ما بازدید 4 میلیون نفر از COVID-19: نگاهی به نقاط عطف و موانع

Khrysgiana Pineda ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 2:41 PM EDT Jul 24, 2020ایالات متحده آمار آخرین دلگیر نقط

توسط NEWSSALAM در 4 مرداد 1399

ایالات متحده آمار آخرین دلگیر نقطه عطف شنبه در تاریخی همه گیر: 4 میلیون و تایید موارد coronavirus.

کارشناسان معتقدند تعدادی از موارد است که در واقع بسیار بیشتر – به طور بالقوه 10 برابر بیشتر از آنچه بوده گزارش با توجه به اطلاعات فدرال.

بیش از 143,000 اند از COVID-19 در ایالات متحده که منجر جهان برای بسیاری از موارد و مرگ و میر.

"ما هنوز knee-deep در موج اول از این" دکتر Anthony Fauci, ملت را بالا متخصص بیماری های عفونی گفت: در Facebook مصاحبه زنده 6 جولای. "و من می خواهم بگویم این امر در نظر گرفته نمی شود یک موج است. آن را افزایش و یا تجدید حیات از عفونت سوار بر یک پایه."

که در آن ما در یک واکسن? در اوایل موفقیت COVID-19 واکسن نامزدهای سوخت خوشبینی اما کارشناسان هشدار می دهند 'بسیاری به سمت راست بروید'

ایالات متحده آمریکا امروز به دنبال این کشور را موفقیت موانع و عمده اخبار از اولین مورد تایید شده در ژانویه در واشنگتن است. در زیر ما شکستن نقاط عطف در مورد مرگ و شمارش:

جولای 23: ما می رسد 4 میلیون نفر

ایالات متحده پیشی گرفته و 4 میلیون عفونت پنج شنبه به دو برابر مجموع آن مورد شمارش در کمی بیش از یک ماه است. مرگ و میر نزدیک 144,000.

هر چند بیشتر وجود دارد COVID-19 تست از همیشه آن را ایجاد تنگنا برای آزمایشگاه و کشورهای مناقصه در برابر یکدیگر برای منابع محدود. به گفته کارشناسان بسیاری از آزمون ها تبدیل به بی ربط پس از تاخیر در نتایج جستجو و افزایش شانس این ویروس گسترش یافته است.

ژوئن 11: ما تایید می کند 2 میلیون نفر

در اوایل ماه ژوئن موارد به 2 میلیون و 45 روز پس از تایید عفونت پیشی 1 میلیون.

بیش از یک دوجین متحده و پورتوریکو را دیدم موارد سنبله در یک سرعت سریع تر در ماه های تابستان. به گفته کارشناسان غیر منتظره سربازان ارتش در مواردی می تواند با توجه به لغو محدودیت های جدا شده شیوع و ابتلا به ویروس تا به جوامع که تا به حال تحت تاثیر قرار شده است.

آوریل 27: ما غرق 100,000

در مارس 13, اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز نشان ملی منحنی تراز وسط قرار دارد. شروع مارس 18, چند متحده شروع به لغو محدودیت های خود را و سپس روز یادبود دیدم بیشتر سفر مشغول سواحل و استخر ،

نتیجه: مرگ و میر ناشی از کوروناویروس پیشی گرفته 100,000.

با توجه به نظر سنجی نیمی از آمریکایی ها گفت: آنها مطمئن بودند که یک واکسن.

مارس 28: 1 میلیون نفر بیش از 50,000 مرده

در طی چهار سال در ایالات متحده به 1 میلیون نفر و بیش از 50 ، 000 مرگ و میر. کارشناسان هشدار داد تعداد موارد احتمالا بسیار بالاتر نیست چرا که تمام افراد آلوده به ویروس coronavirus مورد آزمایش قرار گرفتند.

"میلیون (نفر) است که به وضوح راه تحت چه تعداد واقعی خواهد بود چرا که از تمام مسائل از تست و همه مردم با علائم خفیف که نیست تست شده," دکتر گفت: Steven Corwin, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت NewYork-Presbyterian Hospital.

جان هاپکینز ردیابی یافت ایالات متحده تا به حال 33-بالاترین میزان مرگ و میر از 134 کشور جهان است.

مارس 1: 200,000 موارد تایید شده

برای اولین بار از 1000 نفر کشته در یک روز, آوردن, ملی, مرگ و میر بالای 5000 با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز.

دو روز بعد به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری معکوس آن راهنمایی مشاوره آمریکایی به پوشیدن ماسک صورت برای صرفه جویی در آنها را برای حرفه ای پزشکی. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: راهنمایی های جدید برای پوشیدن ماسک صورت بود داوطلبانه: "من فکر نمی کنم من قصد دارم به آن را انجام," او گفت:. ماسک ارشاد آمد و به عنوان تحقیقات نشان داد که مجانبی مردم گسترش این بیماری بدون دانستن آنها آن را به حال.

نرخ بیکاری آمار بالاترین رکورد در پایان ماه مارس و اوایل آوریل است.

مارس 26: ما منجر جهان با 100000 موارد

یک روز پس از ایالات متحده تبدیل شد ترین در جهان آلوده به ملت این کشور به تصویب 100,000 موارد و تا به حال بیش از 1 ، 000 مرگ و میر.

مغلوب ساختن پیشی جستن امضا بزرگترین بسته امداد در تاریخ ایالات متحده امیدوار $1,200 چک به واجد شرایط آمریکایی ها و مقادیر اضافی برای خانواده ها. این بسته شامل صدها میلیارد دلار برای حمایت از شرکت ها برای حفظ حقوق و دستمزد در طول بیماری همه گیر.

مارس 11: ما عبور می کند 1,000 موارد

مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد ممنوعیت مسافران از اروپا و آمریکا در موارد شروع به پریدن کرد از 100 به بیش از 1000 نفر در هشت روز.

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد COVID-19 یک بیماری همه گیر. "ما نمی توانیم این را با صدای بلند به اندازه کافی و یا به اندازه کافی واضح و یا اغلب به اندازه کافی: همه کشورها هنوز هم می تواند تغییر این دوره از این بیماری همه گیر" Tedros Adhanom Ghebreyesus, مدیر, کل, که, در بیانیه ای گفت.

Jan. 21: اول شناخته شده ما مورد

اولین مورد از COVID-19 در ایالات متحده گزارش شد Jan. 21 به زودی پس از سی دی شروع به اجرای نمایش های بهداشتی در فرودگاه ها. چین تا به حال 548 مورد تأیید و کره جنوبی یکی بود. چند هفته بعد دو نفر کشته شدند, در فوریه. 6 و 17 و آزمون های انجام شده در ماه آوریل تعیین آنها مثبت بودند coronavirus.

کمک: فضل Hauck, Adrianna رودریگز, Jayne o'donnell و کن Alltucker



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن