زباله Pro می تواند خدمات سطل زباله وانت برای همه سانتا رزا شهرستان در سال جاری

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 9, 2020زباله Pro به زودی می تواند تنها

توسط NEWSSALAM در 20 خرداد 1399

زباله Pro به زودی می تواند تنها ارائه دهنده برای تمام زباله های تخلیه خدمات در سانتا رزا شهرستان, آخرین توسعه در ظاهر بی پایان حماسه زباله وانت مذاکرات در شهرستان است.

پس از یک دهه از تحولات و تغییرات مختلف آن مدیریت زباله و بازیافت قرارداد این شهرستان می گوید آن است که با انجام ساحل زمرد ابزار قدرت برای خوب است. این ECUA گفت: این شهرستان در ماه آوریل آن را به حال تصمیم به تمدید آن قرارداد یک ساله برای زباله وانت در شمال این شهرستان که در دسامبر به پایان می رسد. 31, 2020.

این شهرستان می گوید: از آن ارائه نشده دلیلی توسط ECUA برای چرا از آن است که امید بستن به قطع خدمات. ECUA نمایندگان را بلافاصله بازگشت یک درخواست برای نظر در روز دوشنبه.

ECUA در حال حاضر دارای یک interlocal توافق به ارائه دو بار در هفته مواد زائد جامد و بازیافت خدمات مجموعه به انتهای شمالی سانتا رزا شهرستان از طریق پایان سال است.

ECUA انتقال ایستگاه: جدید ECUA انتقال ایستگاه های در معرض خطر پس از پایان سانتا رزا قرارداد

در نامه ای به تاریخ مارس 2, ECUA معاون مدیر اجرایی شیدا راد مطلع سانتا رزا شهرستان مدیر دن Schebler که "ECUA در نظر دارد اجازه می دهد تا به توافق نهایی در پایان ترم جاری و قطع خدمات در سانتا رزا شهرستان که در آن زمان."

ECUA هنوز رتبهدهی نشده است گفت: آن را قطع بازیافت خدمات است که آن را هنوز هم قرارداد را در شمال این شهرستان است. اما منطقه 4 کمیسر دیو Piech گفت: او را نگه داشتن نفس خود را.

"من شخصا عصبی آنها ممکن است در برخی از نقطه در زمان ؟ بله," او گفت:.

شهرستان کمیسیون در حال حاضر مذاکره با زباله Pro که یک قرارداد برای اتلاف تخلیه خدمات در انتهای جنوبی این شهرستان به بیش زباله وانت در انتهای شمالی نیز هست. این می آید کمتر از یک سال پس از زباله Pro ملاقات با شهرستان رهبران و خواسته برای یک شانس دوم پس از نصب نگرانی ها و ده ها تن از شکایت roiled شهرستان کمیسیون.

و آن را فقط در ماه فوریه است که این شهرستان در نظر گرفته شده re-مناقصه آن زباله تخلیه قرارداد به طور کامل با توجه به هدر Pro نگرانی. اما کمیسیون باید پس از تغییر لحن خود را.

پاسخگویی به شکایات: زباله Pro شکایت در سانتا رزا شهرستان در حال افزایش است. اینجا چرا

"من احتمالا بزرگترین صوتی در مورد زباله hauler قرارداد زمانی که من آمد در این هیئت مدیره" Piech گفت. "اولین جلسه من با (زباله Pro بخش مدیر ریک) Chancey شد بیش از شکایات وجود دارد مشکلات در انتهای جنوبی. ... او ساخته شده است که تاثیر بسیار زیادی بر روی این سرویس است که ما شاهد پایین در انتهای جنوبی. در حال حاضر همیشه وجود دارد رفتن به یک موضوع و یا دو چیز که اتفاق می افتد هیچ چیز را همیشه کامل است. اما من می توانم به شما بگویم, آخرین سقوط من در گرفتن 50 ایمیل در هفته مورد شکایت در مورد خدمات. من دست کشیدن روی چوب در حال حاضر, من دریافت نکرده یکی احتمالا سه تا چهار هفته در مورد هر گونه مسائل است."

منطقه 2 کمیسر باب کول به توافق رسیدند.

"من فکر می کنم ما دیده ایم بسیاری از افزایش رضایت برخی از شکایات از زباله های حرفه ای و کاملا رک و پوست کنده زمانی که مدیریت زباله لگد ما را به محدود کردن زباله نرم افزار وجود دارد برای کمک به ما در خارج از آن" کول گفت. "بنابراین در حال حاضر که ما در حال گرفتن لگد به محدود دوباره از ECUA من هیچ مشکلی ندارد ماندن با مردم است که اینجا هستید و باید خود را ثابت و سرمایه گذاری در شهرستان سانتا رزا."

شهرستان کارکنان به کار خواهد کرد بیش از چند هفته آینده به کار دوباره پروسه تدارکات و مذاکره قرارداد با زباله Pro. این شرکت را به سرمایه گذاری قابل توجه در شهرستان اگر آن دو برابر پایه مشتری از جمله خرید کامیون های جدید و استخدام کارکنان جدید.

شهرستان کمیسیون گفت: این شرکت تبدیل شده است و همه چیز در اطراف در گذشته سال است. Chancey گفت به اعتقاد او پس از صحبت با کارفرمایان شرکت ها شرکت خواهد بود مایل به مذاکره با شهرستان است.

"من فکر می کنم ما می توانیم آن ما خوشحال به آن را انجام دهد," او گفت:.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن