رای دهندگان در هر دو طرف به نفع احتیاط به شهرستانها شروع به بازگشایی

بیش از آخر هفته ممکن است 9-10 بسیاری از ایالت از جمله کالیفرنیا شروع به سهولت امن تر-در-خانه محدودیت اجازه می

توسط NEWSSALAM در 26 اردیبهشت 1399

بیش از آخر هفته ممکن است 9-10 بسیاری از ایالت از جمله کالیفرنیا شروع به سهولت امن تر-در-خانه محدودیت اجازه می دهد برخی از کسب و کار به بازگشایی تحت شرایط سخت و افتتاح برخی از فضاهای عمومی از جمله مسیرهای پیاده روی پیاده روی و سواحل است.

در حال حاضر به صورت هفتگی بررسی co-رهبری UCLA علوم سیاسی اساتید لین Vavreck و کریس Tausanovitch پیدا کرده است که دموکرات و جمهوری خواه رای دهندگان به نفع محدودیت هایی که تصویب شد به سرعت گسترش COVID-19. و توسط و بزرگ مردم ترجیح می دهند با احتیاط رویکرد برای زندگی به حالت عادی بازگشت.

UCLA + دموکراسی صندوق Nationscape بررسی شروع به اضافه کردن COVID-19–سوالات مرتبط با در مارس مدت کوتاهی پس از کسب و کار و مدارس و حوادث شروع به خاموش کردن. مباحث عبارتند از آمریکایی ها و باورها و نگرانی ها و رفتارهای مرتبط با این بیماری همه گیر. بررسی ارسال خواهد شد نتایج هر هفته در یک کروناویروس جدید-صفحه خاص از وب سایت خود را.

"تحقیقات ما نشان داد یک ملت تا حد زیادی در توافق بر روی همه چیز از اقدامات پیشگیرانه برای افکار در مورد بازگشت به فعالیت های عادی" Vavreck گفت. "دور از حزبی بخش است که به توصیف چند سال گذشته تقریبا همه گنجانیده شده است اقدامات احتیاطی در برابر ویروس به زندگی روزانه و اکثر مردم در حمایت از دخالت دولت برای جلوگیری از گسترش آن."

این مطالعه به سرعت متوجه رهبران دولت. ایالت و سناتور " بن کاردین از مریلند اشاره یافته در سخنان در طبقه سنا در آوریل 13.

در میان نتایج اولیه:

  • اکثریت آمریکایی ها در حمایت از اقدامات پیشگیرانه مانند تعطیلی مدارس (80%), لغو اجتماعات بزرگ (80%) و بسته شدن کسب و کار مانند کافه ها و رستوران ها (80%).
  • آمریکا برای حمایت از کسانی که اقدامات کاهش کمی در ماه آوریل است.
  • 83 درصد از دموکرات ها حمایت محدود کردن سفر غیرضروری در مقابل 63 درصد از جمهوری خواهان.
  • وقتی پرسیده شد که چه فعالیت های آنها را از سر زمانی که مقامات منتخب توصیه می شود محدودیت های بلند (با فرض اینکه آنها درگیر چنین فعالیت هایی قبل از همه گیر) یک اکثریت پاسخ دهندگان گفته آنها به احتمال زیاد به ناهار خوردن در خانه یکی از دوستان (61%). گفتند آنها خواهد بود به احتمال زیاد کمتر برای شرکت در فعالیت های که ممکن است گسترده تر اقتصادی — رفتن به یک مرکز خرید (37%), روش سوارکاری, حمل و نقل عمومی (28 درصد) و یا حضور در یک برنامه زنده رویداد ورزشی (24%).
  • فقط 38 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که آنها آماده هستند به یک کودک به مدرسه بازگشت.

Nationscape به شمار پرسش به یک نمونه از 6,250 آمریکایی ها به اندازه جایی که آنها ایستاده بر سیاست, سیاست و مسائل. روز انتخابات سال 2020 این پروژه را به پایان رسانده اند و بیش از 500,000 مصاحبه با آمریکایی ها از هر کنگره منطقه.

دموکراسی صندوق + UCLA Nationscape نظرسنجی

اکثریت رای دهندگان مورد بررسی موافقت با اقدامات دولت های محلی و دولت باید اجرا کند به گسترش COVID-19. (پژمرده نقطه نشان دادن نتایج از هفته گذشته. اطلاعات جمع آوری شده در مارس 19 از طریق آوریل 29 سال 2020.)

محققان همچنین بررسی پاسخ دهندگان در مورد اقتصادی درد ناشی از COVID-19. از پاسخ دهندگان که درآمد کمتر از $25,000 در هر سال 26 درصد گزارش شده است که درآمد خود را کاهش یافته است به طور قابل توجهی با توجه به بحران و 24% از دست داده اند و خود را منبع اصلی درآمد به طور کامل. در میان کسانی که درآمد بیش از $85,000 سالانه 23 درصد گزارش درآمد قابل توجهی دست دادن اما فقط 8 درصد نشان داد که آنها از دست داده بود درآمد خود را به طور کامل.

► جزئیات بیشتر در مورد UCLA + دموکراسی صندوق Nationscape

Vavreck متخصص در انتخابات ریاست جمهوری; او تحقیقات قبلی نشان داده است که اقتصاد خوب است که اغلب انتقادی به رئیس جمهور انتخاب مجدد شانس.

"همانطور که ما سر به انتخابات ریاست جمهوری ما ادامه خواهد داد به نمودار چگونه دولت در پاسخ به همه گیری را تحت تاثیر قرار راه رای دهندگان مشاهده جمهور فعلی ریاست بیش از یک غیر منتظره رکود در اقتصاد آمریکا," Vavreck گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن