صدای لغو استنفورد نشان می دهد: تولید یک کنسرت در پایان جهان

در روز 4 مارس در وسط هفته 9 حدود 100 دانش آموزان جمع آوری شده در Kairos برای یک رویداد من برنامه ریزی شده بود

توسط NEWSSALAM در 19 اردیبهشت 1399

در روز 4 مارس در وسط هفته 9 حدود 100 دانش آموزان جمع آوری شده در Kairos برای یک رویداد من برنامه ریزی شده بود تمام بهار سه ماهه. 'Indie در شب: یک شب با Grinns' اولین نمایش من قادر به تولید از طریق استنفورد کنسرت شبکه (SCN). در آن زمان من تا به حال هیچ ایده که در آن خواهد بود که آخرین کنسرت من خواهد بود قادر به حضور در برای آینده قابل پیش بینی یا که من آنقدر دلتنگ که عمل جمع آوری در یک گروه بزرگی از دوستان و غریبه ها. با وجود برنامه ریزی در پیشبرد ماه نشان می دهد تقریبا از هم جدا افتاد و در چند روز منتهی به آن میان دانشگاه COVID-19 پاسخ و در آخرین لحظات تنظیم تغییرات — تولید کننده بدترین لجستیکی کابوس. به دنبال بازگشت به تجربه من می دانم که شب تنها یک موفقیت بود با تشکر از همه کمک های ارائه شده توسط من سختکوش پرشور همسالان در SCN.

فریب آمیزی قایقرانی صاف

SCN به من داده است از این فرصت برای ایجاد نوع نیرو به شدت شخصی موسیقی تجربه های من همیشه لذت می بردند به عنوان یک کنسرت رونده. قبل از من حتی می تواند ایستادن و رقص پدر و مادر من به من در زمان به کنسرت در یک پرسه زن. از کوچک, هوای آزاد, بلوگراس را نشان می دهد بازدید از چمن صندلی داغ در طول گرجستان تابستان به محلی مستقل باند بازی در کثیف میله در سینسیناتی موسیقی زنده همواره در هوایی که من تنفس می کنند.

در اعتراف آخر هفته من کشف SCN — کل سازمان اختصاص داده شده به سازماندهی ترویج و حضور در کنسرت در محوطه دانشگاه. آنها را آورده چشمگیر فهرستی از اعمال به پردیس در سراسر انواع ژانرهای از Fetty Wap و پست مالون به MGMT و شیشه ای حیوانات. من تصمیم درست پس از آن است که این گروه می تواند یک اولویت برای من.

پس از یک سال که مربی توسط باشگاه مدیران و تولید کنندگان و گرفتن به عنوان به عنوان من می تواند به عنوان یک سال اول عضو, من به اندازه کافی خوش شانس برای انتخاب یک تولید کننده برای 2019-20 سال تحصیلی. این بدان معنی است که من اختصاص داده شده خود من خلال این باشگاه بودجه و مهار آزاد به سازماندهی یک به دو در دانشگاه را نشان می دهد در طول سال تحصیلی. البته همه این بود که باید انجام شود تحت مراقبت و مواظبت و راهنمایی های لازم از باشگاه مدیران و تولید چاشنی برای من شخصا می دانستم که تقریبا هیچ چیزی در مورد تمام مراحل درگیر در ساخت این چیزها اتفاق می افتد.

پس از رفتن را از طریق تولید آموزش و تحقیق محلی مستقل باند در سه ماهه پاییز من رسیده به بالا من دو هنرمند بیش از زمستان break — The Grinns مستقل و گشت و گذار راک پنج قطعه گروه از اورنج کانتی و بالا Sunn یک اتاق خواب گروه پاپ از سن متعو رهبری پرکار جوان ترانه سرا جاستین Cheromiah. هر دو گروه توافق کردند که به بازی نشان می دهد, بنابراین من قادر به کتاب هیجان انگیز دو-headliner. دوستان من و مورد علاقه دانش آموز نوازنده یعقوب آیزناخ '22 مورد توافق برای باز کردن این نمایش با گروه خود را آیزناخ که من می دانستم که قرعه کشی رو از خود دانش آموز دوستان و طرفداران و حتی در یک شنبه شب در هفته 9.

بسیاری از ایمیل های زنجیره ای بعد من تا به حال محل محفوظ و اعمال رسما رزرو و آن را تنها تا پایان ماه ژانویه است. این احساس سخت ترین قسمت انجام شد. فوریه شامل مطمئن شوید که من می خواهم که همه مردم من نیاز روز نشان می دهد برای چیزهایی مانند روشنایی, tech, مهمان نوازی و عکاسی. همانطور که تاریخ نشان می دهد نزدیک به دو هفته از من شنود گذاشته به رسانه های اجتماعی تاثیر SCN اعضا به بازار این رویداد به کلی دانشجو بدن. به اندازه کافی از دوستان من به من اطمینان آنها خواهد آمد که من به آرامی به دست آورد اعتماد به نفس است که وجود دارد خواهد بود یک جمعیت و نشان نمی خواهد با صدای تلپ افتادن.

یک هفته قبل از نشان دادن هر چیز در جای خود بود — بنابراین من فکر کردم. من می دانستم که انواع مشکلات غیر منتظره خواهد بوجود می آیند در برنامه ریزی هر نشان می دهد اما با این بیماری همه گیر کوروناویروس در افق این نمایش به پایان رسید تا من پرتاب بیشتر curveballs از من تا به حال تصور ممکن است.

یک سری از بحران جلوگیری

پنج شنبه, آوریل 2 دو روز قبل نشان می دهد

همانطور که من چک کردن من صبح ایمیل من دریافت یک پیام از جاستین از بالا Sunn اطلاع رسانی من که متاسفانه او نمی خواهد بود قادر به ایجاد مجموعه خود را با توجه به فشار خانواده اضطراری است. من بسیار تاسف است که من قادر نخواهد بود به چنین استعداد و جوان منطقه خلیج هنرمند در من نشان می دهد که من تا به حال واقعا به دنبال به جلو به دیدن زندگی می کنند اما خانواده کاملا می آید برای اولین بار. من می تواند به بالا Sunn به پردیس امیدوارم در تاریخ بعد. آن را مانند به نظر می رسید شانس گنگ در این نقطه است که من رزرو کرده بود دو headliners که بیشتر از این اندازه فقط یکی است. این Grinns با آیزناخ باز خواهد هنوز هم یک مجموعه بزرگ و من مجبور به تقلا به جای سرمقاله روزنامه در دو روز و یا لغو نشان می دهد. خبر غم انگیز اما نه بحران زا.

سهشنبه, مارس 3 روز قبل از نمایش

من برای اولین بار از آنچه که تبدیل به یک جریان مداوم از استرس القا ایمیل از دانشگاه مربوط COVID-19 که ما همه بیش از حد آشنا با شرکت. آن اعلام کرد که تمام تجمعات از 150 یا بیشتر مردم در محوطه دانشگاه ممنوع شد, موثر بعدی در روز 4 مارس. روز من نشان می دهد! این را من در وحشت — من موجب ویرانی مغز من به صورت رسمی ظرفیت Kairos ما تا به حال اعلام شده در قرارداد که به اعتقاد من شد 150 نفر دقیقا. را نشان می دهد لغو می شود? حتی اگر آن اتفاق افتاد که هر کسی که در حال حاضر در نور از این خبر ؟

بعد از آن شب در باشگاه ما جلسه مدیران به من اطلاع داد که آنها تا به حال بدست رسمی تایید از مدیریت برای نمایش در Kairos به رفتن در هر چند آنها تا به حال به این غم انگیز اعلام کرد که Loveapalooza با ژان Deaux که شنبه لغو شد. بحران جلوگیری به سختی.

روز شنبه, آوریل 4 روز نشان می دهد

مدیران به من گفت که برای پاک کردن برنامه من که من نیاز به در تماس در تمام طول روز برای هر چیزی که ممکن است آمده است. من فکر کردم این بود که قطعا اغراق. آن نمی شد.

من از خواب بیدار به یک متن از من دانشجو بازکن آیزناخ من گفتن که او تا به حال پایین آمدن با بیماری و به احتمال زیاد خواهد بود و به اندازه کافی خود را به انجام مجموعه ای از شب.

این بود که در خرد کردن اخبار — آیزناخ این مجموعه زندگی همیشه یک انفجار مطلق و من می دانستم که بسیاری از مردم برنامه ریزی شد در حضور نشان می دهد برای دیدن او به طور خاص. اگر قانون مورفی نیاز به اثبات بیشتر در اینجا آن بود. من در زمان یک نفس عمیق بکشید و آمادگی خودم را برای یک روز از کوره در رفته بی امان متون و تماس های تلفنی.

خوشبختانه SCN به عنوان یک باشگاه بسیار خوبی متصل به دانشجو نوازندگان در محوطه دانشگاه. مدیران کشیده برخی از رشته ها و قبل از ساعت 2 بعد از ظهر ما تا به حال نه یکی بلکه دو عمل قبول پیشنهاد ما برای انجام یک کوتاه باز کردن مجموعه ای برای Grinns — مارکو Zocco '21 از گروه راک حاشیه خطا و مایک Mulshine "گراد" دانش آموز هنرمند انفرادی.

من برطرف شد که ما هنوز هم باید مشروع دانشجو افتتاحیه برای نشان می دهد اما من در حال حاضر احساس می کردم که نشان می دهد تغییر کرده بود خیلی از چیزی که من پیش بینی کرده بود که آن را به سختی احساس خود من کنه. تنها یکی از سه باند است که من فکر کردم بازی فقط روز پیش خواهد بود در حال حاضر وجود دارد.

این تنها آغاز از موانع بسیاری مواجه کشیدن در صورتی هم که بعد از بی پایان مشکلات فنی به برنامه ریزی درگیری با دانش آموزان کار نشان می دهد, و آن است که واقعا تنها از طریق ابتکار و سرسختی از دانشجویان همکار در SCN که ما قادر به دریافت همه چیز در نظم به طوری که هنرمندان می تواند مجموعه خود و جمعیت می تواند زمان زیادی است.

غلبه بر عجیب و غریب تحقق به عنوان ما در تلاش برای قرار دادن همه چیز با هم در چند ساعت قبل نشان می دهد: همه این افرادی که من "مسئول" می دانستم که هر راه بیشتر در مورد آنچه که قرار بود از من. به عنوان رهبر واقعا من کل کار بود تا مطمئن شوید که همه نشان داد و به می دانم که به طور مستقیم هر سوال و نگرانی. هنگامی که آن را به مدیریت هر جنبه ای خاص نشان می دهد مانند فن آوری یا مهمان نوازی من فقط یادگیری در پرواز و من تا به حال به طور کامل اعتماد مردم من تا به حال در آن شغل است. اما ایستاده بود که من با یک دید چشم پرندگان, آن شگفت انگیز بود تا ببینید که چگونه هر کس آمد از طریق ساخته شده و هر قطعه از نشان دادن عملکرد.

بلا کوپر '20 یکی از SCN است بی باک رهبران و مدیر برای دو سال در حال حاضر با وجود برنامه پر مشغله خود این هفته از نشان من داد و من شاید مهم ترین توصیه کل شب, مشاوره که من نگه داشته در حال اجرا را از طریق سر من بیش و بیش از این به بعد از زمانی که آن را احساس می کردم همه چیز اشتباه بود. او به من گفت که همه چیز را به اشتباه و که وجود خواهد داشت مشکلات غیر منتظره بعد از. در عین حال در نهایت مهم نیست که چه کسی در حال رفتن به روی صحنه و بازی و موسیقی و مردم در حال رفتن به نشان می دهد و هم خوب گوش دادن. و البته حق با او بود.

این شب بزرگ

ما soundcheck زد دیر شده و ما تا به حال بی دست و پا مکث برای مشکلات فنی اما هنگامی که موسیقی واقعا قصد کردم هیچ یک از است که به نظر می رسید که موضوع را به کسی. مارکو Zocco یکی از اولین مرحله: شلوار جین و یک تی شرت سیاه و سفید پشمالو مو و گیتار آکوستیک. من از شنیدن موسیقی خود را برای اولین بار مثل هر کس دیگری وجود دارد و به کمک من او قدرتمند بود مرحله حضور و مطلق pleaser جمعیت با غنی crooning صدای. مایک Mulshine به دنبال جذابیت یک مرد نشان می دهد که ای ماهرانه بیش از جاز, پیانو, ضربان که پر از اتاق با سالم vibes. این دو باز عمل آورده منحصر به فرد خود را برای تلفن های موبایل به جدول در حالی که همه انرژی این جمعیت در راستای Grinns' تنظیم شده است.

در حالی که همه دوستان و غریبه ها به trickling به Kairos. برخی وجود دارد زیرا من آنها را وادار به بعضی از آنها وجود دارد به عنوان طرفداران Grinn یا باز عمل می کند و برخی از آنها وجود دارد فقط وجود دارد برای لذت بردن از آخرین شراب و پنیر شب چهارم. اما من به طور مداوم اسکن جمعیت از چهره های خندان عجیب و غریب و جادویی پر احساس قلب من است که ترکیبی از شادی نزدیک شدن به الکل شما احساس می کنید زمانی که شما دوستان خود را از محافل اجتماعی همه با هم در یک مکان. تمام استرس و تمام ساعت ما قرار داده بود به این نمایش بودند فورا به ارزش آن زمانی که من برای دیدن همه این افراد با داشتن یک زمان خوب با هم و به احساس می کنم مثل من تا به حال یک بخش کوچک در تزریق زندگی خود را با کسانی که کمی لحظات شادی که همه ما زندگی می کنند.

زمانی که Grinns در نهایت در زمان مرحله و ما به تکنولوژی تنظیم چشمگیر خود را پنج قطعه راه اندازی جمعیت دیوانه رفت. هنگامی که شما را به یک حرفه ای واقعی باند به بازی یک حزب مردم نیست و انتظار آن است. این Grinns' عظیم صدا فرمان جمعیت توجه و وسواس رقص آغاز شد تنها به افزایش شور با هر آهنگ.

این Grinns بازی مجموعه ای شگفت انگیز از بازدید از دو آلبوم "ساعت طلایی" (2018) و "اجازه خیرگی رفتن" (2019). من خوشحال برای پیدا کردن که آنها یک گروه است که می درخشد در بهترین خود را زندگی می کنند — آهنگ ها که لذت بخش به عنوان ضبط شد والا زمانی که صدای خود را پر Kairos اتاق مشترک. این Grinns' پراکنده خود را اصل با آشنا را پوشش می دهد ستایش توسط جمعیت مانند بیتلز "آلبوم سفید"'s سرگرم کننده و folky "Rocky Racoon," indie گروه اصلی "والری" اهل سر-سوسیس "در تمام طول روز و تمام شب" و یک جمعیت خواستار encore فرانک اقیانوس "زندگی شیرین." خواننده جوی Kolk منحصر به فرد قدرتمند صوتی برجسته از اصلی آهنگ ها و impeccably اعدام را پوشش می دهد به طور یکسان. من رقص به عنوان سخت که هر کسی در این اتاق زمانی که آنها خود را برگزار irresistibly danceable تک "چرا شما دروغ" بود که این آهنگ که برای اولین بار ساخته شده من سقوط در عشق با آنها.

حتی پس از Grinns به پایان رسید و بسته بندی شدند و دور تجهیزات خود را به مردم درنگ در فضا مصرف در vibes, چت کردن اعضای گروه. من عملا درخشان به من منعکس در اطراف اتاق بین هر یک از دوستان من که در طول این نمایش ضمن تشکر از آنها را برای حضور خود را. به عنوان اتاق خالی من تا به حال هیچ ایده که من نمی بینم بسیاری از این افراد دوباره تا سال بعد اگر تا کنون. من تا به حال هیچ ایده که در این شب به سختی تضعیف از طریق ترک از یک بحران جهانی است که جدا همه ما حداقل برای بسیاری از ماه آمده است.

زندگی در یک جهان بدون کنسرت

حتی اگر بسیاری از تنظیمات را ساخته شده از طرح اصلی و حتی اگر آن را به دور از مشخصات فنی کامل شب من واقعا هیجان زده با تمام مجموعه های که انجام شده و با تمام افرادی که از طریق به ندانسته جشن گذار از آنچه در حال حاضر احساس می کند مانند یک دوران از زندگی ما به یکی کاملا متفاوت.

هفته بعد کلاس منتقل شدند به طور کامل آنلاین به پایان سه ماهه زمستان و SCN مدیران اعلام کرد که همه ما حوادث نه فقط برای بقیه از زمستان اما برای تمام بهار سه ماهه و همچنین لغو شد. به عنوان هر استنفورد دانشجو خواهد می دانم که بهار است به طور گسترده ای در نظر گرفته سرگرم کننده ترین زمان به بعد در دانشگاه تا حدی به دلیل آب و هوای گرم و تا حدی که برای برخی از دلیل آب و هوای گرم باعث می شود مردم متوجه آنها باید و شاید را ندارد 22 واحد و به جای لذت بردن از زندگی خود را کمی. بر این اساس فصل بهار است و همیشه بهترین سه ماهه برای اجرای کنسرت و SCN در حال حاضر 10 حوادث در کار می کند. این شامل 2020 فراست جشنواره موسیقی در این سال با headliners مک DeMarco و Marias. به عنوان یکی از باشگاه های صوتی indie طرفداران آن به خصوص قلب شکستن نیست برای دیدن این نمایش تابه. جهان تغییر کرده است و بنابراین به سرعت در یک هفته برای من و برای همه دانش آموزان است که این خبر نمی تعجب من در همه و نه اعلام یک هفته دیگر بعد از آن که بهار سه ماهه خواهد بود به طور کامل آنلاین برای مدت زمان سه ماهه.

رفتن به یک کنسرت امروز برای تلفن های موبایل مانند یک فانتزی, کامل آنتی تز به همه چیز قرار است ما را به انجام برای محافظت از خودمان را از COVID-19 امروز. وقتی فکر می کنم به نشان می دهد من به در شلوغ جشنواره های موسیقی و یا سالن بزرگ این حوادث که در آن هزاران نفر از مردم نه تنها جمعیت با هم, اما این قوانین به نوعی از فضای شخصی تمایل به طور کامل متلاشی می کنند. در این غیرممکن انبوه جمعیت شما در پیدا کردن در گودال آن را کاملا عادی و فشرده می شود تا در برابر مردم شما را ملاقات هرگز به خود عرق و نفس خود را در صورت خود را. این بسیار عجیب و غریب در نزدیکی این خالص جمعی آن است که در زندگی روزانه اما که بسیاری از مردم پیدا کردن بنابراین تغذیه روح.

برای کسانی از ما که عشق رفتن به کنسرت, آن را سخت از دست داده است که بخشی از زندگی ما در این لحظه اما برای افرادی که زندگی خود را سازماندهی و ترویج این حوادث و همچنین نوازندگان که انجام آنها وضعیت واقعا وخیم و آنها به حمایت ما نیاز دارند. کوچک بسیاری از هنرمندان در حال ارسال شخصی خود Venmos و Patreon حساب های رسانه های اجتماعی خود را در طول این زمان و اهدا به این است که قطعا موثر ترین راه برای مطمئن شوید که پول خود را می رود به طور مستقیم به نوازندگان شما را دوست دارم و نه به شرکت های بزرگ. اینجا کلیک کنید و یا اینجا را برای مقالات است که لیست تعداد زیادی از راه های دیگر شما می تواند حمایت از نوازندگان و موسیقی-کارگران صنعت از طریق این بیماری همه گیر.

هر زمان که آن را بی خطر است برای همه ما به جمع آوری نزدیک به هم و دوباره اجازه بدن ما منتقل می شود توسط تلفن های موبایل من می دانم که ما آن را با شادی بیشتر و بیشتر قدردانی از ما تا کنون داشته است. و هر زمان که ما در دانشگاه شما می توانید مطمئن باشید که SCN خواهد شد پرتاب آن هیجان انگیز ترین رویدادهای همیشه برای همه ما دوباره به هم متصل با یکدیگر و با موسیقی که ما را متصل.

هنگامی که زمان می آید, من امیدوارم که من شما را همه در گودال.

تقدیرنامه: من می خواهم برای تشکر از بلا کوپر برای همیشه از پاسخ دادن به سوالات بی پایان من, دانستن اینکه چه چیزی برای انجام و ارائه بسیاری از کلمات تشویق و الهام; Dante Zhadhikov برای آموزش من در تولید برای همیشه من ماندن در بالای همه چیز و برای بودن در آنجا را بعد از من نشان می دهد به من کمک کند حرکت به چالش ها; Cooper نی و ریکی جوان برای کار را از طریق بسیار سخت و فناوری راه اندازی; Federico ریس برای کمک به من به سرعت پیدا کردن یک جایگزین درب بازکن; میرا Guleri برای مراقبت از مهمان نوازی; مت سیمون برای ایجاد یک حرفه ای نور تنظیم; چوپان پترسون-Nafziger و مایا شتی برای گرفتن عکس های زیبا; و هر کس در SCN برای اینکه دوستان شگفت انگیز قرار داده است که در کار زیادی برای پرورش صحنه موسیقی زنده در دانشگاه ما و برای ایجاد بسیاری از تجربه معنی دار برای دانش آموزان خود را. من نمی توانم صبر کنید برای بازگشت در پردیس با شما به زودی.

تماس با Carly تیلور در carly505 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن