جانبازان پرواز در پنساکولا ساحل آبی فرشتگان نمایش هوایی لغو شد با توجه به COVID-19 افزایش

از کارکنان گزارش منتشر شده 7:10 PM EDT Jul 1, 2020سالانه جانبازان پرواز در طول Pensacola Beach فرشتگان آبی نما

توسط NEWSSALAM در 12 تیر 1399

سالانه جانبازان پرواز در طول Pensacola Beach فرشتگان آبی نمایش هوایی لغو شده است با توجه به افزایش coronavirus موارد هر دو در پنساکولا منطقه و سراسر کشور برگزار چهارشنبه اعلام کرد.

هر سال Stearman خلبانان پرواز جانبازان جنگ جهانی دوم بیش از ساحل در طول نمایش هوایی برای تشکر از آنها را برای خدمات خود را. به مناسبت سالگرد 75 از پیروزی در جنگ جهانی دوم در سال جاری جانبازان پرواز برنامه ریزی شده بود به افتخار شش جنگ جهانی دوم صد ساله جانبازان با پرواز آنها را در شش Stearman تشکیل بیش از Pensacola Beach.

"بعد از بحث و توجه ما به این نتیجه رسیدند لغو پروازها تنها راه ما می تواند اطمینان از ایمنی از جنگ جهانی دوم جانبازان گفت: Pensacola وکیل و Stearman خلبان روی کینزی رهبری سازمان برای این رویداد در انتشار اخبار. "سن خود قرار داده و آنها را در بالاترین گروه در معرض خطر کردیم و لازم است تصمیم به لغو."

Pensacola Beach نشان می دهد در این سال: انتظار نداریم که عادی فرشتگان آبی ساحل نشان می دهد: Flyover شیر تغلیظ شده نشان می دهد که به احتمال زیاد

بعد از جنگ جهانی دوم جانبازان در ابتدا مجموعه را به پرواز در روی بالهای دو لایه:

  • هنر صافی از Odell, ایلینوی, سابق نیروی دریایی F6F Hellcat خلبان
  • ران میسون از Des Moines, آیووا, سابق نیروی دریایی آمریکا گفت که دوچرخه خلبان
  • جان ریش فورت والتون بیچ سابق نیروی هوایی ارتش B-25 خلبان
  • فرانک Emond از پنساکولا سابق نیروی دریایی و مروارید بندر بازمانده
  • کیر سرعت Pensacola سابق نیروی دریایی F6F Hellcat خلبان
  • کاس فیلیپس از Pensacola سابق نیروی دریایی آمریکا گفت که دوچرخه خلبان و پرل هاربر بازمانده

جانبازان پرواز سازمان در حال بررسی جایگزین است که ممکن است اجازه می دهد آنها را برای پرواز جانبازان بعد از این سال اگر تهدید COVID-19 فروکش. کینزی گفت: یک احتمال این است که پرواز جانبازان به صورت جداگانه در روزهای مختلف برای جلوگیری از گروه های بزرگ که به طور معمول جمع آوری در پنساکولا حمل و نقل هوایی مرکز برای جانبازان پرواز.

جشن VE روز: Stearman خلبانان پرواز بیش از پنساکولا برای سالگرد 75 بعد از اینکه به عنوان ادای احترام به جامعه

بیش از نیمی از جانبازان داوطلب پرواز Stearman خلبانان در حال پرواز به پنساکولا برای هفته آینده را نشان می دهد و هنوز هم یک فرصت برای دیدن زرد بالهای دو لایه قبل و بعد از آبی فرشتگان پرواز بیش از ساحل.

کینزی گفت که او امیدوار است که تماشاگر دیدن هواپیما پرواز سربار آنها یک لحظه به قدردانی از فداکاری جانبازان جنگ جهانی دوم ساخته شده برای حفاظت از آزادی های همه آمریکایی ها لذت ببرید.

کینزی و جانبازان پرواز تیم در حال حاضر متعهد به شرکت در 2021 Pensacola, ساحل, نمایش هوایی, مجموعه ای برای ماه ژوئیه 9-10.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب