کارشناسی سنا قانون در مجلس سنا از نظر بین المللی, دانش آموزان, عنوان, IX

کارشناسی سنا مورد بحث و پنج قطعه از قانون اعم از یک تماس در دانشگاه به پیاده سازی یک جهانی تصویب در کلاس به یک

توسط NEWSSALAM در 21 خرداد 1399

کارشناسی سنا مورد بحث و پنج قطعه از قانون اعم از یک تماس در دانشگاه به پیاده سازی یک جهانی تصویب در کلاس به یک تماس برای یک دوره نظر در عنوان IX تغییر سیاست در شنبه نشست. مجلس سنا نیز انتخاب شد امیلی نیکولز '23 عنوان ارتباطات صندلی.

نیکولز انتخاب شد ارتباطات صندلی بیش از Daryn راکت '23. نیکولز زد بر روی یک پلت فرم شفافیت و حسابدهی و نقشه کشی در تجربه گذشته در رسانه ها. نیکولز است که قبلا به عنوان سیاه اتحادیه دانشجویی اجرایی اجتماعی مدیریت رسانه و به عنوان یک هاس مرکز منابع توسعه است.

"در حال رشد در درآمد پایین خانواده ارتباطات و شفافیت شده اند ابزار کلیدی برای موفقیت در دفاع و ساخت یک تاثیر مثبت" نیکولز گفت.

سنا به اتفاق آرا به تصویب یک لایحه معرفی شده توسط سنا مجلس Mià بحر است که اجازه می دهد سناتور به ادامه خدمت در 2020-21 مدت حتی اگر آنها در زمان مرخصی. همراه دانش آموزان از دانشگاه استنفورد (ASSU) قانون اساسی و مشترک توسط قوانین نیاز است که دانش آموزان نسبت به ثبت نام و به خدمت در مقطع کارشناسی سنا.

"ما نمی دانیم که اگر ما قصد داریم به مناسب PPE," بحر گفت. "ما نمی دانیم که اگر دانش آموزان خوب خواهد بود — به خصوص دانشجو سناتور — ذهنی, عاطفی و جسمی به اندازه کافی به عنوان سناتور و هنوز هم می شود ثبت نام در یک دوره کامل بارگذاری."

سنا به اتفاق آرا قطعنامه ای را در حمایت بین المللی از دانش آموزان چینی در نور از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برنامه ای برای لغو روادید از دانشجویان تحصیلات تکمیلی همسو با چین در مدارس نظامی و در پرتو قانون مانند ایمن پردیس عمل می کنند که محدود کردن چینی فارغ التحصیل ویزای دانشجویی.

سناتور Jonathan Lipman '21 معرفی یک قطعنامه خواستار این دانشگاه برای برگزاری یک هفته دوره نظر عمومی در تغییرات پیشنهادی مورد نیاز برای اجرای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت فدرال به عنوان نهم مقررات است که باید اجرا شود Aug. 14. این قطعنامه به تصویب رسید.

سنا به طور خلاصه مورد بحث رزولوشن های مختلف تحصیلی اقامت در پرتو حوادث اخیر که در میان دیگر درخواست تشویق دانشگاه به اتخاذ جهانی تصویب سیاست برای دانش آموزان در همه مدارس. سنا طرح برای رای گیری در مورد این لایحه بیش از شل. سنا همچنین در مورد پیش نویس قطعنامه ای مبنی بر اهمیت "مطالعه و در نظر گرفتن" مسابقه برای رسیدن به ماموریت دانشگاه و خواستار سیاست هایی مانند departmentalization آفریقایی و آمریکایی آفریقایی مطالعات برنامه.

ژوئن 10, 1:42 بعد از ظهر: این مقاله درست شده است تا منعکس کننده که به وضوح تصدیق اهمیت مطالعه از مسابقه مورد بحث قرار گرفت اما نه رای دادند. نسخه قبلی این مقاله به اشتباه اعلام کرد که قطعنامه تصویب کرده بود.

تماس با کیت Selig در kselig 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن