UWF بلغزد در دولت عملکرد رتبه بندی با وجود بهبود در اکثر معیارهای

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 5, 2020پس از رتبه بندی به عنوان ف

توسط NEWSSALAM در 16 خرداد 1399

پس از رتبه بندی به عنوان فلوریدا دوم-بالاترین اجرای عمومی دانشگاه در سال گذشته دانشگاه وست فلوریدا کاهش یافت به دوم به آخرین محل این سال است.

دانشگاه به دست آورده 94 امتیاز در یک مقیاس 100 نقطه در سال گذشته و 82 این سال است. این رها کردن به نظر می رسد به این معنا دانشگاه شاهد کاهش شیب در عملکرد. کاملا مخالف UWF به دست آورده و نمره کامل در پنج 10 خارجه معیارهای بهبود یافته در چهار دیگران و نشان داد تنها از دست دادن حداقل در این دسته باقی مانده.

پس چرا چنین شیب افت در نمره کلی?

مسئولان دانشگاه گفت: پس از بهبود با فراز و نشیب در سال های گذشته بیشتر از متوسط دستاوردهای این سال و تغییر در چگونه آنها را به ثمر رساند هر دو کمک به نمره پایین تر.

دولت عملکرد مبتنی بر بودجه مدل نمرات دانشگاه در 10 نقطه مقیاس در 10 دسته بندی مختلف مانند حفظ دانشجویی, فارغ التحصیلی, نرخ, درجه, تولید, پست, آموزش, اشتغال و استطاعت است. مدارس کسب امتیاز برای هر دو "تعالی" و یا "بهبود" در هر دسته هر کدام که بیشتر و دریافت کمک های مالی در ارتباط به نشست دولت موظف به ثمر رساند معیار.

UWF شهردار و معاون ارشد رئیس جمهور جورج Ellenberg گفت: بر اساس موفقیت های اخیر این دانشگاه تا به حال تا حد زیادی دگرگون و از بودن مدرج در بهبود حال قضاوت در تعالی.

بر اساس تغییر دولت پیش بینی شده UWF به کسب درآمد فقط با 77 امتیاز در این سال پس از دانشگاه در واقع عملکرد بهتری نسبت به انتظارات است.

"ما در حال بهبود در معیارهای و (کاهش در عملکرد نمره) درست است که تفاوت بین تعالی و بهبود است که آثار خود را بیش از مسافت های طولانی" Ellenberg گفت.

UWF تنها موسسه به نمره 10 امتیاز برتری در هر دو متریک 1 متریک و 2 که به ترتیب اندازه گیری که چگونه بسیاری از فارغ التحصیلان شاغل هستند در عرض یک سال و چه خود دستمزد متوسط هستند. UWF برای اولین بار در متریک 1 با 73.2 درصد از فارغ التحصیلان پیدا کردن کار مناسب در خارج از دانشگاه است. متریک 2 نشان داد UWF grads کسب درآمد متوسط سالانه دستمزد $40,900 در طول سال اول خود را در نیروی کار دوم تنها به دانشگاه فلوریدا است.

"ما بسیار خوب وجود دارد و بسیار خوشحال هستند که دانش آموزان ما در حال گرفتن شغل و بالا گرفتن شغل پرداخت که چه پدر و مادر می خواهید آنچه که دانش آموزان می خواهند و چه می خواهیم" Ellenberg گفت.

متوسط هزینه به کسب مدرک لیسانس به $7,980 تقریبا نیمی از آنچه در آن بود پنج سال پیش. فارغ التحصیلی رای صعود به 34.8% از 31.3 درصد در سال گذشته و 21.5% پنج سال پیش. تحصیلی و پیشرفت تحصیلی در زمینه های بنیادی هستند و تعدادی از دانش آموزان مصرف بیش از حد ساعت درس می شود.

تنها جایی UWF زمین از دست داده بود دسترسی با تعداد دانشجویان دوره لیسانس دریافت پل کمک سقوط یک درصد از 39.6% به 38.6%.

صحبت کردن به طور کلی معیارهای Ellenberg گفت: "من می خواهم به تمرکز بر روی آنچه که این به این معنی برای دانش آموزان و آنچه در آن به معنی برای دانش آموزان این است که ما در حال بهبود در بسیاری از مناطق مختلف و به حال موفقیت های بزرگ این سال است."

آخرین UWF

بیشتر: تفکر نوآورانه موقعیت UWF برای موفقیت در همه گیر | مارتا ساندرز

بیشتر: 'آن ما مجبور به دریافت خلاق': UWF, PSC پیدا کردن فرصت های همه گیر

بیشتر: UWF مجازی ارائه می دهد نسخه های محبوب اردوهای تابستانی

در سال های اخیر UWF ساخته شده است از برنامه های برای کمک به اطمینان حاصل شود دانش آموزان سازگار مشاوره و advisement علمی خود را در مسیر که در معرض خطر, دانش آموز, دانش آموزان حمایت و تدریس خصوصی و حرفه ای که منابع در دسترس برای کمک به دانش آموزان خود را دریافت مدرک و حق رفتن به کار می کنند.

Ellenberg گفت: این دانشگاه متعهد به تعالی و موفقیت دانش آموز و که در این سال این موسسه با دریافت بودجه کامل آن تخصیص بیش از 21 میلیون دلار.

UWF را رتبه بندی می کند معنی آن زمین در یک دانشگاه دولتی سیستم "فهرست پیگیریهای." دانشگاه که موفق به دیدار با اهداف استراتژیک تعیین شده توسط دولت می تواند از دست دادن بخشهایی از بودجه دولت است. موسسات که عملکرد نمرات ماندن استاتیک و یا حرکت به عقب در دو سال متوالی مورد نیاز برای توسعه یک دانش آموز موفقیت طرح جزئیات چگونه آنها را بهبود بخشد.

"ما قصد بر بودن در آن وضعیت به طوری که ما در حال کار سخت را به مطمئن شوید که ما بهبود در هر منطقه و یک نمره بالاتر در سال آینده" Ellenberg گفت.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن