UWF برادری محکوم دانش آموز نژادپرستانه SnapChat پیام

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:43 PM EDT Jun 5, 2020دانشگاه وست فلوریدا محکوم کردن کلمات از یک دانش

توسط NEWSSALAM در 17 خرداد 1399

دانشگاه وست فلوریدا محکوم کردن کلمات از یک دانش آموز که ارسال پیام های نژادپرستانه در اسنپ چت با او برادری اعضای.

دانش آموز عضو Pi Kappa Alpha برادری فصل در UWF ساخته شده نظرات در یک گفتگو در مورد قتل جورج فلوید هفته گذشته است.

"مردم سیاه p* * * * ***** * * * من قسم می خورم" دانش آموز نوشت: در اسنپ چت پیام, به دنبال یک خنده از emoji. "یک پلیس خارج از چهار سفید بود و دیگری بودند نژادهای مختلف, من می دانم که بسیاری از دوستان که از راه های بیشتر s*** از دوستان سیاه و سفید, سیاه ppl (مردم) فقط باید یک بدتر از گذشته در امریکا و آنها مانند شیر که s*** من می دانم که (راه) بیشتر مکزیکی ppl (مردم) است که از طریق راه بدتر است."

چهار افسر پلیس در حال مواجهه با اتهامات مربوط به قتل فلوید در روز یادبود در مینیاپولیس. درک چوین بود که نشان داده شده در ویدئو قرار دادن زانو خود را در Floyd گردن تا زمانی که او مرده بود و چهره یک قتل درجه دوم شارژ; سه تن دیگر از افسران توماس Lane, J. A. Keung و Tou Thao چهره کمتر اتهامات مربوط به مرگ است. هر چهار نفر را به قید وثیقه تعیین شده در $1 میلیون نفر است.

بهداشت و درمان admin اخراج: سلامت جامعه غربی فلوریدا مدیر اخراج پس از نژادپرستانه Facebook posts سطح

UWF دین از دانش آموزان براندون ریچارد فرای, که همچنین دانشیار معاون رئیس جمهور برای تعامل علمی و دانشجویی گفت: اخبار, مجله روز جمعه که دانشگاه آگاهی از این پست و در حال بررسی این موضوع است.

"UWF متعهد به حفظ یک فرهنگ فراگیر تعالی در دانشگاه و در جامعه ما" ریچارد فرای گفت. "ما یک ارزش مبتنی بر نهاد و اگر شما نگاهی به ارزش های ما, مراقبت و شمول دو نفر از آنها. نظرات بیان شده در این پست و تضعیف دانشگاه ما ارزش است.

"نژادپرستانه رفتار منزجر کننده است و من در بر داشت این نظرات ناراحت کننده و نگران کننده به عنوان دین از دانش آموزان" او ادامه داد.

اما فرای گفت: دانشگاه یک نهاد عمومی و هنوز هم باید احترام دانشجویی متمم اول قانون اساسی حقوق. او نمی تواند صحبت می کنند به طور خاص در مورد دانش آموز و یا هر رشته ای فرآیندهای است که می تواند رخ دهد با توجه به دانش حقوقی, حقوق خانواده, آموزشی, حقوق و حریم خصوصی عمل می کنند.

"ما از نظر قانونی ملزم به رعایت متمم اول قانون اساسی است و ما در حال متعهد به اصول آزادی بیان است که مشخص شده در کد دانشجویی از انجام," او گفت:.

افسران اخراج: اتهامات جدید در جورج فلوید مرگ: Derek چوین چهره قتل درجه دوم; 3 دیگر افسران شارژ

پی Kappa Alpha فصل در UWF ارسال شده بیانیه ای در توییتر در روز پنج شنبه در محکومیت عضو کلمات.

"اخیرا توجه ما به ارمغان آورده است که یک دلیل حساس نظر ساخته شده توسط یکی از اعضای خود. ما نمی و نه تا کنون به اشتراک گذاشته احساسات بیان شده توسط این عضو" بیانیه ای گفت:. "این بود که در یک صحبت غیر رسمی پیام گروه که در حال حاضر پس از منحل شده است و تحت برادری بررسی قضایی. عضو در سوال مواجه شدید انضباطی عمل است."

در پاسخ به اسنپ چت جنجال و همچنین به بیشتر بحث نژاد و تنش نژادی در دانشگاه فعال پردیس گسترده برنامه ای به نام پردیس مکالمات است که به طور معمول تنها طول می کشد محل در بهار و پاییز ترم زمانی که دانش آموزان در محوطه دانشگاه.

هر پنج شنبه در ماه ژوئن در دانشگاه دفتر سهام و تنوع میزبان مجازی گفتگو با استادان و دانشجویان و کارکنان به بحث در مورد نژاد و جنسیت و نابرابری و مسائل دیگر که دانش آموزان رو به رو هستند و با خرید و فروش در هر روز داده می شود. حدود 100 نفر حضور داشتند مجازی فروم در اولین تکرار پنج شنبه شب.

جنجال در سانتا رزا: سرعت بالا مدرسه معلم علوم در حال بررسی برای نژاد-شارژ Facebook, سخنان

"این یک فروم که در آن مردم می آیند و نوع صحبت کردن در مورد احساسات و افکار خود را و سالم مناظره" گفت: کارن Rentz مدیر اجرایی دفتر سهام و تنوع است. "با آب و هوای فعلی و پس از جورج فلوید و بسیاری دیگر ما فکر این امر می تواند زمان خوبی است چرا که ما در حال شنیدن است که بسیاری از مردم نیاز به برخی از درمان است."

در پاییز 2019, UWF را به بدن دانش آموز شد 66% سفید, با توجه به دانشگاه داده است. آن 11 درصد آمریکایی آفریقایی تبار 3 درصد آسیایی, 10% اسپانیایی و 10% "دیگر."

"من فکر می کنم شفا موقعیتی. هر کس در انتخاب یک مسیر متفاوت," Rentz گفت. "ممکن است برخی از فعالیت برخی از افراد از رفتن و اعتراض برخی از رسانه های اجتماعی استفاده دیگران ممکن است فقط نشستن بی سر و صدا و پژوهش و آموزش خود را. هر کس یک مسیر متفاوت اما همه هنوز در همان جاده و من فکر می کنم همه نیاز های مختلف برای شفا."

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب