ویک مدیر زده با قایق در شاخه فرعی رودخانه Texar می میرد; boater متهم قایقرانی تحت تاثیر

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:49 PM EDT Jun 15, 2020پی مدیر بود که رخ داد و به کشته شدن یک

توسط NEWSSALAM در 27 خرداد 1399

پی مدیر بود که رخ داد و به کشته شدن یک قایق در شاخه فرعی رودخانه Texar بیش از آخر هفته بود سابق بیس بال standout در دانشگاه وست فلوریدا.

براندون "ضربه فیلم های پورنو کار" Harmon, 25 بومی لاورنسویل گرجستان بود مرده دوشنبه در مدت کوتاهی پس از او زده توسط یک قایق بود که توسط یک 26 ساله که از کشور دستگیر قایقرانی تحت تاثیر.

هارمون انتقال به UWF برای سال سوم خود را در پاییز 2016 و بازی دو فصل به عنوان یک outfielder برای Argos تیم بیس بال ظاهر می شود در 97 بازی با 95 شروع می شود.

"ما افکار و دعاهای رفتن به ضربه فیلم های پورنو کار خانواده و دوستان است. این یک تراژدی یک مرد جوان گرفته به زودی" گفت: Mike Sam, UWF سر مربی بیس بال در یک بیانیه است.

"او دوست داشت و احترام از آنجا که از او چگونه درمان می شود هر کس او آمد در تماس با. او به عنوان مثال از تمام است که شامل حال دانش آموز-ورزشکار در اینجا در UWF و او را از صمیم قلب از دست رفته است."

واکر اوکانر 26 دستگیر شد یکشنبه در اتصال به تصادف و به اتهام عامل یک قایق در حالی که تحت تاثیر. او رزرو شده به Escambia County Jail با 1000 دلار اوراق قرضه و از زندان آزاد شد بعد از آن روز.

دستیار دادستان گرگ Marcille گفت: اخبار, مجله روز دوشنبه که دادستان شد بررسی پرونده برای تعیین اگر هزینه های اضافی خواهد ظ.

"ما در روند بررسی پرونده" Marcille گفت. "ما باید تصمیم گیری در هفته آینده یا دو مورد که آیا هزینه های اضافی مناسب هستند."

فلوریدا ماهی و حفاظت از حیات وحش کمیسیون گفت: در بیانیه ای که دوشنبه منتشر شد که هارمون بود در صحنه مرده.

"ما می خواهم به گسترش ما تسلیت به آقای هارمون خانواده و دوستان" به FWC نوشت: در این بیانیه است.

تصادف رخ داده است در حدود 7:30 p. m. روز شنبه به عنوان اوکانر عامل بود 18-پا چهار Winns قایق در شاخه فرعی رودخانه Texar.

او در سفر در پشت یک دوم قایق با هارمون که منتظر بود در آب برای یک وانت زمانی که او زده شد و به گفته مقامات.

به عنوان یک مقام ارشد در UWF تیم بیس بال در سال 2018 هارمن تا به حال .342 برخورد با 39 درصد اجرا می شود نه پایه های اضافی و بازدید و 32 RBI. او به پایان رسید با یک .438 بر پایه درصد است.

هارمون فارغ التحصیل از UWF با مدرک لیسانس در مدیریت بهداشت و درمان در سال 2018 است.

مراسم یادبود ترتیبات در حال نهایی با توجه به UWF.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب