UWF فوتبال: Pro football دستیابی به موفقیت در یک انتظار و آموزش بازی در UWF

Eric J. والاس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 11:33 AM EDT 9 مه سال 2020حرفه ای فوتبال است که در حال حاضر یک ما

توسط NEWSSALAM در 21 اردیبهشت 1399

حرفه ای فوتبال است که در حال حاضر یک ماده از انتظار و آموزشی سابق دانشگاه وست فلوریدا گسترده ای از گیرنده های کوئنتین رندولف و کوین گرانت.

ماه گذشته پیش نویس NFL گذشت بدون تلفن تماس حمل و یا انتخاب undrafted رایگان عامل قرارداد سابق آرگو گیرنده و مداوم COVID-19 همه گیر است بی خانمان سنتی سراغ آموزش و offseason فرآیندهای.

ورزش حرفه ای به عنوان یک کل نامشخص باقی می ماند در طول ماه های آینده سرنوشت خود را محدود به زمان موفقیت در کنترل این بیماری همه گیر شرایط.

به طور معمول, Randolph گفت: یک undrafted, unsigned بازیکن فوتبال ممکن است حفظ و آموزش شبکه در طول تابستان و دستیابی به موفقیت در ماه اوت پس از کاهش در rookie و اردوگاه های آموزشی.

که باقی مانده است طرح خود را, اما بدون یقین دقیقا در زمانی که او ممکن است قادر به دستیابی به موفقیت.

"هیچ واقعی وجود دارد مجموعه ای از قوانین و یا دستورالعمل در مورد چگونه به دنبال این چیز" راندولف گفت: از آموزش خود را. "...تنها چیزی که من می توانید انجام دهید این است که آماده و در شکل باقی بماند."

با آن اواخر ماه مارس تاخت و تاز به زندگی روزانه همه گیر زده در اوج راندولف آموزش برای پیش نویس NFL ادعا یک برنامه ریزی Pro روز در 23 مارس در Florida A&M او خواسته شده است برای حضور در توسط پیشاهنگی از Jacksonville Jaguars.

به جای رندولف و اعطای تکمیل مجازی Pro روز را با دریل و عمل دیگر فیلم است. تا آنجا که آنها قادر به نشان می دهد در تغییر شرایط UWF سر مربی پیت Shinnick گفت که او نمی تواند کمک کند اما احساس از دست دادن فرد در تعاملات صدمه زدن به بازیکنان شانس.

"بهترین قسمت (Quentin و کوین) است که دیدن آنها در فرد" Shinnick گفت. "چگونه آنها رسیدگی خود را و سپس آنها چه می توانید انجام دهید... من معتقدم که اگر آنها از این فرصت مردم را ناامید خواهد شد."

پایدار و دستیابی به موفقیت در NFL باقی مانده برای اولین بار برای حاکم قهرمانان ملی.

چهار سال برنامه نداشته NFL مشمول و گسترده گیرنده انس Hasic (UDFA, Kansas City Chiefs, 2017) و cornerback Jalen اسپنسر (لامپ کم مصرف 2018) نشان دهنده برنامه گسترده ترین زمان استراحت به فوتبال حرفه ای.

"ما به حال هر کسی که آن را از طریق یک پیش فصل تمرین تیم ملی و یا حتی بازی روز یکشنبه با فعال فهرستی" راندولف گفت. "این هدف من برای خودم به آن را که دور و باز کردن درب [برای آینده UWF ورزشکاران]."

در سال 2020 پیش نویس NFL فقط دو بازیکن انتخاب شدند از NCAA بخش دوم با لنوار-Rhyne را Kyle Duggar ساخت ترین امواج با دور دوم انتخاب شده توسط New England Patriots.

Duggar مجروح شد و بازی نمی کند در UWF را 43-38 پیروزی قبلا شکست نخورده لنوار-Rhyne در دور سوم مسابقات قهرمانی NCAA.

Randolph پژواک یک احساس مشترک در UWF که قرار گرفتن در معرض یکی از بزرگترین موانع در ساخت که جهش. موفقیت پایدار تولید و صبر بهترین راه حل در دراز مدت.

زمینه شدیدا رقابتی و به عنوان Shinnick امتیاز وجود دارد هزاران نفر از بازیکنان از صدها برنامه رقابت هر سال به یکی از 255 انتخاب.

آن را غیر ممکن نیست با این حال و با پنج همکار خلیج فارس جنوبی, کنفرانس, برنامه های ورزشی 8 یا بیشتر همه زمان پیش نویس انتخاب در دهه فوتبال کالج را به احتمال زیاد فقط یک موضوع از زمان.

"که برای اولین بار است که می شود پیش نویس و یا برداشت و باقی می ماند که می توان به یاد ماندنی موفقیت برای هر کسی است که" Shinnick گفت. "است که یک مکالمه به داشتن.

"ما چهار سال و به دلیل آنچه که ما قادر به انجام با بچه ها مثل کوئنتین و کوین آن صحبت می کند به کالیبر مردان جوان ما شده است قادر به جذب به UWF."

Eric J. والاس را می توان در رسید ejwallace@pnj.com یا 850-525-5087.

خلیج فارس جنوب کنفرانس - پیش نویس NFL انتخاب

ایالتی جورجیا ماک جی رابینسون – 21

غرب آلاباما (لیوینگستون) – 13

حالت دلتا – 9

غرب گرجستان – 9

می سی سی پی, کالج – 8

فلوریدا Tech – 0

شمال گرینویل – 0

کوتاه – 0

UWF – 0



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن