مجازی اتاق انتظار' به معنی تاخیر بیشتر برای بیکاران به دنبال به روز رسانی در مزایای

کریستین Stapleton پالم بیچ پستمنتشر شده 3:31 PM EDT Jun 2, 2020به عنوان اگر انتظار نگه دارید برای ساعت ها به ص

توسط NEWSSALAM در 14 خرداد 1399

به عنوان اگر انتظار نگه دارید برای ساعت ها به صحبت با کسی در گروه فرصت های اقتصادی در مورد نرخ بیکاری است که خسته کننده نیست به اندازه کافی بیکاری کارگران در حال حاضر باید منتظر نوبت خود را برای ورود به سایت و بررسی وضعیت خود را ادعا می کند.

کارگران بیکار ورود در صبح روز دوشنبه استقبال قرار گرفتند با یک پیام توضیح آنها "در حال حاضر در خط" برای ورود به حساب خود را قطعی زده اتصال سیستم.

"با سیستم پیشرفت قرار داده و به جای بیش از چند ماه گذشته متصل است در حال حاضر قادر به میزبان 80,000+/- همزمان کاربران و ارائه یک تجربه مثبت برای کاربران با استفاده از سیستم" نوشت: DEO سخنگوی پیج dani w در یک ایمیل به پالم بیچ پست. "اتصال مجازی اتاق انتظار اجازه می دهد تا متقاضیان برای رزرو جای خود را در خط در حالی که سایر متقاضیان برای دسترسی به سیستم."

صبح روز سه شنبه آن را در زمان یک ساعت به ورود به سیستم.

هنگامی که یک فضای در دسترس می شود اتصال کاربران می توانند پس از ورود به اتصال. برای کسانی که با توجه به اجازه رایانه های خود را در صبر مجازی اتاق انتظار در حالی که حضور آنها به کارهای این را در نظر بگیرید: زمانی که یک نقطه می شود در دسترس کاربران باید 10 دقیقه برای وارد کردن اتصال.

اتصال تعطیل از 8 p. m. به ساعت 8 صبح به روند ادعا می کند. جدید ادعا را می توان در زمینه های 24 ساعت در روز.

اضافه کردن اضافی صبر کنید نه تنها تاثیر می گذارد و کسانی که مایل به بررسی وضعیت ادعای خود را, اما همچنین کسانی که نیاز به درخواست مجدد. تحت قانون فدرال کسانی که از دریافت مزایای ملزم به بازگشت به اتصال هر دو هفته برای تایید آنها هنوز بیکار و نیاز به مزایای.

اتصال به $77 میلیون ادعای پردازش و سیستم پرداخت که رفت و آنلاین در سال 2013 طراحی شده برای رسیدگی به 1000 کاربران در وب سایت در همان زمان. این بیماری همه گیر کوروناویروس منجر به بیش از 2 میلیون و برنامه های کاربردی بسیاری در زمینه آنلاین.

برای رسیدگی به حمله به DEO اضافه 72 سرور مجازی آورده در 2000 کارگران در دیگر سازمان های دولتی و طرف قرارداد با مرکز تماس شرکت برای پاسخ به تماس های تلفنی. بهبود فعال کردن سیستم برای رسیدگی به 80,000 همزمان کاربران با توجه به dani w.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن