معاون شهردار هری ایلام unmasked به عنوان Willy Wonka

چند هفته پیش معاون شهردار برای دوره کارشناسی آموزش و پرورش Harry J. ایلام جونیور اعلام کرد که 12 دوره های تابس

توسط NEWSSALAM در 12 خرداد 1399

چند هفته پیش معاون شهردار برای دوره کارشناسی آموزش و پرورش Harry J. ایلام جونیور اعلام کرد که 12 دوره های تابستان خواهد بود رایگان ارائه شده به 300 دانش آموزانی که انتخاب خواهد شد توسط بخت ازمایی. به عنوان تلاش برای کاهش شرایط چالش برانگیز مواجه شده توسط دانش آموزان در حال همه گیر ایلام, است که در کناره گیری از پست خود در سال جاری جلب اعتماد در روزانه که در قرعه کشی است که در واقع یک شگرد برای پیدا کردن خود را جایگزین.

"من می خواهم به مطمئن شوید که کار من خواهد بود در دست های خوب پس از من چپ" او گفت:. "و انتخاب تصادفی دانش آموز از طریق قرعه کشی به من زده به عنوان بهترین راه برای انجام این کار است."

وقتی پرسیده شد که برای جزئیات بیشتر در مورد نحوه قرعه کشی خواهد, کار, ایلام قرار می گیرد زیادی بنفش و سبز بالا کلاه بر روی سر خود را قبل از توضیح که "300 دانش آموزان در برخی از نقطه این هفته را نیش می زنند به یک نوار شکلات برای پیدا کردن یک بلیط طلایی در داخل. که بلیط اولین گام همراه غریب و جادویی در مسیر که به پایان می رسد تنها با یک بازمانده ، آنها خواهد شد و سپس داده شده کار من است."

وقتی پرسیده شد که برای توضیح آنچه که دقیقا این مسیر مستلزم و آنچه که او به معنای "بازمانده" — Elam به نظر می رسید سهل انگار. "من هنوز در خانههای گلی خالی بیش از همه چیز اما چه کسی می داند. من ممکن است خوراک یک بچه به یک دسته از سنجاب هار و من به نوبه خود ممکن است دیگر به یک زغال اخته." سپس با خم شدن به جلو با درخشش در چشم او: "شاید من حتی غرق شدن یک در یک شکلات رودخانه در حالی که من عوامل ایستاده و آواز خواندن."

وقتی پرسیده شد که به نظر Ricker ناهار خوری ساخته شده روشن است که کشتار وحشیانه دانش آموزان از طریق شکلات بود "خود چیز" است و اگر Willy Wonka ایلام می خواستم به "قدم بر روی چمن خود را," او می تواند انتظار می رود به "بگیر این دست."

یادداشت سردبیر: این مقاله صرفا طنز و ساختگی است. تمام اسناد در این مقاله هستند نه واقعی و این داستان باید خوانده شود در زمینه سرگرمی های خالص تنها.

تماس با بنیامین Midler در bmidler 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن