والت دیزنی جهان مجموعه جولای 11 بازگشایی تاریخ برای سحر و جادو پادشاهی حیوانات پادشاهی

کورتیس تیت ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 12:13 PM EDT مه 27 سال 2020والت دیزنی قصد دارد به بازگشایی جولای

توسط NEWSSALAM در 7 خرداد 1399

والت دیزنی قصد دارد به بازگشایی جولای 11, با توجه به ارائه این شرکت ساخته شده به یک بهبود اقتصادی وظیفه نیروی چهارشنبه.

دیزنی فلوریدا پارک بسته شده اند پس مارس 15 به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس و خود را بازگشایی خواهد شد و به دنبال آن فلوریدا رقیب جهانی اورلاندو است که به بازگشایی در تاریخ 5 ژوئن.

SeaWorld Orlando همچنین ارائه طرح خود به اورنج کانتی را بهبود اقتصادی نیروی کار و برنامه ریزی برای بازگشایی برای کارکنان به عنوان به زودی به عنوان ژوئن 10 و 11 ژوئن.

جیم مکفی معاون ارشد رئیس جمهور از عملیات برای والت دیزنی جهان گفت: این شرکت قصد دارد مرحله به مرحله بازگشایی پارک با سحر و جادو پادشاهی و پادشاهی حیوانات باز در جولای 11. Epcot و دیزنی استودیوهای هالیوود مجموعه, برای بازگشایی در ژوئیه 15.

به عنوان با دیگر پارک است که باید خود را اعلام کرد بازگشایی برنامه های دیزنی جهان بازدید کنندگان را تحت درجه حرارت بررسی می شود و نیاز به پوشیدن ماسک. پارک ها ارائه خواهد شد ماسک را به افرادی که خود را به ارمغان بیاورد.

اجتماعی فاصله نشانگر قابل مشاهده خواهد بود در سراسر پارک. دیزنی اعضای بازیگران را اجرای قوانین از جمله ماسک مورد نیاز به عنوان بخشی از یک "اجتماعی-دورى تیم ملی." پارک ظرفیت را نیز محدود می شود و نه همه جاذبه را بازگشایی حق دور.

مکفی گفت: "تیم ملی" ساخته شده اولین آن زمانی که در نزدیکی دیزنی چشمه پیچیده خرده فروشی بازگشایی on May 20. او در توصیف این تیم به عنوان یک "ضربه بزرگ با مهمانان و موثر است."

مقامات در اورنج کانتی فلوریدا به اتفاق آرا تصویب دیزنی و سی ورلد برنامه های چهارشنبه. فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis نیز باید تایید کند.

SeaWorld Orlando اعلام باز شدن برنامه ریزی شده تاریخ

"ما هیجان زده را به مهمانان ما" گفت: Marc سوانسون موقت مدیر عامل شرکت سی ورلد پارک ها و سرگرمی به عنوان او در مورد سی ورلد اورلاندو عمومی ارائه شده باز تاریخ ژوئن 11.

مانند دنیای دیزنی و یونیورسال اورلاندو سی ورلد بررسی خواهد شد بازدید کننده درجه حرارت و نیاز به ماسک و اجتماعی فاصله.

"مردم هنوز هم می تواند یک تجربه بزرگ اما فاصله مناسب" سوانسون گفت.

مانند همسالان خود سی ورلد محدود خواهد شد و ظرفیت ارائه گزینه های پرداخت بدون تماس و افزایش خواهد یافت نظافت و بهداشت از بالا-تماس با سطوح. پلکسی گلاس موانع خواهد شد تا بین بازدید کنندگان و کارکنان.

در آن رستوران سوانسون گفت: آماده مواد غذایی تبدیل خواهد شد بیشتر رایج است.

چه خواهد پارک را برانگیخت در سراسر کشور تجربه در طول یک بیماری همه گیر?

دیگر پارک در سراسر کشور در حال آماده شدن برای بازگشایی شده است. شش پرچم Frontier شهرستان در شهر اوکلاهما است به بازگشایی در ژوئن 5, تبدیل شدن به اولین شش پرچم پارک در کشور برای بازگشایی شده است. درایو را از طریق سافاری در شش پرچم ماجراجویی بزرگ در نیوجرسی خواهد بازگشایی روز شنبه هر چند این پارک بسته باقی خواهد ماند در حال حاضر.

Legoland Florida خواهد بازگشایی در روز دوشنبه.

مشخص نیست زمانی که دیزنی لند و دیگر کالیفرنیا پارک مانند Knott را بری مزرعه می تواند بازگشایی شده است. دولت است که مصرف بیشتر محتاط رویکرد به بازگشایی آن اقتصاد است. از آن خواهد شد به احتمال زیاد ماه قبل از جرم-جمع آوری وقایع را می گیرد.

سرو نمایشگاه که در عمل Knott را بری مزرعه و چند موضوع دیگر پارک در ایالات متحده و کانادا گفته است که انتظار ندارد برای بازگشایی هر یک از آنها را به زودی.

زمانی که آنها بازگشایی پارک خواهد شد نگاه بسیار متفاوت به بازدید کنندگان است. آنها را به کار گیرند در کاهش ظرفیت. یک چک دما مورد نیاز خواهد بود در ورود و بازدید کنندگان را تشویق شود اگر نه نیاز به پوشیدن پوشش صورت.

چه انتظار: چه آینده ای برای دیزنی جهانی و دیگر پارک در اطراف ما ؟

سواری, رستوران ها و خرده فروشی را حفظ فاصله اجتماعی با علائم و نشانگرها نشان دادن بازدید کنندگان چه انتظار می رود. ضد عفونی کننده دست و دست شویی ایستگاه نصب خواهد شد. تماس با ما فرم پرداخت ترجیح داده خواهد شد هر چند بعضی از نقاط هنوز هم ممکن است پول نقد قبول.

پارک اپراتورها وعده های مکرر تمیز کردن و ضد عفونی از لمس نقاط و سطوح. کارکنان پارک را دریافت متوسط چک سایش پوشش صورت و حفظ فاصله اجتماعی.

بازگشایی جاذبه های بزرگ مانند دیزنی و یونیورسال پارک انتظار می رود که برای کمک به پرش شروع سفر و کسب و کار مرتبط از جمله شرکت های هواپیمایی و هتل و اجاره اتومبیل شرکت ها پس از مصرف مسافرتی کاهش یافت در ماه های اخیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب