آینده سال تحصیلی شامل چهار 10-هفته چهارم با هیچ امتحان نهایی دوره هفت هفته تعطیلات زمستانی

روز پنج شنبه در دانشکده سنا کمیته راهبری تصویب 2020-21 تقویم دانشگاهی تاریخ و روزانه یک دوره نشست برنامه که اج

توسط NEWSSALAM در 13 تیر 1399

روز پنج شنبه در دانشکده سنا کمیته راهبری تصویب 2020-21 تقویم دانشگاهی تاریخ و روزانه یک دوره نشست برنامه که اجرا خواهد شد از 8:30 صبح تا 9:50 p.m PT. این اقدامات منعکس خواهد شد استنفورد برنامه به خانه حدود نیمی از دوره کارشناسی جمعیت در پردیس هر سه ماهه.

تقویم دانشگاهی

تقویم متشکل از چهار 10-هفته چهارم از جمله سه ماهه تابستان. تاریخ تنظیم شده است را برای ارائه به دانشجویان زمان بیشتری برای حرکت در داخل و خارج از پردیس مسکن هر سه ماهه و نه شامل یک آزمون نهایی دوره است. تحصیلات تکمیلی و حرفه ای برنامه های مدرسه خود را با تقویم منوط به این تاریخ.

"ما انتظار داریم حرکت را بسیار طولانی تر از حد معمول هر دو اجازه می دهد تا فاصله فیزیکی و به جای به احتمال زیاد تست آنفولانزا واکسن و غیره" نوشت: به تازگی منصوب شد معاون شهردار برای دوره کارشناسی آموزش و پرورش سارا کلیسا و ارشد کاردانی دین برای ابتکارات آموزشی در دانشکده علوم انسانی و علوم مری بث Mudgett در طرح.

سقوط سه ماهه در طی آن دانشجوی سال اول رشته اجازه خواهد داشت در محوطه دانشگاه آغاز خواهد شد سپتامبر. 14 و پایان Nov. 20. در ماه ژوئن کمیته راهبری تایید شده است که در اوایل تاریخ شروع (که در اصل یک هفته بعد) به منظور پایان سه ماهه پاییز قبل از روز شکرگزاری شکستن و جلوگیری از پتانسیل گسترش COVID-19 است که می تواند رخ دهد با سفر به پردیس پس از شکستن.

در ابتدا یک کنترل از راه دور امتحان نهایی دوره مسدود شده بود برای نوامبر. 30 از طریق Dec. 4 اما تغییرات جدید بدست خلاص شدن از شر امتحانات نهایی که باید به جای آن جایگزین "ارزيابي مستمر از طریق گسترش چهارم که می تواند شامل چندین فاصله گرفتن-صفحه اصلی امتحانات در محل یک امتحان نهایی."

زمستان سه ماهه آغاز خواهد شد Jan. 11 و پایان مارس 19, دادن به دانش آموزان هفت هفته استراحت بین پاییز و زمستان کلاس. تأخیر سه ماهه در هفته در نظر گرفته شده به گروه جدیدی از نوجوانان و سالمندان زمان به حرکت به پردیس و مسکن "به جای هر گونه تغییری که ممکن است مورد نیاز در مورد یک زمستان افزایش COVID-19 موارد است."

بهار سه ماهه آغاز خواهد شد مارس 29 و پایان ژوئن 4. کوتاه, رخصتی بهار در نظر گرفته شده است به "تضعیف نوجوانان و سالمندان از خروج از محوطه دانشگاه."

شروع خواهد شد در چهار شنبه, ژوئن 13, یک هفته پس از پایان بهار سه ماهه. کلیسا و Mudgett نوشت که آنها "دستور داده است که از تاریخ فارغ التحصیلی نمی تواند تغییر کند."

تابستان سه ماهه آغاز خواهد شد ژوئن 21 و پایان Aug. 27 در زمان اجازه می دهد تا در دانشگاه دانشجوی سال اول رشته سپتامبر شکستن قبل از 2021-22 سال تحصیلی.

امتحانات نهایی

مانند بهار چهارم 2020-21 سال تحصیلی را رسمی امتحان نهایی دوره است. کلیسا و Mudgett اظهار داشت که تصمیم به استفاده از چندین ارزیابی تکوینی در طول سه ماهه به جای یک نهايی درس ارزیابی خواهد "تشخیص چالش های است که دانش آموزان ممکن است تجربه خود را از راه دور آموزش محیط زیست."

"آن را نیز به رسمیت می شناسد این واقعیت است که دانشگاه استنفورد افتخار کد نوشته نشده بود به صورت یک کنترل از راه دور محیط یادگیری و که آن را دشوار است به جای کنترل محیط 3-منابع انسانی در دانشگاه امتحان نهایی با unproctored به خانه نهایی که مطابق با نیاز برای جلوگیری از بی وسوسه تقلب" آنها نوشت.

البته جلسه بار

دوره جدید نشست الگوی شامل بار برای کلاس که شامل هر دو در فرد و یا آنلاین آموزش و ارائه کلاس های آنلاین-تنها با شروع از 8:30 صبح و گسترش به 9:50 p. m. کلاس های ارائه شده هر فرد و یا آنلاین را همان زمان شروع به جای در پردیس دانش آموزانی که ممکن است در نظر گرفتن ترکیبی از هر دو.

این الگو شامل 30 دقیقه بین کلاس های حضوری "اجازه می دهد تا امن ورود و خروج دانش آموزان از کلاس درس فضاهای بین کلاس ها و اجازه می دهد زمان برای قطرات به حل و فصل برای کاهش احتمال COVID-19 انتقال است."

کلاس که جای هر دو در فرد و یا آنلاین آموزش ارائه خواهد شد به مدت 60 دقیقه در روزهای دوشنبه چهارشنبه و جمعه و 80 دقیقه در روز سه شنبه و پنج شنبه ها. آنلاین-تنها دوره باید این گزینه از 80 دقیقه ای کلاس در روزهای دوشنبه چهارشنبه و جمعه به عنوان به خوبی. این الگو همچنین شامل سه و چهار ساعته بلوک برای فرد در جلسات آزمایشگاه.

دو یا سه ساعت کلاس های آنلاین را می توان جایگزین, اما آنها "دلسرد با توجه به زوم خستگی."

یک بار ناهار خوری برنامه در حال شناخته شده است, زمان غذا نیز ممکن است مسدود کردن "به طوری که دانش آموزان می توانند با خیال راحت دسترسی وعده های غذایی."

درجه بندی بر اساس

کلیسا و Mudgett همچنین درخواست شده در این طرح که "مجلس سنا کمیته راهبری و کشيش مشورت در مورد درجه بندی مناسب بر اساس" برای سال تحصیلی.

"اگر هیچ اقدام گرفته شده است به گسترش S/NC اساس بود که در جای خود در بهار و سپس در تمام دوره های بازگشت خواهد شد به طور منظم درجه بندی گزینه های:" آنها نوشت.

"دانشکده سنا رایگان به پیشنهاد هر گونه سیاست های آن را انتخاب و از جمله نیاز است که هر دوره با استفاده از نامه نمرات به عنوان یک درجه بندی بر اساس توان مورد نیاز شامل CR/NC گزینه است. گزینه های دیگر مانند اتخاذ مدرسه قانون اساس درجه بندی نیز می تواند در نظر گرفته شود" نوشت کلیسا و Mudgett.

با توجه به کلیسا و Mudgett آنها "همکاری با ادارات و مدارس برای نهایی کردن دوره ارائه شده توسط Aug. 1."

تماس عشا Dhawan در edhawan 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن