می خواهید یک انفجار از گوجه خوبی? سعی کنید آهسته برشته (به علاوه دیگر گوجه فرنگی خوشمزه راهنمایی)

Celia کیسی ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 19 سال 2020گوجه فرنگی یکی از رایج ترین غذاهای خورده ان

توسط NEWSSALAM در 31 اردیبهشت 1399

گوجه فرنگی یکی از رایج ترین غذاهای خورده اند و همیشه محبوب بوده است.

آنها در ابتدا تصور می شود سمی است. آن نبود تا 1800s که گوجه فرنگی به آرامی پذیرفته شده است. شاید آن فرانسوی است که به آنها قدرت داروی مقوی غرایز جنسی و آنها را به نام سیب عشق — pommes d'amour — یا توماس جفرسون که رشد آنها در مانتیسلو. گوجه فرنگی را در آشپزی سابقه در نهایت مطمئن بود که جوزف کمپبل قرار سوپ گوجه فرنگی در یک می تواند و اندی وارهول قرار داده و می تواند در یک نقاشی.

در اینجا چند خوشمزه حقایق در مورد گوجه فرنگی:

بدون گاز و بدون لرز

اکثر سوپر مارکت گوجه فرنگی سبز برداشت و با اسپری گاز اتیلن برای رسیدن آنها و در نتیجه یک شرکت کسل کننده گوجه فرنگی. به دنبال انگور-گوجه فرنگی رسیده که باید بیشتر شکر و عطر و کمال عطر و طعم.

برای حفظ عطر و طعم و طراوت هرگز در یخچال گوجه فرنگی. سرد دماهای زیر 55 درجه با دخالت طبیعی رسیدن روند و در نتیجه نرم و ترد بافت. ذخیره آنها را در دمای اتاق.

فروتن superfood

گوجه فرنگی در نظر گرفته شده بهترین منبع لیکوپن یک آنتی اکسیدان قوی و سرطان جنگنده. لیکوپن کمک می کند تا جلوگیری از اکسیداسیون LDL (کلسترول بد) که باعث پلاک به شکل در شریان ها است. سنتی مدیترانه ای رژیم غذایی غنی از گوجه فرنگی همراه شده است با کمتر بیماری قلبی است. پس از خوردن مقدار زیادی از گوجه فرنگی!

یکپارچهسازی با سیستمعامل و خوشمزه

در رنگ های بنفش و سیاه و سفید یا سبز و سفید راه راه — و با نام های خنده دار — جالوت, موز, پاهای, جعبه ماشین ویلی سبز گورخر — ترکه گوجه فرنگی ممکن است قدیمی و از مد افتاده در مبدا اما آنها در حال پر جنب و جوش و معاصر در طعم و مزه. بر خلاف ارقام تجاری توسعه یافته برای زیبایی و عمر مفید طولانی ارثیه در حال رشد از دانه های اصلی که همان تولید انواع گوجه فرنگی برای حداقل 50 سال است. حتی اگر آنها ممکن است نگاه gnarly و لکه دار کردن بیشتر به راحتی, این گوجه فرنگی, طعم مانند گوجه فرنگی.

بیشتر در مدرسه پخت و پز

• زمان بیشتری را در خانه فراهم می کند و فرصت مناسبی برای کشف فند

• به راحتی در سالاد سیب زمینی در قرنطینه

• یک باغ گیاه – نگه داشتن بچه ها خوشحال و سالم و سرگرم

گوجه فرنگی بیش از حد

یک سپر محصول گوجه فرنگی در باغ خود را? سهام فریزر خود را با آنها. ساده ترین روش برای مسدود کردن گوجه فرنگی کل. هنگامی که آماده برای استفاده و شستشو منجمد گوجه فرنگی در آب سرد و پوست را اسلاید کردن به راحتی. ریز ریز کردن گوجه فرنگی منجمد و طبخ آنها را در سس ها سوپ و خورش.

پوست همچنین می تواند برداشته شود قبل از انجماد. نمره گوجه فرنگی تازه با نوک یک چاقوی تیز ساخت یک X در پایین. بجوشانید و در آب جوش به مدت 30 ثانیه و سپس شیرجه رفتن در آب سرد است. پوست پوست و آنها آماده هستند به یخ.

بیشتر بی مزه خارج از فصل گوجه فرنگی

اندازه توپ گلف آبدار شیرین و هرگز به ترد, Campari گوجه فرنگی طول سال در دسترس هستند. قند بالا و پایین در اسید و wafting خارج از تاک عطر, این گوجه فرنگی برداشت در خوشه های با بنیادی هنوز هم متصل شده است. ساقه و یا کاسه گل همچنان به تغذیه تغذیه برای گوجه فرنگی, پس از رسیدن آنها به طور طبیعی و تازه ماندن طولانی تر است. آنها را تازه و خوشمزه در آشپزخانه خود را برای مقابله با یک هفته یا بیشتر.

سبز و خوب

چشم پوشی نیست اعتیاد روشن tartness سبز یا گوجه فرنگی رسیده. آنها نه فقط برای سرخ کردن. نازک و صدر با, تازه, سبز, سبزی, بز پنیر و سیر — گوجه فرنگی سبز را تشکیل می دهند پیتزا را به حسادت. برای تغییر سعی کنید برخی از سبز گوجه فرنگی سالسا و یا قرار دادن برخی از شیشه های سبز گوجه فرنگی ترشی.

آهسته بو داده برای شیرینی

اگر شما هرگز خورده آهسته کبابی, گوجه فرنگی, آماده برای انفجار گوجه خوبی! به عنوان قند به آرامی تمرکز و caramelize پالپ می شود meatier و قوی تر. ساده برای آماده سازی این وسوسه انگیزی آماده سازی همه چیز در مورد زمان.

به شما می گویند گوجه فرنگی و من می گویم خوشمزه است.

لذت بردن از!

آهسته بو گوجه فرنگی

  1. فر قبلا گرم به 225 درجه است.
  2. تهیه گوجه فرنگی: رم گوجه فرنگی را شسته و قطعه قطعه در نیمی از طول یا Campari گوجه فرنگی را شسته و قطعه قطعه در نیمه افقی.
  3. به آرامی مالش با روغن زیتون و محل آنها را برش سمت تک لایه لایه در یک سنگین ظرف پخت.
  4. نم نم با حلال نمک و تازه فلفل.
  5. سیر خرد شده و سبزی تازه — خرد شده آویشن, رزماری یا پونه کوهی — همچنین می توانید در بالا پاشیده.
  6. کباب آهسته به مدت چهار تا شش ساعت بسته به اندازه گوجه فرنگی. پوست خواهد شد چروکیده و خشک اما گوجه فرنگی باید کمی آبدار است.
  7. خدمت گرم یا سرد است.

Celia کیسی یک ستون نویس مجله اخبار. او فارغ التحصیل از پاریس کمربند جایگزین ارزشیابی دوزبانه و کلاس می آموزد در غذاهای فرانسوی. آشپزی Française 850-525-6720 یا celiacasey@gmail.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن