VA ارائه COVID-19 منابع و آموزش به پنساکولا خانه های پرستاری

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT مه 7 سال 2020U. s. department of Veterans Affairs آغ

توسط NEWSSALAM در 18 اردیبهشت 1399

U. s. department of Veterans Affairs آغاز شده است ارائه برای حمایت و آموزش را به خانه های سالمندان در پنساکولا.

یک تیم از متخصصان پزشکی از سواحل خلیج فارس جانبازان خدمات مراقبت سلامت به تازگی اعزام به منطقه ما به درخواست سازمان مدیریت اضطراری فدرال گفت: Bryan C. ماتیوز مدیر GCVHCS.

"ما خواسته شد به ارائه دو تیم که متشکل از پزشکان و پرستاران و درمانگران برای حمایت از دولت خانه های سالمندان" ماتیوز گفت. "هدف این بود که برای کارکنان ما به عنوان کارشناسان موضوع ماده برای کمک به قطار خط مقدم خانه سالمندان کارکنان در استفاده از (personal protective equipment), انزوا, تکنیک های محیط زیست, ایمنی و در برخی موارد حتی ارائه مستقیم مراقبت از بیمار است."

ماتیوز گفت: حمایت از تلاش های سقوط در خط با VA "در چهارمین ماموریت است." و به طور سنتی فراهم می کند veterans', بهداشت و درمان, مزایا و یادبود امور. در زمان بحران ملی مانند زمان COVID-19 pandemic, VA طول می کشد در چهارمین ماموریت ارائه خدمات به ملت بر اساس درخواست از کشورهای.

بیشتر: پرستاری صفحه اصلی مرگ و میر منتشر شد. دو Pensacola امکانات ترکیب برای 8 مرگ و میر.

بیشتر: Coronavirus تست جریان در پنساکولا پرستاری و خانه و امکانات زندگی کمک

در اواسط ماه مارس, VA, منشی, رابرت Wilkie اعلام کرد VA خواهد باز برخی از آن مراقبت حاد و تخت های مراقبت ويژه به غير جانباز بیماران مبتلا به قرض دادن تلفن همراه داروسازی تریلر و ارائه آنچه که دیگر از آن حمایت می تواند به جوامع بدون اخلال در ظرفیت خود را برای مراقبت از جانبازان.

"کمک به جانبازان ما است اولین ماموریت اما در بسیاری از مکان ها در سراسر کشور ما در حال کمک به دولت ها و جوامع محلی" Wilkie گفت: در اعلام. "VA در این مبارزه نه تنها برای میلیون ها نفر از جانبازان ما در خدمت هر روز با ما باشید در مبارزه برای مردم ایالات متحده است."

محلی ماتیوز گفت: دو تیم از شش نفر تشکیل شده از پرسنل پزشکی از امکانات در خدمت Pensacola; پاناما سیتی; پایگاه نیروی هوایی Eglin; بیلاکسی; و موبایل آلاباما شده اند اعزام به منطقه ما در پاسخ به درخواست از FEMA در تالاهاسی ،

"کارکنان ما در اینجا در مرکز پزشکی آنها آموزش دیده برای رسیدگی به بیماری های همه گیر و بیماری های عفونی," ماتیوز گفت. "و به آنها آموزش دیده اند آنها را به حال تجربه و همانطور که ما باید مبارزه را از طریق این COVID بحران آنها تا به حال یک فرصت برای یادگیری و تغییر روش. بنابراین این ترکیب از چیزهایی که اجازه می دهد تا آنها را برای رفتن به این امکانات و کمک به کارکنان که ممکن است در خود روز به روز کار بود در معرض این نوع از همه چیز."

در حال حاضر نزدیک به 29 درصد از 604 COVID-19 موارد در Escambia County شامل هر دو ساکنان (144 نفر) و یا کارکنان (32 مورد) از تسهیلات مراقبت دراز مدت. واقعی درصد از کل موارد غیر ممکن است به دلیل این که در دراز مدت مراقبت از موارد ذکر شده تنها اگر آنها در حال حاضر فعال موارد معنی اعداد به عنوان نوسان اضافی بیماران تست مثبت یا قبلا تایید موارد تست منفی است.

از 15 COVID-19 مربوط به مرگ و میر در Escambia County, 11 شامل LTCs: چهار نفر از بروکدل Pensacola مرکز کمک زندگی می کنند " بوده اند به عنوان سه نفر و یک عضو هیات جنوبی اوکس مراقبت مرکز پرستاری در منزل. این امکانات که در آن باقی مانده و سه مرگ و میر رخ داده است هنوز رتبهدهی نشده است گزارش شده است.

ماتیوز گفت: FEMA تعیین امکانات خاص این تیم پزشکی اعزام شده بودند و او نمی تواند صحبت می کنند که امکانات بودند و نمی شد هدف قرار دادند.

او تایید می کنند که وجود داشت هیچ COVID مثبت در VA مشترک سرپايي مرکز مراقبت در پنساکولا.

"ما باید یک جانباز که به نام و اطلاع ما است که آنها تا به حال تست شده در جامعه و در نتیجه برگشتم مثبت" ماتیوز گفت.

بیشتر: نیروی دریایی بازنشسته می یابد آرامش در زمان مشکل با روشن Pensacola با باغ گل

ماتیوز گفت GCVHCS به اجرا در نمایش درمانی برای هر جانباز و یا کارمند و یا بازدید کننده از ورود امکانات آن است. سیستم مراقبت های بهداشتی نیز به حالت تعلیق در اعمال جراحی الکتیو و تبدیل به مجازی مراقبت به ارائه مشاوره و خدمات برای جمعیت آن در حدود 33,000 جانبازان.

"کهنه جامعه شده است بسیار حمایت و درک چه خبر است و چرا ما در حال انجام کارهایی است که ما انجام می دهیم" ماتیوز گفت. "من فقط می خواهم جانبازان بدانند که ما هنوز هم برای کسب و کار باز جواب ما هنوز در اینجا برای آنها. این که آیا آن مراقبت شخصی و یا مراقبت های فوری ما در اینجا به مطمئن شوید که آنها نیاز به مراقبت گرفته شده در یک محیط امن."

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن