدم افشای اطلاعات در طول جلسه.

آن است که غیر اخلاقی برای هیات علمی که هر یک از این تضاد منافع به آن رای دادند این تصمیم. در حالی که هیات علمی ملزم به ارائه گزارش به دانشگاه هر سال چنین تضاد منافع آنها تحت هیچ اجبار به گزارش آنها را در ارتباط با این رای دادن. به اعتقاد من آنها تحت یک تعهد اخلاقی به اذعان خود تضاد منافع و recuse خود را قبل از رای گیری. با توجه به عدم افشای تضاد منافع و یا حتی ظاهر و تضاد منافع این رای باید باطل است. این قطعنامه باید به ارمغان آورد مناسب رای که در آن تضاد منافع در حال رسیدگی است.

استنفورد امنا خواهد بود تصمیم نهایی در سوخت های فسیلی سرمایه گذاری در اواخر این ماه. صرف نظر از اینکه این دانشکده سنا آدرس این نگرانی ضروری است که متولیان برگزاری یک دیگر به استانداردهای بالای اخلاقی. کسانی که با تضاد منافع در صنعت سوخت فسیلی باید recuse خود را. کسانی که با روابطی که ممکن است به ایجاد یک ظاهر تضاد منافع نیز باید recuse خود به خود رای نمی تضعیف مشروعیت تصمیم نهایی. همه امنا باید از افشای هر گونه تضاد منافع آنها را به بدن دانش آموز برای شفافیت. عدم انجام این کار خواهد بود اخلاقی غیر قابل قبول است و ما دانشجویان از دانشگاه استنفورد سزاوار بهتر از ما رهبری است.

تماس با دیوید جولیان Tattoni dtattoni 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected]

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن