کارخانه آب پارک در میان سانتا رزا شهرستان قربانیان DeSantis' $2.65 میلیون وتو بریده بریده

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:48 PM EDT Jun 29, 2020چند سانتا رزا شهرستان پروژه های در خرد کردن بل

توسط NEWSSALAM در 10 تیر 1399

چند سانتا رزا شهرستان پروژه های در خرد کردن بلوک زمانی که فرماندار خود را اعلام کرد وتو لیست در روز دوشنبه.

بزرگ کاهش بودجه: فلوریدا رژیم صهیونیستی است. DeSantis اسلش $1 میلیارد دلار در هزینه از بودجه دولت با توجه به کروناویروس

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis وتو در مجموع $2.65 میلیون دلار بودجه برای شش سانتا رزا پروژه های شهرستان از جمله:

  • نابارا, ساحل, سوراخ صابر آتش تلمبه زن ($500,000)
  • میلتون شمالی سانتا رزا آب منطقه ای احیای تسهیلات ($500,000)
  • سانتا رزا شهرستان سانتا مونیکا خیابان سنگ فرش ($100,000)
  • Holley-نابارا آتش District ($500,000)
  • شهر Jay - بری Hendricks پارک طرح جامع ($300,000)
  • Pea Ridge اتصال ($750,000)

این vetoing $500,000 برای میلتون تصفيه آب شد و بزرگترین ضربه به شهرستان در نظر گسترده منطقه ای تاثیر است. این شهرستان می گوید آن است که در نیاز مبرم به کمک های مالی برای این گیاه است که به سرعت نزدیک شدن ظرفیت و قطع کمک های مالی می تواند فشار پروژه بازگشت.

"من بر این باور بودند که فرماندار را مانند یک برش عمیق به بودجه و من امیدوار بود که تخصیص خواهد زنده ماندن" گفت: میلتون شهردار هدر لیندسی که زد بر روی پلت فرم از احداث فاضلاب تاسیسات. "اما من درک عمیق کاهش نیاز به ساخته شده در سراسر کشور و که باعث می شود آن را همه مهم تر برای بازگرداندن شورای اسلامی و پیروزی برای پیدا کردن بررسی مطلوب با برنامه های ما است.

نبرد برای پول: خلیج فارس نسیم و میلتون هر دو نیاز به پول برای پروژه های آب. وجود دارد فقط به اندازه کافی بازگرداندن پول برای یک.

"ما باید برای پیدا کردن جایگزین درآمد منابع" لیندزی اضافه شده است. "این پروژه برای رفتن به جلو به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."

سام پارکر شهرستان منطقه 1 کمیساریای که نشان دهنده سرعت و Pea Ridge منطقه گفت که او بیش از حد نگران $750,000 بودجه قطع به Pea Ridge اتصال که او تبلیغ به عنوان یکی از مهمترین و تاثیرگذار پروژه های زیربنایی در بخش مرکزی این شهرستان تا کنون.

"این بودجه در حال حاضر 100 درصد اختصاص داده و بدون پول از دولت قوه مقننه" پارکر گفت. "ما فقط ساخته شده بود که (درخواست) در همکاری با ما تشکر. Jayer Williamson امید که ما می تواند برخی از کمک کنید. اما این پروژه نه مشروط بر این که بودجه."

شهر جی $300,000 ضربه به آن خلیج Hendricks, پارک, پروژه نیز به احتمال زیاد مجموعه ای از پروژه بازگشت. شهر فقط به یک زمین بازی جدید برای پارک بود و امیدوار بود برای اضافه کردن چندین امکانات جدید به شهر مرکزی منطقه تفریحی.

صرفه جویی در پول: شهر جی solicits کمک کند و کمک های مالی به نصب نام تجاری جدید زمین بازی موجب صرفه جویی در $95,000

تشکر. Jayer ویلیامسون (R-سرعت) که نشسته در یک کمیته بودجه گفت: همیشه دشوار است که از حق وتو لیست بیرون می آید و سانتا رزا پروژه آمار.

"شده اند وجود دارد بسیاری از بی خوابی شب تا دو صبح در کنگره صرف قرار دادن که بودجه هم تا مقدار زیادی از کار سخت و تلاش می رود به این که" ویلیامسون گفت. "میلتون پروژه چیزی است که من واقعا سعی کردم به انجام همه چیز را من می توانم به کمک آن. ما بودجه سال گذشته که خوب بود اما متاسفانه آن را وتو این سال است. ... تا زمانی که من هستم ارسال به قوه مقننه به کار ما را ببینید که چگونه ما می توانیم نهایی که کمی از بودجه برای این پروژه است. این احتمالا یکی از مهم ترین پروژه های ما باید در آینده 20 تا 30 سال در شهرستان سانتا رزا.

"اما این بار دشوار منظور من بسیار سخت در حال حاضر," او اضافه شده است. "من بسیار سپاسگزار برای پروژه های که من بودند که بودجه توسط فرماندار و ما زندگی می کنند به مبارزه با یک روز دیگر."

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن