به روز رسانی: تظاهرات انجام شده در سراسر پل در SUV هود هنوز در حال بررسی اتهامات ظ

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 12:21 PM EDT Jun 11, 2020به روز رسانییک سخنگوی Pensacola اداره پلیس گ

توسط NEWSSALAM در 22 خرداد 1399

به روز رسانی

یک سخنگوی Pensacola اداره پلیس گفت: اخبار, مجله روز پنج شنبه که این مورد هنوز در دست بررسی و جرم گزارش بسته نشده است.

این تجمع اعتراضی در دست بررسی است و به اتهام خسارت به اموال و انسداد است اما نه متهم شده است.

داستان اصلی

این تجمع اعتراضی که انجام شد در سراسر Pensacola پل خلیج بر روی کاپوت یک نقره فورد فلکس SUV در شنبه تظاهرات گسترده در حال بررسی برای امکان صدمه به اموال و انسداد است.

این Pensacola اداره پلیس در روز چهارشنبه منتشر شد حادثه گزارش به اخبار مجله به این حادثه بعد از ظهر شنبه هنگامی که یک درگیری بین رانندگان و معترض Jason Uphaus صورت گرفت به عنوان Pensacola جورج فلوید تظاهرات ریخته بر روی Bayfront پارک وی.

به عنوان یک گروه از معترضان در اعتراض به مسدود کردن تمام ترافیک بر روی پل با قفل کردن اسلحه در یک خط راست Uphaus, 36, قرار داده شده خود را بر روی کاپوت SUV و انجام شد و در سراسر طول پل خلیج فارس قبل از نسیم پلیس در نهایت خودرو متوقف و صحبت با هر دو طرف است. ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی نشان می دهد Uphaus شکستن راننده وسیله نقلیه را به سمت آینه در حالی که در بالای هود.

در جرم گزارش پلیس ایالتی یک ویدئو در رسانه های اجتماعی که در آنها مشاهده شده نشان داد Uphaus آسیب رساندن به راننده و آینه های جانبی. این PPD همچنین اظهار داشت که راننده در حال رانندگی بود در یک "آهسته سرعت به اندازه کافی که در آن Uphaus می تواند بدست کردن خودرو."

در حال بررسی اتهامات لیست یک بزه تعداد جنایی فساد برای صدمه به اموال به ارزش 200 دلار یا کمتر و همچنین ایمنی و سلامت بزه تعداد مانع در بزرگراه.

راننده پلیس گفت که او در سفر رو به مشرق در Bayfront هنگامی که او را دیدم جمعیت زیادی شروع به جمع آوری در وسط جاده در 17 خیابان و Bayfront با توجه به حادثه گزارش.

راننده گفت که او را دیدم فضا در سمت راست خط نزدیک به پیاده رو و تصمیم به رفتن در اطراف هر کس از آنجا که او تا به حال برای رسیدن به محل کار.

راننده گفت: او از سفر حدود 5 مایل در ساعت در حالی که تلاش برای تصویب معترضان زمانی که چند نفر شروع به "کف دست زدن و پانچ ویندوز خودرو" با توجه به گزارش.

PPD راه اندازی بررسی: پلیس پس از بررسی تظاهرات انجام شده در سراسر Pensacola پل خلیج در خودرو هود

تصویری: Pensacola معترضان جلوگیری از ترافیک در Bayfront تقاضا به صحبت با شهردار

در این گزارش گفته PPD او می ترسید که اگر او را متوقف اتومبیل خود معترضان را آسیب وسیله نقلیه خود را با شکستن پنجره و خواهد بود "چیزی به او."

راننده پلیس گفت که Uphaus سپس "شروع به پریدن کرد" بر روی کاپوت فورد فلکس و شروع به شکستن راننده و آینه های جانبی و داد او را در یک شیوه ای تهاجمی.

راننده گفت: او آهسته وسیله نقلیه خود را به پایین به اندازه کافی به نقطه ای که او امیدوار Uphaus خواهد پرش کردن اما این اتفاق رخ نداد.

او گفت که او نمی آمد به توقف کامل چرا که او "ترس معترضان را احاطه وسیله نقلیه خود را." او همچنین گفت که او همچنان به رانندگی در یک "آرام و امن" سرعت برای جلوگیری از Uphaus از مجروح شدن و در حالی که رانندگی او به نام 911.

وی گفت: پلیس پس از این حادثه که او تصمیم گرفت او نمی خواهد متوقف کردن ماشین خود را تا زمانی که او ساخته شده در تماس با فارس نسیم پلیس که او با تلفن حدود سه چهارم از راه را در سراسر پل.

او برآورد هزینه خود را به حل آینه در حدود 100 دلار است.

در این گزارش اعلام PPD افسر تماس با Uphaus در غرب فلوریدا بیمارستان که در آن او منتقل شد پس از این حادثه. Uphaus پلیس گفت که او مسدود کردن جاده با دیگر معترضان زمانی که خودرو به شدت شارژ آنها را متوقف و درست قبل از رانندگی را از طریق جمعیت است.

در مصاحبه با مجله اخبار یکشنبه Uphaus گفت که او احساس او تا به حال هیچ چاره ای جز دریافت بر روی خودرو هود.

"آن را مانند من آن را چون من فقط می خواستم به دلیل خواهد بود که به طور کامل دیوانه," او گفت:. "دلیل من در هود است چرا که او پس از ضربه من اولین بار او شتاب. او تصمیم گرفت: "من قصد دارم به درایو را از طریق شما یک راه یا دیگری.' که در آن نقطه من احساس من تا به حال یک راه برای گرفتن اطراف. آن را یا زیر یا بالا برود."

Uphaus نیز روز یکشنبه گفت که زانو راست و شانه چپ مجروح شدند در طول درگیری. او اظهار داشت: در آن زمان که او معتقد است که راننده باید دستگیر شود.

"او را تهدید زندگی همه در آن خط" Uphaus گفت: کمتر از 24 ساعت پس از حادثه. "او تا به حال به درایو در اطراف متوقف ترافیک و از طریق مردم برای رسیدن به پلی استور و او نمی مراقبت در مورد هر یک از آن."

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن