تامین آب مشکلات طاعون قرن زندان; زندانیان هنوز هم نمی تواند نوشیدن آب از شیر آب

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:24 PM EDT مارس 15 سال 2020زندانیان در قرن تادیبی موسسه هنوز هم بطری آ

توسط NEWSSALAM در 27 اردیبهشت 1399

زندانیان در قرن تادیبی موسسه هنوز هم بطری آب و سیفون توالت با سطل از آب به عنوان زندان جدید تامین آب است که در زیر آب جوش متوجه پس از آن خود را از دست داده اصلی منبع آب در هفته گذشته.

اصلی تامین آب به 1,345-زندانی زندان بود به خوبی اداره شهر از قرن. به خوبی موفق در اوایل این ماه و زندان تا به حال برای اتصال به یک منبع آب از آب مرکزی Works Inc., با توجه به قرن موقت شهرستان مدیر ورنون Prather.

هنگامی که یک اتصال موقت در محل قرار داده شد بین زندان مرکزی تامین آب در هفته گذشته بالاتر فشار آب از مرکزی ایجاد می شود زندان آب سیستم به شکست و زندانیان چپ به طور کامل و بدون آب برای چند روز.

مسئله تعمیر شد در روز دوشنبه اما این هفته مرکزی با آب کار می کند صادر جوش متوجه آب برای کل آب سیستم پس از آزمون انجام شده در ماه آوریل نشان داد E. coli باکتری ها در برخی از آن زمین چاه آب نمونه.

مرکزی آب کار می کند بر در Bryneville جامعه در شمال Escambia County و آب را فراهم می کند خدمات به حدود 1 ، 000 مشتریان در McDavid و قرن مناطق و همچنین Flomaton, Alabama.

آب از دست رفته: قرن تادیبی موسسه آب سیستم نتواند 190 نفر از زندانیان منتقل شده از زندان

نیکی دیویس که شوهرش یک زندانی در قرن Correctional Institution, گفت اخبار, مجله که زندانیان می تواند اما هنوز هم داده بودن آب بطری و گفت: نه به نوشیدن آب از شیر آب.

دیویس گفت شوهرش که یک آشپز در زندان قادر به دوش برای یک هفته و گفت: این مسئله موجب شده است تا بسیاری از نگرانی به خصوص با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

"این افراد در کارکنان آشپزخانه نمی شد, دوش گرفتن برای تقریبا یک هفته (و) تغذیه زندانیان در حالی که یک ویروس است که بر روی" دیویس گفت:.

هیچ زندانی باید آزمایش مثبت برای COVID-19 در قرن Correctional Institution, اما تنها سه زندانی شده اند تست شده با توجه به تعداد از وزارت فلوریدا اصلاحات است.

یکی از کارکنان در زندان دارای آزمایش مثبت برای COVID-19.

"به یک فرد که در حال حاضر در این وضعیت است که آیا آنها در حال گناه یا گناه نیست یا هر وضعیت ممکن است در, است که فقط غیر انسانی را به من," دیویس گفت:.

نزدیک به 190 "نزدیک بازداشت" زندانیان منتقل شده از زندان در روز یکشنبه به دلیل موضوع آب.

Prather گفت: خوب است که منابع در زندان بود در عمل برای بیش از 30 سال در این شهر آغاز شده به دنبال جایگزین پمپ در ماه نوامبر. این شهر در حال حاضر در روند کار یک توافق مرکزی با آب کار می کند به ارائه آب به زندان در حالی که پمپ جایگزین شد اما پمپ شکست خورده قبل از هر کار می تواند آغاز خواهد شد.

خوب تنها تامین و بقیه از این شهر تامین آب بود و بی ریا. به دلیل ارتفاع از زندان نسبت به بقیه شهر تامین آب تنها دیگر امکان پذیر منبع آب برای زندان مرکزی از آب کار می کند Prather گفت.

وزارت فلوریدا اصلاحات در پاسخ به چند پرسش از مجله اخبار این هفته در مورد وضعیت در زندان گفت: این اداره مشغول به کار بود و در ارائه پاسخ, اما از بعد از ظهر جمعه DOC تا به حال ارائه نشده است هر نوع پاسخ.

جان Kolodziej مردی از قرن اصلاح شهود پنج شنبه در پاسخ به یک ایمیل از دیویس که او با مجله اخبار. در ایمیل Kolodziej گفت: هر یک از اهل بیت دریافت بیش از یک گالن آب آشامیدنی هر روز از طریق هشت 16.9-اونس بطری.

زندانیان نیز ارائه شده است "فله آب" به خیط و پیت کردن توالت در زندان است. صد در توالت های قابل حمل با ایستگاه های شستشو آورده شده است به زندان است.

"تسهیلات شده است مدیریت این اورژانس پس از دوشنبه, مه 4 و تا به حال و هنوز جامد است برنامه عمل در حال حرکت رو به جلو" Kolodziej نوشت. "ما پیش بینی ثانویه منبع آب در هفته آینده. تا آن زمان موقت تامین آب تامین تسهیلات. من می توانم به شما اطمینان دهم که اقدامات مناسب بوده است و ادامه خواهد داد به کار گرفته می شود برای اطمینان از بهداشتی بودن آب و تداوم عملیات."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن