همه ما در نهایت از دست دادن. آنچه مهم است این است که ما چگونه آن را اداره کند. | پنجم Studer

پنجم Studer ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 25, 2020هیچ کس می رود شکست نخورده. ما ت

توسط NEWSSALAM در 4 مرداد 1399

هیچ کس می رود شکست نخورده. ما تمام خواهد شد و در صورت ناامیدی از شکست و یا نوعی دیگر از دست دادن و در یک زمان یا دیگر. چگونه از دست دادن است به کار گرفته می گوید زیادی در مورد یک فرد. برای من آن را در زمان طولانی تر از من می خواهم به اعتراف به مادر به نقطه که در آن من می تواند مسئولیت رسیدگی به از دست دادن و یا ناامیدی در بزرگسالان بیشتر در راه است. در حال حاضر هر چند من ببینید چقدر این مسائل. چگونه از دست دادن و به کار گرفته شده است ممکن است شما و شرکت شما برای چیزی مثبت در آینده است.

زمانی که COVID-19 آمار شرکت من نگاه راه هایی برای رسیدگی به بحران است. مثل اکثر ما در نگاه بسیاری از گزینه های: کمک های مالی که ممکن است در دسترس مراحل است که می تواند گرفته شده برای دریافت وجوه (وام و فروش دارایی های شخصی و غیره.), تغییرات در محصولات و خدمات و روش های مختلف برای ارائه. ما در نگاه چقدر پول ما در دست داشتند به ارزیابی چگونه ما می تواند رسیدگی به تعطیلی. و البته ما نیز در نظر گرفته شده هزینه کاهش است.

با توجه به جاده بالا: چگونه کارکنان ترک یک سازمان واقعا مهم

رهبران قوی می دانم زمانی که به دنبال کمک از خارج

در هزینه کاهش را بررسی کنیم خدمات ما در حال حاضر صرف دلار به تعیین آنچه که ما می تواند جلوگیری از کاهش و یا حرکت در خانه. ساخت یک تصمیم دشوار است. در حالی که ممکن است نگه داشتن مردم خود را به کار قطعا باعث سختی به این شرکت از دست دادن درآمد. من شده اند درگیر در این نوع از تصمیم گیری در طول سال در هر دو طرف و من پیدا کرده اند که واکنش افراد می تواند تا حد زیادی متفاوت.

یک عمل در زمان ما به منظور کاهش هزینه های یک شرکت به نام تاثیر مبارزات. آن است که متعلق به تراویس پترسون. تراویس کار کرده با ما برای چندین سال. او یک شرکت بسیار کوچک. کاهش آنچه که ما صرف خواهد تاثیر قابل توجهی در شرکت خود و خانواده است. در روز ما به او اخبار — همراه با در نظر گرفتن هزینه کاهش مراحل با تعدادی از شرکت های دیگر — من دریافت تماس از تراویس. او خواستار به می گویند با تشکر از شما برای کسب و کار در طول این سالها و می گویند اگر او در وضعیت ما او را به انجام چیزی مشابه به همین. من او را برای تماس و درک.

چند هفته بعد یک پروژه آمد. اولین کسی که نام من به استخدام این پروژه تراویس. یک دلیل عمده حرفه ای بود او تا به حال نشان داده شده است زمانی که تصمیم گیری ساخته شده بود دیگر قادر به استفاده از خدمات خود را.

چگونه بهبود خدمات می تواند تبدیل مشتریان ناراضی به طرفداران raving

استرس است به طوریکه بر توانایی خود را به منجر شود ؟

بهترین افراد و شرکت ها تمایل به دریافت این. همان صادق است با ناامیدی در کار است. شاید کسی دیگری رو ارتقاء شما می خواستم. و یا یک تصمیم گیری ساخته شده بود به رفتن به خارج برای جذب در مقابل با توجه به شما. و یا یک جایزه و یا به رسمیت شناختن رفت و به شخص دیگری. چگونه این شرایط به کار گرفته خواهد شد مجموعه ای از تن برای موفقیت در آینده است.

نه بیش از حد طولانی پیش بازدید Pensacola شد استخدام یک مدیر اجرایی جدید. انتخاب پایین آمد به افراد با استعداد. کار ارائه شد به یکی از دو نهایی داوطلبان و پذیرفته شد. این فینالیست که نمی توانید این کار مطلع شد. آنها از بازدید Pensacola برای تجربه و سپس نوشت: با تشکر از شما نامه به هر کسی که تا به حال با تعامل از جمله کارکنان. کسی که پذیرفته بود این کار بعد تصمیم گرفت در برابر نگه داشتن آن با توجه به مصالح خانواده ، شما می توانید حدس بزنید چه اتفاقی افتاده است: با توجه به راه دیگر فینالیست به کار گرفته وضعیت آنها کار کردم را ارائه می دهند و در حال حاضر برای بازدید Pensacola.

در اینجا برخی از نکات به یاد داشته باشید زمانی که شما نمی توانید این کار ارتقاء و یا جایزه; هنگامی که شما از دست دادن پروژه و یا زمانی که شما دریافت دیگر ناامید کننده خبر:

مکث, مکث, مکث. من نوشته اند قبل از اینکه در مورد قدرت قابل تامل است. مساله حیاتی است که شما تجربه از دست دادن و یا ناامیدی. اگر شما احساس می کنید شما باید نوشتن چیزی به بیرون ریختن آن را ارسال نکنید حق دور. شانس هستند که در یک یا دو روز به شما خواهد شد یا نه ارسال آنچه شما نوشت و یا شما تغییر خواهد کرد این پیام را بطور قابل توجهی. هرگز پست های رسانه های اجتماعی حمله به این وضعیت است. آن را به یک مقدار بزرگتر حرکت نزولی از حرکت صعودی. همیشه بحث با فرد یا سازمان شما ناراحت هستند با قبل از مصرف ،

به دنبال راه هایی برای مثبت باشد. (آیا نمی شود یک بازنده درد.) شما را وسوسه می شود برای شکایت به تلخی یا badmouth شرکت یا شخص شما احساس می کنید به شما اجازه پایین. نیست. اگر شما می تواند مثبت هنگامی که شما داستان آن را می سازد تاثیر زیادی بر دیگران است. لطف می گویند با تشکر از شما برای گذشته فرصت یا شانس به اعمال می شود. (من بسیار قدردانی از تماس من رو از تراویس و آن را تقویت تحسین من برای او.) شما حتی ممکن است ارسال یک توجه داشته باشید به کسی که رو ارتقاء شغلی و یا جایزه به جای شما.

همه ما مسئول خود ما الهام

پیدا کردن آنچه حق و از نو خلق کردن آن است. (برخی از سوالات که ممکن است کمک)

از خود بپرسید: چگونه می توانم از این از دست دادن به عنوان یک انگیزه ای برای بهبود ؟ چند بار در زندگی من, من و بعد فورا رفت واز به فینال و سپس کاهش یافت و فقط کوتاه. یک بار پس از آمدن دوم برای ارتقاء داخلی من گفت: فرد تصمیم گیری آنها تا به حال ساخته شده یک انتخاب عالی با کسی که این کار را کردم و پرسید که چه چیزی من می توانم انجام دهید بهتر است شانس خود را برای دفعه بعد یک فرصت آمد. پس از آن بحث بسیار مفید بود برای من.

نمی گرفتن توپ خود را و ترک. من به یاد داستان یک مرد جوان که تا به حال تنها توپ برای یک بازی بیس بال. اگر او راه او را تهدید به ترک و گرفتن توپ خود را با او. در حالی که این رفتار مضر در کسب و کار کار اخیر من در جوامع در من پیدا کردم آن را نیز جدا از آن جوامع است که رشد از کسانی که نمی کنند. در پنساکولا یک گروه از ما فکر بهترین مکان برای Y بعدی به ورزشگاه در جامعه دریایی پارک. این اتفاق رخ نداد. اولین واکنش به گفتن "فراموش کردن آن!" در حالی که ما نا امید شد ما همچنان به کمک. یکی دیگر از نقطه پیدا شد و امروز هزاران نفر از مردم در بهره مندی از جدید Y.

بسیار مهم است برای حفظ و حمایت باعث می شود ما ايمان (به ویژه هنگامی که آنها را از دیگران زندگی بهتر) حتی زمانی که ما نمی تواند دقیقا آنچه ما می خواهیم. گاهی اوقات کسانی که نمی توانید راه خود را به نوبه خود به یک رفراندوم. این تقسیم جامعه و حتی بیشتر. این یک مورد از "بله من از دست رفته, و من می خواهم شما را به از دست دادن بیش از حد."

آیا فقط 'بازگشت به کار.' فشار رو به جلو!

چگونه به یک کارمند در زمان های سخت

نمی خواهید بیمار خواهد شد و در آن شما در حال نا امید با. سال پیش یک افسر ارشد پزشکی در نظام سلامت بسیار ناراحت بود با این تصمیم توسط شرکت های بزرگ به او اجازه دهید برود. این طبیعی است. او به من برای مشاوره حرفه ای و برای دیدن اگر من می تواند یک مرجع است. روشن بود که در هر مکالمه که او عصبانی بود. در واقع آن را به نقطه ظاهری مانند او امیدوار گذشته خود را کارفرما نمی خواهد به خوبی انجام دهد — که این امر نشان می دهد که چه اشتباه آنها ساخته شده بود اجازه او و برخی دیگر بروید.

بنابراین من از او پرسید که آیا او دوست داشت رئیس دانشکده پرستاری افسر در محل اشتغال. او گفت:, "بله, خیلی زیاد." من نمیدونم پرسیدن این نوع سوالات. مثلا من پرسید: "آیا شما می خواهید این بیماران به مراقبت های عالی?" او گفت: "البته!" من پس از آن گفت: "اگر شما احساس می کنید به این ترتیب که چرا شما به امید این سازمان انجام نمی دهد؟" من نیز به اشتراک گذاشته شده است که تجربه من این است که کارفرمایان بالقوه را احساس خشم خود را و از آن خواهد صدمه دیده خود اثر.

این استرس بار. بسیار وجود دارد عدم قطعیت است. وجود دارد خیلی ناامیدی. وجود دارد بنابراین فرصت زیادی برای دریافت بر روی رسانه های اجتماعی و پست معنی روحیه همه چیز. در عین حال نیز وجود دارد که فرصت زیادی برای در آینه نگاه کنید — ببینید که چگونه به خوبی ما در رسیدگی به نا امیدی ما چگونه ممکن است بهتر است که در آن و چگونه ممکن است ما با استفاده از تجربه سخت به یادگیری و رشد.

چگونه یک دستگیره شکست و از دست دادن و ناامیدی است که شاخص خوبی از آینده موفقیت یا شکست است. آن را همیشه بهترین را انتخاب کنید موفقیت است. و آن را احساس می کند خیلی بهتر است برای پاسخ به زندگی letdowns با مثبت و گریس در مقایسه با تلخی.

گفت: من مانند این است که "آیا شما به جای حق یا خوشحال؟" من نه خوشحال. هیچ حس خشم برحق است که ارزش صلح درونی خود را.

پنجم Studer بنیانگذار Studer, جامعه, موسسه و کسب و کار موفق, رهبر, نویسنده و سخنران. او همچنین کارآفرین-در-اقامت در دانشگاه وست فلوریدا اجرایی-در-اقامت در دانشگاه جورج واشنگتن و مدرس در دانشگاه کرنل. کتاب جدید خود "مشغول رهبر کتاب: چگونه خود را برای رهبری افراد و مکان ها که رشد" است در حال حاضر.

یک سوال ؟

شما رو به یک کسب و کار کوچک و یا محل کار چالش ؟ پنجم Studer کمک می کند. سوالات خود را به ایمیل quint@quintstuder.com و آن می تواند این موضوع برای یکی از Studer آینده TEPFER ستون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن