UWF دعوت عمومی به رای و الهام بخش آهنگ ها از تاثیر

از کارکنان گزارش منتشر شده 9:08 PM EDT Jun 5, 2020الهام به حمایت از همکار خود Argonauts میان COVID-19 دانشگاه

توسط NEWSSALAM در 17 خرداد 1399

الهام به حمایت از همکار خود Argonauts میان COVID-19 دانشگاه وست فلوریدا, جامعه, پاسخ به تماس با ارسال آهنگ ها تاثیر به صورت عمومی برای گوش دادن به و رای خود را به عنوان مورد علاقه های شما.

UWF دریافت بیش از 50 مقاله از استادان و کارکنان و دانشجویان و فارغ التحصیلان پس از تماس برای ارسال آهنگ ها و ترانه رفت و در ماه آوریل است. پس از کامل بررسی صلاحیت, 25 ارسالی پیشرفته به رای گیری مرحله که در جریان است.

"در طول زمان مشکل کلمات تشویق می تواند یک تفاوت بزرگ" UWF جمهور مارتا D. ساندرز گفت. "خلاقیت در UWF جامعه بی حد و حصر است و آهنگ ها از تاثیر استفاده از کلمات تشویق به بلند کردن و ارائه یک دست کمک به دانش آموزان ما."

مطالب ارسالی می تواند به اصلی و یا پوشش دادن آهنگ های انجام شده توسط یک فرد یا گروه. کسانی که فرستاده شده موسیقی شد متهم با انتخاب از انواع UWF طرح که در حال کمک به دانش آموزان نیازمند است. علل عبارتند از آرگو شربت خانه, دانشجو, اورژانس صندوق امداد و صندوق کمک هزینه تحصیلی. کسانی که رای دادن تشویق به اهدا و یا یادگیری راه آنها می تواند کمک به دانش آموزان است.

رای گیری مرحله برگزار خواهد شد از طریق ژوئن 26. برندگان اعلام خواهد شد در تاریخ 1 ژوئیه. برنده کلی را دریافت خواهد کرد UWF کتابفروشی کارت هدیه از این فرصت برای انجام در UWF بازگشت به خانه و شانس خود را ضبط آهنگ در استودیو در WUWF.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد UWF آهنگ تاثیر بازدید uwf.edu/songsofimpact.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن