Underhill زیر آتش برای فراخوانی ملی ضد ماسک به ایمیل دیگر کمیسیون

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 2:50 PM EDT Jul 27, 2020کمیسر داگ Underhill مواجه است انتقاد برای قرار

توسط NEWSSALAM در 6 مرداد 1399

کمیسر داگ Underhill مواجه است انتقاد برای قرار دادن در سراسر کشور تماس بگیرید برای مردم به لابی در برابر Escambia County کمیسیون از عبور فرمان اضطراری نیاز به ماسک ،

Underhill ساخته شده یک پست در یک ضد, ماسک, Facebook, گروه روز جمعه در تماس با اعضای گروه از سراسر کشور برای نوشتن به Escambia County کمیسیون به مخالفت با هر گونه ماسک قیمومیت.

"ما موفقیت مبارزه ماسک حکم چند هفته پیش اما فشار است ادامه" Underhill نوشت. "ماسک طرفداران در حال کار سخت تر از ما هستند و آنها می تواند برنده. لطفا ایمیل تمام 5 کمیسیون و به آنها بگویید که هیچ به ماسک. در صورت عدم وجود منطق آن است که یک بازی پرطرفدار بنابراین تعداد دفعات مشاهده شده است."

این گروه به نام No Mas(K) بیش از 5700 اعضای ساخته شده از پست ها از مردم به اشتراک گذاری عکس ها هجوم محلی, ماسک, قوانین, تردید, بیش از اثر از ماسک و حتی تئوری های توطئه ادعا coronavirus همه گیر جعل است.

Underhill آمد زیر آتش از دیگر Pensacola-منطقه کاربران رسانه های اجتماعی که دیدم پست.

شهرستان خواستار شهرستان ماسک فرمان: Pensacola رسما خواستار Escambia County برای اتخاذ ماسک مورد نیاز

ماسک up': Escambia County راه اندازی $250,000 'ماسک Up' آگهی مبارزات انتخاباتی به جای ماسک دستور

ماسک قیمومیت در شهرستان: Pensacola اجباری ماسک فرمان در حال حاضر حمل پتانسیل برای جریمه

Underhill دفاع از پست خود با دعوت از مردم از سراسر کشور به وزن در چه Escambia County باید با گفتن آن در سطح ملی بحث و مقایسه شکایت از رفتن به خارج از شهرستان به همان انتقاد شده علیه فعالان در جنبش حقوق مدنی در دهه 1960 است.

"اگر شما نگاه کنید ما از لحاظ تاریخی در آن بود اشتباه برای جنبش حقوق مدنی به مردم آمده به خارج از شهر بروید و مه در سراسر Pettus پل" Underhill گفت. "البته آن نبود. وجود دارد هیچ دلیلی برای محدود کردن این گفت و گو به یک گروه خاصی از مردم یا به یک منطقه جغرافیایی."

Escambia County کمیسر جف Bergosh گفت Underhill حرکت بود یک شیرین کاری که "آب گل آلود" در ایمیل و کمیسیون در حال دریافت از ترکیبات.

"از دیدگاه من من در حال کار سخت برای یادگیری تا آنجا که من می تواند به نمایندگی از شهروندان در اینجا است که من در خدمت" Bergosh گفت. "این به هم ریختن من توانایی انجام است که در دفتر من و برای من دستیار زمانی که ما در حال گرفتن ایمیل از سراسر کشور از یک اقلیت بسیار کوچک از مردم که در حال رفتن به منوط به آن است. آنها حتی نمی در اینجا زندگی می کنند."

Underhill گفت که او آن را باور نمی شد حق آن را یک جرم به پوشیدن ماسک ،

"وجود دارد این جناح بسیار لیبرال افرادی که در حال هل دادن آن را به یک جرم و جنایت در Escambia County نیست و بنابراین من ساخته شده یک نقطه به نقطه دریافت کنید که بحث را به عموم" Underhill گفت.

Underhill نیز به نام ماسک, احکام قانون اساسی. فلوریدا قضات باید تایید محلی, ماسک, حکم به عنوان قانون اساسی.

شهر Pensacola برقرار اضطراری ماسک فرمان نیاز مردم در فضاهای عمومی به پوشیدن ماسک یا خطر پرداخت جریمه.

Pensacola سخنگوی پلیس مایک چوب به تایید اخبار, مجله روز دوشنبه که این شهر به عدم صدور هر گونه جریمه تحت فرمان.

Pensacola شهردار Grover رابینسون که به نام این شهرستان به دنبال این شهر منجر شود گفت: دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود که این شهر فرستاده است اجرای کد به یک زن و شوهر از کسب و کار که نمی شد زیر فرمان اما کسب و کار باید به سرعت انطباق.

"من می بینم بیشتر مردم تبعیت از تبعیت نمی کنند" رابینسون گفت. "من فکر می کنم که یک چیز خوب برای ما برای دیدن و احتمالا به همین دلیل ما دیده ایم ما (روزانه) بستری اعداد نوع شروع به flatline. امیدوارم ما در حال رفتن به شروع به گرفتن یک روند رو به پایین. اگر ما می توانید انجام دهید که. ما خواهید بود در یک موقعیت خوب."

در اوایل این ماه Escambia County کمیسیون رد این ایده از یک county گسترده ماسک فرمان و به جای آن تصمیم گرفتند به صرف $250.000 در یک کمپین تبلیغاتی تشویق مردم به پوشیدن ماسک و عمل اجتماعی فاصله با بودجه فدرال از مراقبت عمل می کنند.

این Escambia County کمیسیون می تواند بحث این موضوع در جلسه بعدی خود در اوت. 6.

Bergosh شده است در برابر سازماندهی یک ماسک قیمومیت و گفت: تبلیغات انتخاباتی بود راست حرکت می کند. روز دوشنبه اما Bergosh گفت: او در حال حاضر باز به ایده پس از یک دوست خانوادگی درگذشت از COVID-19 و صحبت کردن به دکتر که او را درمان کرد.

"آن را به من رسید مانند یک تن آجر به صداقت" Bergosh گفت. "من باز به دنبال آن است. من فقط می خواهم علم در پشت آن. من تا به حال زمان سخت شدن آن است."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن